K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2011, 22:21   #101
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Det er da en generalisering, der vil noget! Det er netop sådan noget her, jeg synes er helt ude i hampen og som k10 burde holde sig for god til!
K10 er 7242 indivudelle mennesker så hvordan havde du lige tænkt dig at den lille håndfuld mennesker der står bag siden skulle kunne magte at sidde og tjekke og beslutte hvad der er ok og godt nok tænkt af div mennesker ??

Siden er jo netop for bruger af bruger , derfor er der også en vid grad af egenkontrol (det vil sige at hver enkelt kontrollere sig selv ikke at andre bruger kontrollere )
Ellers kunne man nemt risikere at siden blev for meget for den smule mennesker der er her til at lave det hele ...

så man må jo bare opfordre hver enkelt til at tænke sig om og tænke over om de kan stå inde for det de skriver, og kan de det og det ellers følger reglerne ja så er det jo fint nok ...
andre kan så holde sig for gode til at skrive på samme måde hvis ikke de kan lide det ...ja man kan endda holde sig helt ude af tråde man ikke kan lide og på den måde boykotte den .. det gør jeg da ofte ..det går fint selvfølgelig er der så ikke så mange andre der ved hvad jeg mener om lige det emne ..
  Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 22:46   #102
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 15
Lunasdatter er ny på vejen
Ja, det er vist synligt for alle at det var Lotte og Co der startede tråden her.. og et pænt træk at overlade tråden til hende.. det forstår jeg ikke lige... og det med det useriøse i at du lukker munden på mig.. hmm

Citat:
Så mon ikke det var en ide at tage debatten for og imod at man navngiver kommunale sagsbehandlere uden selv at give sit navn til kende til en anden tråd, sådan at trådstarter kan få sin tråd tilbage på rette spor , ellers virker det nærmeste som sabotage af trådstarters tråd ...
+ det at web på et tidspunkt skrev til en at han ikke kunne bestemme hvem der svarede og hvordan i tråden...

Jeg svarede dig at Lotte starter med at smide navne osv osv her og at hun kom med en laaaaang ligegyldig smøre uden at svare på hvorfor hun ikke havde startet med at klage over lægen til patientklagenævnet.. for mig virker det som hendes egen agenda og måske som om hun måske ikke har fået det igennem hos lægen som hun gerne ville .. og ikke pga hun vil hjælpe andre... jeg har sg nok for meget pli og havde pakket det for meget ind da jeg skrev sidst.... jeg ønsker ikke at såre andre...

Og jo jeg kan love dig for at K10 kan lukkes ned... det er simpelthen internetudbyderen der bliver pålagt at lukke ..
Og jeg er godt klar over at web godkender hendes indlæg som ok... inden jeg skrev indlæg i går aftes sendte jeg en klage til web om det .. og da jeg ikke har fået svar.. og at tråden er flyttet så er det lig med en blåstempling...

Og jeg er sådan set ligeglad med om lotte får web til at dele hendes tråd.. for med dette indlæg er det sidste gang jeg skriver...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 22:54   #103
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Og jo jeg kan love dig for at K10 kan lukkes ned... det er simpelthen internetudbyderen der bliver pålagt at lukke .
ved jeg sagde jeg ikke ville skrive mere i denne tråd.men nu bliver jeg nød til det.

den eneste der kan det er en dommer hvis der forgår ulovligheder på K10 og det sker der ikke sådan ligept.

og hvor efter WEB kan tvinges til at give Ip info osv hvis der log sådan info.

men så igen hvem bruger ens egen Ip jeg gør ikke fra jeg logger på nettet rager nemlig ikke andre hvor jeg søger hvad jeg gør osv.

beklager det lid off topic men kunne ikke ladevære når folk ikke hvad hvad hvordan osv en side kan tages ned
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 01:22   #104
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Folk må gå fra hus og hjem, mange blive mere syge af alle disse ulovligheder på jobcentere, sådan noget går i høj grad ud over deres familie og børn med.
Sagsbehandlere anno 2006-2011 og frem over er ikke nogle søde medmennesker med hjerte på den rigtige side, de er beregnede til fingerespidser og gøre alt for at beholde deres stillinger og bonuser med, mens de passer godt på sine egne ratigheder..
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Det er da en generalisering, der vil noget! Det er netop sådan noget her, jeg synes er helt ude i hampen og som k10 burde holde sig for god til!

http://forsiden.3f.dk/article/201002...R/2260379/2140

"...Snup 15 menneskers sygedagpenge, og scor 10.000 kroner til en fed ferie eller flot fladskærm.

Tilbuddet gælder socialrådgivere i Odense Kommunes jobcenter. Kommunen har siden 2009 betalt bonusløn til ansatte, som har afsluttet mere end 10 sager om sygedagpenge om måneden.

Mindst otte af landets kommuner har i de seneste år forgyldt socialrådgivere med tusindvis af skattekroner i form af ekstra løn for at afvikle sygedagpengesager. Det viser Fagbladet 3F's aktindsigter...."

Sidst redigeret af Karo; 13-04-2011 kl. 01:46.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2011, 21:59   #105
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Til de tungnemme, på den anden side af magtforholdet

Støtter denne tråd og lignende, med samme velargumenterede, dokumentérbare og fokuserede indhold 100%.

Vi skal nemlig have tingene FREM I LYSET, så der kan sættes en effektiv stopper for lovbruddene.

Et eneste lovbrud fra en offentlig ansat person er ét for mange, og berettiger til at komme på listen her - eller vil du lige være den der 'tilfældigvis' fik dit liv ødelagt af fejl(sags)behandling?

Vi i den tynde ende af rebet kan miste års indtægter samt fysisk og psykisk førlighed pga af et forkert sat komma, eller en glemt afleveret information, så det kunne lige mangle, at den samme 'retfærdighed' ikke gælder for de ansatte, der sidder med syge og sårbare menneskers skæbne i hænderne.

Eksemplerne herinde er så talrige, at der er stof til årevis af rædselsvækkende dokumentarudsendelser og spørgsmål i Folketinget.

Der laves flere og flere indslag og artikler, på baggrund af info hentet fra k10, af Journalister/TVredaktioner der har opdaget sidens eksistens.

Det er derfor VORES PLIGT som samfundsborgere at gøre opmærksom på, at hér og dér i Statens egne rækker, foregår der OGSÅ daglige lovbrud - for det er vel ikke kun den enlige mor regeringen ønsker at knalde for socialt bedrageri, der ligger under for Dansk Retsplejelov???



Til k10 medlemmer 'i den tynde ende af rebet': fald ikke i fælden og gå i dialog med folk der afleder trådens fomål, men hold tungen lige i munden, og fortsæt - den sidste fejl er ikke begået af Systemet endnu, og den sidste svage borger er ikke blevet knækket og ydmyget - den dag disse overgreb holder op, lukker vi med sindsro k10!

(og fortsætter selvfølgelig de gode menneskelige relationer opstået herinde på andre fora )
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2011, 23:16   #106
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
hej vil lige gi mit besyv med har selv været uheldig at ramle sammen med LARS Blytækker kom dersværre til at love ham et par på hovedet :-) vis jeg var så heldig at ramle ind i ham på jobcenter musvågevej . nå men villle så lige lægge et navn mere til og det er Hans Henrik som også er lægekonsulent på musvågevej :-) ville så bare høre hvordan skal vi kunne stoppe dem jeg har skrevet til samtlige partier i folketinget og skrevet til diverse ministere som jeg trode havde lidt at skulle ha sagt i KBH . men det hjælper lige fedt da de bare kaster bolden frem og tilbage mellem hinanden og jeg har nu kæmpet mod systemet i snart 14år og venter igen på ny arbejdsprøvning som så bliver nr6 af slagsen og det har så kostet KBH 900000kr når den skal begynde så jeg kunne da godt li atvide hvordan vi skal kunne stoppe de lægekonsulenter og deres lakajer håber der er nogen der ved det har skrevet til DR 21søndag men har ikke fået noget retur svar fra dem heller ikke så tror efterhånden det er lidt håbløs at prøve at få det stoppet tror der bliver vasket mange hænder i det hele hilsen skotten

Sidst redigeret af Stezu; 25-06-2011 kl. 19:47. Årsag: slettet ord pga. sprogbrug
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2011, 23:25   #107
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
SAMMEN er vi stærke.

Nu skal man ikke tro på alt hvad man hører om Skotter, men du er altså liiidt nærig med mellemrumstasten.

Slå mig ikke, men det er nemmere at læse - og dermed dele din retfærdige harme - hvis der er lidt luft og afsnit i teksten.

FEDT at du har orket at skrive så mange breve.
Og frustrerende, at der ikke rigtig kommer noget ud af det.

Det der er nødvendigt er, at man går meget mere SAMLET til værks.
F.eks bombarderer én kommune/instans/politiker af gangen.

Led efter folk via et opslag herinde, som har dårlige erfaringer med samme kommune/kontorer som en selv - kig under SOCIALE GRUPPER, og start evt. der med at lede efter kampfæller.

Start en tråd med en PRÆCIS overskrift.

Power til dig.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2011, 23:52   #108
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hej i tråden

Dette er mit første svar i dette forum

Blev simpelthen nødt til at skrive, da jeg præcis i dag er stødt på denne Lars Blytækker i form af et "lækkert afslag" på indstilling til førtidspension. I brevet opsummerer han min sag, dvs. der er indtil flere faktuelle fejl som nu bliver sendt videre til Socialforvaltningen eller hvem det nu er der har fået bolden (mit liv).

Jeg har læst lidt herinde (er kun lige blevet medlem) og det er ikke første gang jeg ser at netop Musvaagevej er et af de tunge steder at danse med.

Jeg får virkelig lyst til at gå hele vejen og få kastet lys på den forsamling af magtliderlige personer der er ansat på Musvaagevej. Jeg ved bare ikke hvordan. Jeg ved desværre heller ikke hvad vi herinde kan stille op ved at få kendskab til diverse navngivne personer. Vi kan vel ikke undgå dem? Men alligevel meget rart at vide man ikke er den eneste.

Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 00:14   #109
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
FAKTA er Alfa og Omega!

Velkommen i stuen!

NU skal der kæmpes. Du skal da ikke bare give op og æde, at fejlene bliver sendt videre rundt i systemet!!!

Kodeordet er her FAKTUELLE (fejl.)

Lav nu den Lars Blytækker-gruppe, saml beviser på hans FAKTUELLE Fejl, og så i kødet på ham/Musvågevej.

Der skal nok være mere hjælp at hente herinde, når I har fået samling på tropperne.

Og jo, man kan af og til få de værste pestbylder fjernet fra deres job - jævnfør Vibeke Mannicke! ;-)
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 01:44   #110
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Tak for velkomsten L.S.

Hehe, ja væk med bylderne...

Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
"Sort" liste over sagsbehandlere buster Politik og Samfund 54 20-11-2011 23:41
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked. Lotte68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 13-04-2011 21:54
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension