K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2016, 22:15   #11
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af matrix Se meddelelser
må man have 2 bisiddere med?
Du må gerne tage flere med.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2016, 15:20   #12
jakbskov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
jakbskov er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af matrix Se meddelelser
Hej

Er der nogen her der har været til et møde med teamet som kan fortælle lidt om hvad mand bliver spurgt om

alså bare de mest almindelige ting som jeg vil blive spurgt om
Teamet vil tage udgangspunkt i det som er skervet i rehabiliteringsplanens forberedende del.

Der vil være flere personer til stede som på kort tid før mødet har måttet sætte sig ind i hvem du er og hvad din sag drejer sig om. Din SB kan have drøftet din sag med flere af teamets medlemmer før mødet, men det er med garanti ikke dem alle. Dem som vil spørge mest til din sag vil sandsynligvis være dem som kender dig mindst og de vil spørge ud fra hvad der er interessant set med deres øjne.

Dvs. repræsentanten fra beskæftigelsesområdet vil spørge ind til din nuværende og tidligere aktivering, repræsentanten fra socialområdet vil spørge ind til din evt. støtte gennem Serviceloven, sundhedskoordinatoren vil spørge ind til din nuværende og fremtidige behandling ift. din helbredsmæssige tilstand osv.

Men som andre har nævnt så er det vidt forskellig fra person til person hvad der bliver spurgt om.

Nogle møder tager kort tid - ned til 5 minutter - mens andre kan tage op til 40 minutter. Normen er 15-20 minutter, så ud af lokalet ligesom ved en eksamen og så ind igen efter nogle minutter og høre teamets indstilling.
jakbskov er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2016, 22:36   #13
matrix
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2015
Indlæg: 46
Styrke: 9
matrix er ny på vejen
Så har jeg været til møde med teamet og jeg blev godkendt til fleksjob

De var alle meget flinke, under hele min sag har jeg brugt bisidderhjælpen og jeg synes at de penge har været givet godt ud...............:-)
matrix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2016, 00:40   #14
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Nysgerig

Hej matrix må jeg tillade mig og spørge hved din diagnose er.

Og stort tillykke med fleksjob bevillingen

Mvh. Vendetta
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension