K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2010, 14:55   #1
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Psykisk sårbare er jaget vildt

Poul Nyrup om regeringens udspil...

http://politiken.dk/debat/kroniker/E...r-jaget-vildt/

Poul Nyrup Rasmussen er formand for foreningen Det Sociale Netværk og tidligere statsminister (S).
Ud over Poul Nyrup Rasmussen er Kroniken signeret af tidl. finansminister Palle Simonsen, formand for Dansk Socialrådgiverforening Bettina Post, formand for Sind Knud Kristensen og formand for Danske Handicaporganisationer Stig Langvad. Bestyrelsesformand for Livslinien Morten Thomsen, overlæge Lene Falgaard Eplov, formand for Dansk Selskab for Psykosocial Rehabilitering Mogens Seider, leder af Opus Hvidovre Tina Iversen, medlem af LAP’s landsledelse Katrine Woel, lektor i socialret Simon Thorbek, professor i psykiatri, Psykiatrisk Center København, København Universitet, Merete Nordentoft.


....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 15:19   #2
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Sådan!
Godt at så mange har underskrevet
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 16:08   #3
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 14
S_Phoenix er ny på vejen
Det jeg pt. kunne overskue at tygge mig igennem af den artikel var ganske interessant, vil læse resten senere

1000 nye unge, og mange nye tilkendte FTP´s hmm tjaa, synes bare det eneste man hører om er afslag afslag afslag, men så igen, det jo langt fra alt der kommer frem på nettet...

Selvom jeg er lidt bange for at den klaphat til støjberg ser lige hen over den her artikel blandt mange.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 16:11   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
klaphat til støjberg
ja hun ved ingen ting om systemet, der beviser hun jo gang på gang
fin kronik
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 21:49   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Tak, for linket Hexi.

Det er en f****** god artikel.

Vil gerne fremhæve flg.:

"Inger Støjberg, hvor skal de unge gå hen – hvor skal de bo? Og hvor findes i øvrigt de videnskabelige undersøgelser, som viser, at økonomisk usikkerhed og fattigdom gør folk raske?

Faktum er, at politikerne risikerer at skabe en helt ny underklasse i det danske samfund, hvis vi ikke passer på. Folk, der slås med store psykiske lidelser, kan ikke også magte at leve længe på et eksistensminimum. Det svarer til at bede en enarmet om at tage skeen i den anden hånd."

Min trunkering.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk sårbare unge. phhmw Den nyttige viden vi alle har 1 12-01-2018 01:08
Førtidspensionister er jaget vildt Abraxus Politik og Samfund 25 05-07-2012 18:46
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
Skalde mest sårbare grupper igen betale! Thelma Politik og Samfund 1 01-02-2009 21:56
højere ledighed blandt nogle af de mest sårbare grupper Stella Politik og Samfund 1 29-02-2008 13:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension