K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2016, 01:44   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
hjemløs og hjerneskadet inge hjælp

ingen hjælp at hente kbh mener ikke de kan hjælpe mig da ejg bare flyttede til kommunen og nu er hjemløs med ukendt adresse og opholder mig i ballerup kommune. ballerup folkeregister nægter at give mig en hjemløs adresse.

alså en ukendt 4*9 jeg er udredt af psykiatrien i ballerup som siger at da jeg har hjerneskade skal ballerup netop på trods af pensionsforhold tage sig af min sag.

jeg har den mellemste førtidspension fra før 2003.

jeg er født og opvoksedet i ballerup jeg blev sågar hentede af politiet på rådhuset efter lukke tid i ballerup kommune da jeg nægtede at gå.

hjemløsenheden i københavn har lukket min sag da de ikke vil hjælpe mig pga af disse forhold og ballerup vil heller ikke tage ansvar. hvad gør man ?.. jeg har sagt til dem jeg sover foran kommunen og det snart vinter en hjerneskade der dør foran kommunen ?

jeg sad foran lægerne i går nat på psykiatrien i ballerup med en skruetrækker i pulsåren de var fuldstændige lige glade med indlæggelse fordi jeg har hjerneskade..

jeg kom vist til at putte i den forkerte opdaget jeg da jeg har før 2003
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  wp_ss_20161003_0001.jpg
Visninger: 590
Størrelse:  119,8 Kb
ID: 501  

Sidst redigeret af mistereu; 04-10-2016 kl. 01:53.
mistereu er ikke logget ind  
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension