K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2013, 22:27   #1
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Drop duftene, vi er mange der er overfølsomme

Fokus på Kemi i hverdagen..

Feks for mig, den skyllemiddel du syntes er så fantastisk og dufter så skønt, den lugter for mig som Sur cigar, og den giver mig alt efter hvor tæt jeg erpå dig

Hovedpine eller Migræne

Smerter i alle knoglerne

Smerter i alle musklerne

Svag i kroppen, svært ved at stå på benene

Svært ved at trække vejret /trækker vejret tungt

Selv i op til 6 timer efter mødet med dig og din skyllemiddel får jeg symptomer, plus det giver mig problemer med at sove om natten fordi at jeg stadig i dagene efter har besværet vejrtrækning.......

I dagene /ugerne nogle gange mån efter mødet med dig og din skyllemiddel, ja der har man så glæden af at vågne op med Blod i næsen..

At lettere få blærebetændelse fordi alle ens slimhinder bliver tynde og inflamerede ved mødet med parfyme / kemi...

Og en masse andre hyggelige ting...


Så tænk dig om, Du kommer ikke til at lugte af gammel gnu bare fordi du dropper parfymerede stoffer, du slipper for at jeg syntes du lugter af gammel cigar, og jeg slipper for at måtte gå hjem og være syg.....


Dette tæller for ALT parfymeret produkter... Tøj, Hår, makeup osv....

Jeg er så heldig at jeg også er overfølsom overfor nye ting da de putter kemi i alt...


Vidste du at du skal vaske nyt tøj 8-10 gange Før der IKKE længere er giftige ting i dit tøj....???


Vidste du at hvis dine Børn har Nye Bratz Dukker, burde de ikke sove i samme rum som dukkerne i den første måned, pga de afgiver så meget gift....???

Og jeg kunne fortsætte....


http://web-side.dk/websites/dropduftene.info/
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2013, 22:38   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Elsker mit skyllemiddel, hardcore vaskepulver, mine parfumer, make-up mm, så du holder dig bare væk fra Amager!!!



Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2013, 23:21   #3
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Har en pubertetsdreng, og kan fortælle at lige den med ikke at komme til at lugte af gammel gnu ikke holder i det tilfælde... har lige været ude at købe deo på tilbud, så vi andre kan overleve hormonforandringerne til mand..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 01:09   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det vil nok nogenlunde være lige så let/svært at få folk til at undlade at køre i deres biler/lastbiler fordi det også går ud over vores helbred..

Så det er lidt af en opgave de har begivet sig ud på...hvis de håber at få folk til at lade være med at bruge skyllemiddel/parfume osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 06:33   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror heller ikke på dat kan lade sig gøre men vi mennesker er lige gode nok, til at kaste perfume over os.
Jeg syntes ikke man skal bruge noget med perfume i før ens børn er lidt ældre men må samtidig indrømme jeg elsker at dufte godt men vores håndsæbe og shampo og vaske middel er uden perfume, så mine børn ikke udvikler eksem pga. af det, min lille bror tåler ikke perfume.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 07:35   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg har selv parfume allragi men ikke over for alle slags,jeg bruger ikke selv noget ,kun hvis jeg skal til en sammen kommenst eller linde.

Hovede pine har jeg oftes når jeg er sammen med andre,om det så er folkenes skyle eller deres parfume eller det er de forkerte folk jeg omgås kan jeg nogle gange være i trivl om

Nej der er nogle dufte jeg får hoved pine af,udslæt der klør ,så skylde midler er bandlyst her.

Men det er virkelig vanskeligt at at undgå parefumer
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 08:14   #7
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg har ikke brugt skyllemiddel i mange år. Det er totalt overflødigt, hvis man ellers vasker sit tøj ordentligt. Jeg fatter heller ikke hvorfor der bliver proppet parfume alt. Hvorfor putte parfume i opvaskemiddel f.eks?! Mine tallerkner skal ikke dufte eller smage af kunstig citron eller roser.

Jeg bruger heller ikke deo med parfume. Men en enkelt gang imellem, kan jeg så til gengæld finde på at bruge en anelse parfume, hvis jeg skal noget særligt. Det betyder at jeg så heller aldrig overdosserer parfumen, fordi min næse ikke vænner sig til duften.

For der er det med parfume, at hvis man bruger det hver dag, har man en tendens til at tage mere og mere på, fordi man ikke længere selv kan lugte det. Der er bare ikke noget værre end at være i nærheden af en der nærmest har taget bad i parfume. Og jeg er endda ikke parfumeallergiker. Jeg synes bare vi godt kan skrue lidt ned for duftene i det daglige. Det kan man altså sagtens, uden man kommer til at stinke af muggen gnu.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 08:41   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Mange bruger jo skyllemiddel helt forkert.

Nogen bruger skyllemiddel i hver eneste hold vasketøj, selv i håndklæderne, som blot bliver dårligere til "deres opgave", at tørre.

Skyllemiddel er kun nødvendigt i tøj, som er meget syntetisk.

Hos mig holder en flaske skyllemiddel meget længe, for jeg bruger det kun i min datters meget syntetiske bluser, mine egne nylonstrømper (som jeg kun bruger meget sjældent) og så i de fleecetæpper, som ligger i hundens seng.


Min mor har allergi over for flere ting, og kan bl.a. ikke tåle mange dufte, så jeg bruger så godt som aldrig noget med parfume i.
Og stærkt duftende blomster bliver forvist fra stuen når min mor kommer på besøg.

M.h.t. unge mennesker er det mit indtryk, at mange af dem tror de kan bruge deodorant i stedet for vand og sæbe.
Hvis de synes de lugter lidt af sved, så giver de lige armhulerne et pift af deodoranten.

Hvis man ikke vil lugte af sved under armene, så skal man vaske sig med vand og sæbe, 2 gange under hver armhule, og derefter skylle med ren vand.
Derefter kan man så bruge en parfumefri deo.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 08:47   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg bruger en lille sjat ædikke det virker fint.

parfume fri deokugle

håndsæbe og opvaskermidel parfume fri det jeg bader i skal også være parfume fri.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 11:06   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg bruger noget der hedder Neutral til børnenes tøj, og engang i mellem køber jeg noget der hedder Minirisk i Fakta, det er udmærket...også til pletter, og det blødgør udmærket. Vandet her i København er så hårdt, at man nærmest river sig på håndklæderne, hvis man ikke kommer noget i vandet - specielt hvis det tørres på stativ!!

Men jeg kan godt lide mit tøj dufter, så jeg bruger altid en Ariel eller Omo variant, og den blå Dunlet skyllemiddel, men jeg er meget obs på dosseringen og følger anvisningerne. Jeg kan ikke lide nogen andre skyllemidler, så jeg er også selv sippet mht duft.

Parfume er heller ikke en hverdags ting - deodorant er, men der er jeg meget glad for en stick som kun indeholder bjergkrystal, den er bare SUPER og fuldstændig naturlig.

Jeg er også hysterisk med parfume, og bruger KUN Robert Piquet som fx Fracas og Bandit, og enkelte af de mere moderne som Baghari og Calypso fra Robert Piquet, men da de koster omkring 1.300 kr stykket, så er det ikke noget jeg vælter mig i

En forkert duft (af parfume) giver mig hovedpine og kvalme, det er ikke så længe min datter og hendes veninde havde sprayet rundt med en ualmindelig grim ''børneparfume'', der bare duftede af billig sprøjt. Der begyndte jeg simpelthen at græde - jeg kunne SLET IKKE klare duften/stanken, og rendte rundt helt hysterisk og åbnede døre og vinduer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
EL: Drop fleksjobreform med højrefløjen Webmaster K10 Nyheder 0 21-06-2012 14:10
Drop fokus på eliten... buster Politik og Samfund 1 12-11-2011 15:44
Helsingør Jobcenter: drop skrankesprog buster Politik og Samfund 0 09-09-2011 09:55
Drop mistillid og kommunal big brother-virksomhed buster Politik og Samfund 0 05-08-2010 09:43
Vi er mange....... Odenseaneren Dit og Dat 10 08-03-2009 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension