K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2012, 19:45   #71
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 13
Culotten er ny på vejen
Tak for jeres svar det var faktisk også planen at jeg skulle starte med få timer og så måske trappe lidt op, med der kom nye regler for nogle uger siden her i Randers, hvilket gør at man skal starte så tæt på 37 timer så muligt og så trappe ned hvis det bliver nødvendigt det er jo dræbene på forhånd...

Min sb siger at jeg skal blive på jobbet selvom jeg ikke kan holde til det, men at der skal være en masse "ventiler" bla at kunne ligge sig, sidde, gå en tur eller hvad man ville gøre derhjemme... Jeg har nu mest lyst til at tage hjem hvis, jeg bliver dårlig tilpas.

Men ved i om der er nogle regler for hvor længe man skal arbejde i det antal timer man skal inden man må gå ned i tid fordi man ikke magter det??
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 09:32   #72
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Culotten Se meddelelser
Men ved i om der er nogle regler for hvor længe man skal arbejde i det antal timer man skal inden man må gå ned i tid fordi man ikke magter det??
Der er absolut ingen regler for hvor mange timer man skal arbejde eller befinde sig på en arbejdsplads i en arbejdsprøvning før man må gå hjem.

Der er heller ingen regler for hvor megen smerte man kan eller bør holde til før man må gå hjem fra en evt. arbejdsprøvning.

Jeg kan fortælle dig at jeg selv endte ud i et uuholdeligt tvangstanke scenarie og måtte lade mig indlægge på psyk skadestue efter min første arbejdsprøvning på 6 mdr. hvor jeg endelig til tidst opnåede eeen 12 timers arbejdsuge.

Det er ikke det værd at lade sig presse, det er du jo allerede blevet på forhånd desværre kan vi høre. Du må ud af "flinke-" og "tro på os, regel-" skolen.

Hvordan hulen kan det være at Randers "pludselig" har fået de regler omkring at starte på 37 timer i arbejdsprøvning?? Det er da noget at det mest umenneskelige jeg har hørt og hvad hvis man ikke kan, bliver man så slået tilbage til start? Syntes at du skal bede om at få disse regler på skrift...
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2012, 20:14   #73
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 13
Culotten er ny på vejen
Hej igen ja man skulle tro det var løgn men nu er jeg i knibe igen og har brug for jeres hjælp jeg blev jo forlænget med 39 uger først i august og sendt til cbr som skulle sende mig i arbejdsprøvning, de har ikke kunnet finde noget, jeg fandt så selv et sted som blev afvist da der ikke var mulighed for at komme op på 37 timer...

Nå fulgte så et forløb hos cbr, stress og depressions kursus og valgte så at finde en vuggestue til arbejdsprøvning da cbr ikke kunne finde noget, men men min kontakt på cbr har så sagt til min sagsbh på jobcenter at jeg ikke skulle starte på så højt timetal og det havde hun læst om at folk med funktionelle lidelser ikke skulle, og bum så vil jobcenter henvises til center for funktionelle lidelser i Århus og der er 9 mdr. Ventetid men jeg har kun 6 mdr tilbage af min forlængelse og det skal jeg så vente på og blive sendt på kontanthjælp i mellemtiden hvad gør jeg? Det er da noget mærkeligt noget at de pludselig vender det hele på hovedet, må de bare det?

Mvh culotten
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr. forlængelse eller afslag. ZikZak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 26-06-2013 20:41
Forlængelse af SDP, 2. afslag. Soleil Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 28-09-2012 16:44
Afslag på forlængelse af sdp ,kan ikke rigtig finde rundt. arh Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 28-09-2012 09:05
forlængelse af sygedagpenge kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-11-2011 18:26
Ressourceprofil og afslag på forlængelse Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 24-03-2011 00:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension