K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2010, 08:24   #1
Pingu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2010
Indlæg: 43
Styrke: 14
Pingu er ny på vejen
Hvor skal jeg klage. Nægtet arbejdsprøvning.

Jeg har fået aktindsigt og kan se i mine papirer at min sagsbehandleren har skrevet usande oplysninger om mig. Hun nægter mig arbejdsprøvning nu og skriver, at jeg er blevet borte fra mange møder og meldt afbud flere gange. At jeg er forsøgt motiveret gennem uger og måneder.

Jeg har bevis på at det er usandt.

Jeg er aldrig udeblevet fra noget møde. Jeg har i de 2 år jeg har været syg haft 1 afbud pga. sygdom. Jeg har udtalelse fra min læge og psykiater om at jeg er arbejdsprøvnings parat og at det er vigtigt at jeg kommer i arbejdsprøvning nu.

Dette er en sagsbehandler i det firma kommunen har udliciteret mig til, og som jeg skal til møde med i næste uge.

Skal jeg skrive til hende om de usande oplysninger, hendes teamchef eller til kommunen? Eller skal jeg bare vente og konfrontere hende med oplysningerne på næste møde.
Pingu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 10:59   #2
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg ville skrive til både hende, sagsbehandler og hendes teamchef, og fortælle om det. Det høre jo ingen steder hjemme.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 11:21   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Som Sun-lady skriver.

Derudover skriver du at du selvsagt forvendter, at de korrekte oplysninger kommer til at fremgå, med henvisning til dataloven.(tror §5 stk4).

Pisse frækt, men formodentlig fordi de ikke kan finde en praktik eller lign. billige forløb du magter.
Du SKAL, har krav på en ordentlig arbejdsprøvning helst i et reva-center, hvor professionelt personale forefindes.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 12:21   #4
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Citat:
Dette er en sagsbehandler i det firma kommunen har udliciteret mig til
Kommunen bør have at vide, at det firma er useriøst, når noget sådant kan forekomme.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 13:49   #5
Pingu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2010
Indlæg: 43
Styrke: 14
Pingu er ny på vejen
Tak skal I have. Faktisk var jeg sendt til kommunens arbejdsprøvningssted. De foreslog at jeg skulle starte på et af deres værksteder. Jeg ville hellere finde en virksomhed. Det fik jeg en uge til.

Jeg kom tilbage ugen efter og kunne mærke det var svært for mig, så jeg ville gerne tage imod tilbuddet om at starte på værkstedet. Det skulle jeg gøre dagen efter.

(Jeg er bla sygemeldt for stresss og udbrændthed, og kroniske smerter, så det stressede mig meget selv at skulle finde et sted på en uge. Jeg kom til at græde ved mødet, det skulle jeg aldrig have gjort)

Jeg fik ikke lov at starte. I stedet ringer den udliciterede sagsbehandler og sige at hun vurderer at jeg ikke er parat til arbejdsprøvning, når jeg ikkke har fundet en virksomhed, og jeg græder.

Jeg er så målløs over at jeg ikke må starte på det værksted som jo var deres forslag 2 gange. Jeg havde ikke en kinamands chance for at vide, at hvis jeg sagde ja til det så var det lig med at jeg ikke var klar til arbejdsprøvning. Jeg føler mig ført bag lyset.
Pingu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nægtet arbejdsprøvning Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 09-07-2013 13:41
skal man klage igen??? maggie Spørgsmål ang fleksjob 7 27-09-2011 22:48
Hvor lang tid har kommunen til at svare på en klage? tiny2tkv Alt det andet 1 09-03-2010 01:49
Kan man klage over en afgørelse ang arbejdsprøvning? Ninja Alt det andet 43 04-09-2008 19:18
Hvor mange gange kan kommunen sige, at jeg skal i arbejdsprøvning Stella Manglen på Fleksjob 0 17-03-2008 12:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension