K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2006, 13:26   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Spørgsmål til PiaB

Jeg har også spurgt dig om noget... jeg sætter lige mit spørgsmål ind her fordi måske har du ikke opdaget mit brev...

Lagt på d. 23-09-2006 13:47

Hej Pia
hvordan foregår en revurdering nu efter de nye regler ? Jeg har fået brev om at min sag skal sendes til revurdering på et af de nye jobcentre.
Hvis du vil fortælle om det vil jeg være taknemmelig
Det er første gang jeg skal revurderes.
Du skriver at der er mange ting der spiller ind og hvis du har tid så ville jeg gerne have flere oplysninger om det.
Jeg blev visiteret til fleksjob for 13 mdr. siden...

Gælder de nye regler om revurdering efter 12 mdr. også for os der er i den gamle ordning ?

Jeg håber mit spørgsmål er forståeligt.

Stella
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2006, 20:05   #2
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: Spørgsmål til PiaB

Hej Stella.

Revurdering betyder, at der skal ske en fornyet vurdering af, om du fortsat kan anses berettiget til fleksjob, om der skal nogle kurser til for at du kan få et fleksjob.

Eftersom at der ikke er fundet et fleksjob, skal der ske en revurdering, hvorfor du skal visiteres til en ny arbejdsprøvning, og det er udfra denne, man tager stilling til det videre forløb - evt. kurser eller måske føp, afhængig af, om din helbredssituation er blevet forværret.

De nye regler om revurdering gælder også for "gamle" fleksjobbere.

Kh Pia
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej Spørgsmål ?? Messi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 15-11-2011 08:11
Spørgsmål fra en ny på K10 Agent007 Alt det andet 4 07-02-2011 16:48
Endnu et spørgsmål til PiaB lone t Spørgsmål ang fleksjob 15 25-04-2007 02:42
Til PiaB j-m Spørgsmål ang fleksjob 22 21-10-2006 23:57
Økonomi vedr. førtidspension - TIL PIAB Guette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 20-08-2006 13:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension