K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2011, 20:36   #1
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Jobcenter København: liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå.

Lad os se at få lavet en liste her over sagsbehandlere og læger hos Jobcenter København, som bryder loven, opfinder egne love, snyder borgeren osv. for at undgå at indstille kronisk syge til førtidspension skønt man er berettiget til det.

Da der i den grad foregår så mange ulovligheder i Jobcenter regi har jeg længe tænkt, at vi må få oprettet en liste over hvem i dette regi man for enhver pris vil undgå.

Denne tråd omhandler udelukkende Jobcenter København, da det ellers hurtigt kan blive for omfattende.
Men jeg synes da bestemt I andre også skal oprette tråde omkring andre Jobcentres medarbejdere, samarbejdspartnere herunder især læger de samarbejder med om at snyde borgerne.

Jeg vil lægge ud med advaraler om at undgå følgende sagsbehandlere:
Ewa Monica Høyer og Susanne Madsen.
Fra visitationen på Musvaagevej: Lars Blytækker.
Ville gerne kende flere navne, men de forsøger at holde sig anonyme hvilket jo er meget klart når de laver ulovligheder.

Af læger vil jeg på det kraftigste advare imod Jobcenters samarbejdspartnere:
Ortopæd på Frederiksberg hospital Jørgen Friis
Arbejdsmediciner Marianne Borritz fra Arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg.

Jeg vil også udsende en generel advarsel til jer alle:
Hold jer langt væk fra Arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg.
De har KUN til formål at rekruttere folk til deres projekter på Liaison-psykiatrisk afdeling på Bispebjerg hvor systemet (Jobcenter) i årevis kan holde folk på kontanthjælp alt imens Liaison får forsøgspersoner til deres projekter de kan fylde med psykofarmika i årevis.
Der er faktisk dødeligt syge hjertepatienter, som er døde i hænderne på Liaison-psyikatrien.
Bl.a. har hjerteforeningen klaget flere gange over at hjertepatienter er døde efter behandling på Liaison.

Det er også to Liaison-psykiatere der har udvilket TERM-modellen.
Denne indeholder dels en undersøgelsesmetode der har til hensigt at somatisere alle patienter - altså gøre dem til hypokondere ved at plante psykiske komponenter i fysisk sygdom.

Spørgemetoden er at sidestille med de metoder Scientology benytter når de skal hjernevaske folk.

Når så først man er kommet i kløerne på dem fortsætter de deres hjernevask med kombination af TERM-model og psykofarmika.

Det uhyggelige - og dette er der mange som ikke ved, er at denne TERM-model er blevet særdeles udbredt.
Således er læger over hele landet blevet undervist i brug af metoden, lige fra sygekasselæger til alm. hospitalslæger og speciallæger.

Information om Term-metoden og dens formål og instruktioner er desuden blevet sendt ud til alle læger i landet, og derfor kan man aldrig på forhånd vide hvem der er TERM-læge og hvem der ikke der det.

Man kan dog med stor sikkerhed vide, at hvis man foreslår en læge og Jobcenter afviser man går derop, så er det ikke en TERM-læge.

Min erfaring er dog at det absolut kun er de aller mest samvittigshedsløse læger der gør brug af denne model, og i særdeleshed de læger som opnår økonmisk vinding ved at benytte denne model - læs de læger der ligger i udbudsportalen hos Jobcenter over læger der laver Speciallægeerklæringer for Jobcenter.

Man skal huske på, når Jobcenter kræver en Speciallægeerklæring, så kan man selv vælge en læge der skal lave den, man skal insistere, og hvis Jobcenter afviser at pågældende læge må lave erklæringen, så skal de have en pokkers god grund til at afslå...det har de vist sjældent.

Vi skal Jobcenters ulovligheder til livs, herunder undgå de TERM-læger Jobcenter benytter, så lad os stå sammen og få nogle navne frem så vi gensidigt kan få stoppet dette kriminelle system Jobcenter har udviklet sig til.

Jobcenter vil snyde og bedrage og til hver en tid opfinde egen love at indbilde borgerne og samtidig gang på gang på groveste vis bryde Retssikkerhedsloven og diverse andre love, KUN for at holde borgeren på kontanthjælp og således opnå refusion for hver dag de kan slippe afsted med deres ulovligheder.

Og her er der tale om sager hvor borgeren er kronisk syg med nul arbejdsevne og nul udsigt til nogensinde at opnå arbejdsevne og al lægelig dokumentation for dette.

Jeg forestiller mig vi alle holder os langt væk fra TERM-læger og ansatte hos Jobcenter der forsøger at snyde os og bryder loven for undgå at tilkende kronisk syge borgere førtidspension, skønt man er berettiget til det.

Håber I andre vil være med at at få stoppet dette vanvid, ser frem til at få mere frem i dagens lys, kom endelig med nogle navne, kun sammen kan vi gøre en forskel - det er sådan et kæmpe magtsystem vi er oppe imod, så vi må stå sammen, kun på den måde kan vi få dem stoppet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 21:09   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Lotte.

Jeg ved ikke om sådan en tråd er tilladt på K10, men jeg svarer; og er det ikke tilladt, må tråden blive lukket af en moderator.

At en person har haft en ELENDIG oplevelse med en læge/sagsbehandler er ikke ensbetydende med at alle andre vil have samme negative oplevelse med samme person.

Derfor syntes jeg det hører sig til, at man - inklusiv dig - kommer med en ordentlig BEGRUNDELSE for hvorfor man mener andre skal undgå disse personer.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 21:35   #3
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg synes at tråden er absolut på sin plads og Lotte kom jo allerede i sin anden tråd med sine mange begrundelser for hvorfor hun mener at andre skal undgå disse personer.

http://www.youtube.com/watch?v=kuv2OUzg3IA

Sidst redigeret af Karo; 10-04-2011 kl. 21:43.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 22:18   #4
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg synes at tråden er absolut på sin plads og Lotte kom jo allerede i sin anden tråd med sine mange begrundelser for hvorfor hun mener at andre skal undgå disse personer.

http://www.youtube.com/watch?v=kuv2OUzg3IA

Tak for opbakningen.
Vi må have disse ting frem i lyset og kun ved at stå sammen og hjælpe hinanden med bla. oplysning om navne på diverse lovbrydere i systemet og om vores rettigheder, kan vi få dette vanvid der foregår i Jobcenter regi stoppet!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 22:15   #5
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hej Lotte.

Jeg ved ikke om sådan en tråd er tilladt på K10, men jeg svarer; og er det ikke tilladt, må tråden blive lukket af en moderator.

At en person har haft en ELENDIG oplevelse med en læge/sagsbehandler er ikke ensbetydende med at alle andre vil have samme negative oplevelse med samme person.

Derfor syntes jeg det hører sig til, at man - inklusiv dig - kommer med en ordentlig BEGRUNDELSE for hvorfor man mener andre skal undgå disse personer.
Jeg har læst i betingelserne for dette forum, og jeg kan ikke se denne tråd skulle på nogen måde stride imod reglerne.

Som karo også skriver, så skal man slevfølgelig argumentere for hvorfor den og den person omgås loven og på hvilken måde.

Men med min erfaring efterhånden, så tror jeg ikke på at der er nogen der har haft gode erfaringer med de læger der kører TERM-model på patienterne.
Der er jo ikke tale om læger der differentierer mellem patienter, men udelukende om læger der arbejder for Jobcenter ved at somtisere patienter for at fastholde dem i systemet og dermed undgå indstilling til førtidspension, og holde dem på kontanthjælp i årevis imens man holdes parkeret i hospitalsvæsnet.

Hvis man har prøvet at blive undersøgt hos en TERM-læge, så ved man hvor ubehageligt det føles, og det føles lige ubehageligt for alle patienter der er ingen forskel der.
Og det er TERM-læger vi skal have en liste over, og det er ansatte i Jobcenter KBH, som snyder og lyver overfor borgeren, og disse jobcenter-ansatte differentierer ikke mellem hvem der er hvem, det er alle over en kam.

Så jeg ser absolut ikke at denne tråd ville kunne føre til uenighed om hvorvidt en læge eller Jobcenter-ansat eller chef er ok eller ej, jeg tror på enighed over hele linjen, for deres arbejdsgang er den samme overfor os alle, og jeg synes kun er er godt at få frem hvor mange der har haft dårlige erfaringer hvor de samme navne på SB'er læger med mere går igen og igen, og det er jeg som sagt sikker på vil være tilfældet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 22:31   #6
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hej Lotte.

Jeg ved ikke om sådan en tråd er tilladt på K10, men jeg svarer; og er det ikke tilladt, må tråden blive lukket af en moderator.

At en person har haft en ELENDIG oplevelse med en læge/sagsbehandler er ikke ensbetydende med at alle andre vil have samme negative oplevelse med samme person.

Derfor syntes jeg det hører sig til, at man - inklusiv dig - kommer med en ordentlig BEGRUNDELSE for hvorfor man mener andre skal undgå disse personer.
Har du egentlig slet ikke læst min indledende tråd?
Synes du ikke det er begrundelse nok at disse læger kører TERM-model, læs hjernevask på patienterne, kun med det ene formål at undgå at kronisk syge bliver indstillet til førtidspension?

Jeg har en fysisk konstateret lidelse, dokumenteret på en scanning og ALLE klassiske symptomer for min lidelse.

Trods dette har to TERM-læger, som begge arbejder for Jobcenter, somatiseret mig i deres Speciallægeerklæringer, dvs. stemplet mig som hypokonder trods jeg aldrig har fejlet noget psykisk. Dette har mange andre været ude for før mig.
Disse læger samarbejder med Jobcenter og det gør de altså ikke kun i min sag, men i alle pensionssager.
Det er sindsygt vigtigt at dette kommer frem i lyset.

Om andre har gode erfaringer med disse læger i andre sammenhænge er irrelevant, her handler det om at de i deres arbejde for Jobcenter hvor de tjener styrtende med penge, ved at bruge TERM-undersøgelser på patienterne kan lave fusk med Speciallægeerklæringerne.

Denne tråd handler KUN om pensionssager, hvor man er berettiget til pension, men bliver snydt og bedraget.
Det er da muligt at disse læger er positive overfor patienter med rest af arbejdsevne fordi deres agenda netop er at få alle i arbejde, men har taler vi om deres arbejde for Jobcenter hvor de helt bevidst fusker for at lave de "gode" erklæringer Jobcenter efterspørger.

Du er i din gode ret til at ignorere tråden hvis du ikke synes om den.
Den er ikke ment som oplæg til en længere debat med brugere der ikke synes om tråden, men som et redskab til at hjælpe hinanden mod Jobcenters ulovligheder.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 14:38   #7
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Har du egentlig slet ikke læst min indledende tråd?
Synes du ikke det er begrundelse nok at disse læger kører TERM-model, læs hjernevask på patienterne, kun med det ene formål at undgå at kronisk syge bliver indstillet til førtidspension?.
Rolig nu. Der er ingen grund til at fare i flint. Beklager da hvis jeg har misforstået dig.

Jeg opfatter bare dit indlæg som om at du kun begrunder den generelle advarsel mod arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg hospital, og ikke nævner hvad de øvrige navne du nævner forårsager af problemer...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Du er i din gode ret til at ignorere tråden hvis du ikke synes om den.
Den er ikke ment som oplæg til en længere debat med brugere der ikke synes om tråden, men som et redskab til at hjælpe hinanden mod Jobcenters ulovligheder.
Jeg har ikke sagt noget som helst om at jeg ikke syntes om tråden - tværtimod mener jeg at det er rigtig godt med en liste så folk kan være opmærksomme - jeg påpegede bare vigtigheden af at begrunde sine advarsler.
Jeg har overhovedet ikke lagt op til en længere debat.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg synes at tråden er absolut på sin plads og Lotte kom jo allerede i sin anden tråd med sine mange begrundelser for hvorfor hun mener at andre skal undgå disse personer.
Det er nu en gang noget besværligt om vi skal sidde og bladre andre tråde igennem for at finde begrundelserne for de navne der advares mod.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 18:58   #8
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Rolig nu. Der er ingen grund til at fare i flint. Beklager da hvis jeg har misforstået dig.
Jeg farer ikke i flint over noget som helst, jeg forklarer mig så godt jeg kan, det har da intat at gøre med at fare i flint.

Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Jeg opfatter bare dit indlæg som om at du kun begrunder den generelle advarsel mod arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg hospital, og ikke nævner hvad de øvrige navne du nævner forårsager af problemer...
Hvad angår de øvrige navne, så synes jeg egentlig det er nok at skrive, at de gør ALT hvad der står i deres magt for at undgå at indstille til førtidspension.
De bryder loven og opfinder egen love, og håber så borgeren tror på dem.

Men jeg kan sagtens uddybe:
Ewa Monika Høyer:
Har direkte sagt til mig flere gange:
"Her hos Jobcenter har du ingen rettigheder du har kun pligter."

Hun har under et møde førsøgt at forvirre mig totalt ved flere gange at påstå jeg var indstillet til førtidspension, så var det 18 så var det 17, så 19, så det hele, så lå sagen hos et team uden navn osv.
(Det var før jeg vidste alt det jeg ved nu)

Så efterspurgte jeg aktindsigt hvilket hun så stort på - jeg hørte intet.
Jeg efterspurgte papirer på hvad jeg egentlig var indstillet til.
Så ringede hun efter et par dage for første gang tilbage til mig, og da jeg igen efterspurgte mine papirer sagde hun der ville altså gå ti dage før hun kunne skaffe dem.
Jeg havde også efterspurgt lov om at jeg ingen rettigheder her i forhold til Jobcenter.
Jeg hørte aldrig tilbage fra hende, hun sendte min INTET overhovedet.
Jeg har efterfølgende utallige unesvarede e-mails og telefonopkald til hende.

Susanne Madsen: før Nyropsgade nu Musvaagevej.
Efter utallige opkald til Jobcenter Nyropsgade over sommeren og e-mails ringede hun til mig efter et par måneder.
Indledningsvis sagde hun at hun ikke var ansvarlig for min sag og ikke vidste hvem der var det.

Dette var efter Nyropsgade havde syltet min sag i 1 1/2 år hvor jeg slet ikke kunne få kontakt til en sagsbehandler om min sag overhovedet.
Ved jobsamtaler med konstante trusler om aktivering, fik jeg at vide jeg ikke måtte tale om min pensionssag overhovedet - og igen at jeg INGEN rettigheder havde i henhold til Jobcenter kun pligter.

Det må da være utallige af jer andre der også har fået at vide???
Kan I ikke være søde at komme på banen, hvis vi sammen kan dokumentere at Jobcenter siger sådan som standard til os alle, kan de jo ikke længere nægte at det er en af deres metoder.
De har jo nægtet i min klage til Brgerrådgiveren, at de har sagt sådan.

Susanne Madsen sagde også jeg skulle nok slet ikke have pension, jeg skulle nok til psykiater og så i en ny arbejdsprøvning.
Så sagde jeg, at jeg havde været hos psykolog og havde erklæring på ingen psykisk sygdom.
Så blidte hun mig ind min arbejdsprøvning var forældet, og da jeg så sagde at var den det, så var det jo fordi de havde syltet min sag i årevis.
Detil svarede hun nærmest grinende, at grunden var bedøvende ligeglydigt, den var bare forældet så der skulle ne ny til.
Jeg spurgte om en lov om forældet arbejdsprøvning, og det påstod hun fandtes.
Det gør det jo så ikke, så hun tilsendte mig ikke den lov selv om jeg bad hende om det.
Vedr. psykiater ville hun vende tilbage når hun havde talt med formanden for visitaitonsudvalget.
Så modtog jeg indkaldelse til undersøgelse hos ortopæd Jørgen Friis med speciale i knæ og albuer. Øh...min skade sidder i nakken.
Jeg spurgte om begrundelse, hvortil de svarede: "Vi forventer du møder op til undersøgelsen".

Jeg sendte flere mails til Susanne Madsen med spørgsmål til det underlige tiltag, men hun ignorerede alle mine henvendelser.

Siden bar jeg til møde om råd og vejledning hos hende, et hastemøde, det skulle de nemlig have gjort flere år før.
Der var hun meget venlig, men hun vidste godt jeg optog alt på diktafon, så det gælder jo ikke helt.

Jeg optog undersøgelsen hos Jobcenters TERM-læge Jørgen Friis, som var så ondskabsfuld jeg ikke har ord.
"Dine smerter har du på grund af den du er.
Dine smerter sidder i din personlighed.
Smerter er jo psykiske" osv.
TOTALT psykopatisk personlighed.

Da jeg spurgte ind til om det så var psykisk hvis man fik stukket en nål ned i hånden, henviste han til ouuklte emner - at en fakir jo kunne ligge på søm uden det gjorde ondt.

Har jo det hele op optagelse, så han kan da bare komme an, den sindsyge idiot!!!
Han skældte mig også ud i slutningen af undersøgelsen, magen til modbydelig fyr skal man lede længe efter.

Gå aldrig op til Ortopæd Jørgen Friis Frederiksberg hospital.


Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Jeg har ikke sagt noget som helst om at jeg ikke syntes om tråden - tværtimod mener jeg at det er rigtig godt med en liste så folk kan være opmærksomme - jeg påpegede bare vigtigheden af at begrunde sine advarsler.
Jeg har overhovedet ikke lagt op til en længere debat.
Ok, godt bare vi ikke misforstår hinanden, det er sindsygt vigtigt vi står sammen, vi er oppe imod en kæmpe magtinstans, vi må sammen få dette her vanvid stoppet.


Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
nu en gang noget besværligt om vi skal sidde og bladre andre tråde igennem for at finde begrundelserne for de navne der advares mod.
Nemlig, det er så besværligt, og netop derfor jeg synes vi skal have en liste.
Men når nu så mange argumenter kommer ind undervejs, forestiller jeg mig at jeg lige jævnligt opdaterer listen i tråden, så man hurtigt lige kan tjekke listen hvis man er indkaldt hos ny SB eller hos en bestemt læge man ikke kender. Det er et fantastisk redskab for os alle at have når vi er indkaldt af Jobcenter til diverse eller selv skal finde en læge til underøsgelse eller dokumentaton.
Så kan vi nemlig undgå Jobcenters TERM-læger og de korrupte løgnagtige SB'er og chefer, og se kan de ikke længere kører deres ulovlige forehavende.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 10:36   #9
Gotte
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2011
Indlæg: 2
Styrke: 0
Gotte er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Rolig nu. Der er ingen grund til at fare i flint. Beklager da hvis jeg har misforstået dig.

Jeg opfatter bare dit indlæg som om at du kun begrunder den generelle advarsel mod arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg hospital, og ikke nævner hvad de øvrige navne du nævner forårsager af problemer...


Jeg har ikke sagt noget som helst om at jeg ikke syntes om tråden - tværtimod mener jeg at det er rigtig godt med en liste så folk kan være opmærksomme - jeg påpegede bare vigtigheden af at begrunde sine advarsler.
Jeg har overhovedet ikke lagt op til en længere debat.


Det er nu en gang noget besværligt om vi skal sidde og bladre andre tråde igennem for at finde begrundelserne for de navne der advares mod.
Nja, det er vel ikke en begrundelse som er det mest akutte, når der kommer en advarsel ??
Gotte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 13:35   #10
SuperMary
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2012
Lokation: Kbh
Indlæg: 7
Styrke: 0
SuperMary er ny på vejen
xxxxx Musvågevej
Hendes job er at sagsbehandle i samarbejde med borgeren!
Det er det man tror i flg. reglerne der skal foregå , når man indkaldes til samtaler !
Men virkeligheden er grusom, og en helt anden!!!
Hun er det værste grusomste løgnagtige menneske jeg har mødt i mit liv!
God sammenligning... A la Ilse fra ZZ....
Hun er løgnagtig, skriver sine egne modbydelige sagsakter, har ingen respekt eller empati for borgeren er syg med kronisk smerter. Hun tilsidesætter og udelader opdaterede Speciallæge erklæringer, og gør sig derved til dommer i syge og svage mennerskers videre skæbne, og kommunen godkender hendes løgne, trods klager, og lader hende slippe afsted med fuldstændig at ødelægge mennesker der i forevejen er kronisk syg, og naturligt belastet mennesker med sin umenneskelige sagsbehandling, kører hun borgeren psykisk helt i bund , for til sidst at skrive i sagen, at behandlingsmulighed ikke er udtømt, da der er behov for psykisk behandling!
Det er umenneskelig tortur der foregår på JC!
Og nu må de kære politikere se at vågne op!
Syge mennesker står registreret som ledige, og er blevet en handelsevare i jobskabelse regi, hvor private aktører påstår de er klar til at modtage kroniske syge mennesker, som de i samarbejde med kommunen, skønner de kan få i job,(Alle).
Derved starter et forløb, hvor det ikke handler om borgerens helbred, men handler om at beskæftige og lønne private aktøre, hvilket kan blive et meget omfattende og mangeårigt pinefuldt forløb, personerne er kroniske syge, de er gidsler for de mange private aktører som sammen med jobcenter har magten, borger og Speciallægeerklæringer tilsidesættets, og tages ikke alvorligt. Man bliver i stedet deres produkt for deres firmas indtjening.
Jeg hørte engang en joke "Hvis det er så sundt at arbejde, så lad de syge arbejde" Men det er ikke mere en joke, det er den barske virkelighed anno 2013.
SuperMary er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
"Sort" liste over sagsbehandlere buster Politik og Samfund 54 20-11-2011 23:41
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked. Lotte68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 13-04-2011 21:54
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension