K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2015, 18:51   #21
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
hej akvamarin

det er hk og deres a kasse

har ikke til jeg ved fået en begrundelse måske men kan kun efter en møde huske en 3/del af samtalen

har været inde og læse tak for det

der fra kommunen bliver jo nok fisket efter jeg skal i gang med behandling (som de så kan accepter) som de selv stoppede med
tro det er der vi er nu kommunen presser på behandling

det har jeg så selv gjort i over en år en mindre detalje
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 18:43   #22
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
har gået og tænke meget over det her

vil det være at smide penge ud af vinduet og købe en til hjælp en bisidder eller socialrådgiver er der nogle der har erfaring med det eller skal jeg bare glemme og få hjælp
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 19:11   #23
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Tror der er blandet erfaringer med det.

Jeg havde en privat socialrådgiver som snød mig så vandet drev... Beholdt pengene og intet lavede, ja næsten ødelagde min sag ved jobcenteret.

Fik herefter en jurist med speciale i social ret og så kom der skred i tingene og uden hende tror jeg aldrig at min sag var blevet afsluttet.

Og har læst både gode og dårlige oplevelser fra andre herinde, så det er svært at sige om det vil være en hjælp for dig eller penge ud af vinduet
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 19:18   #24
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
hej Gisne

tak for svar

er godt klar over man skal se sig virkelig godt for og ikke bare tage den første den bedste

føler mig bare som om de smider mig rund fra møde til møde og lander midt imellem noget hvert gang
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 20:30   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du skal bare vide på forhånd at der IKKE finde nogen garantier når du hyre disse privatrådgivere...og at det er helt dit eget ansvar...

Hvis du vælger at gøre det alligevel...så sørg for at få lavet en ordentlig kontrakt....sådan at alle forventninger er afstemt imellem jer...

Sådan at du ved hvad du kan forvente at få for dine penge....

Husk at når du skriver under på en partsrepræsentants erklæring...som mange privatrådgivere forlanger....ja så afgiver du mere eller mindre din egen sag til den person...med alt hvad det vil kunne medføre...af både godt og ondt...

Husk at du IKKE vil kunne spørge andre om hvem der er god at hyre...eller det vil sige...det kan du godt...men du kan ikke regne med det...da det ikke er sikkert at du får det du forventer ud af det...

Så det er nyttesløs at spørge ind til hvem man skal vælge...da du kun vil kunne få subjektive meninger ud af det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 20:38   #26
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
hej Webmaster

tak for din svar

er godt klar over en der har fået god hjælp oplever en dårligt men tak for den der med de overtager min sag

føler mig bare sådan i vildrede med møder med kommune de er i hvert fald ikke til for at hjælp

er heller ikke sikker på rigtig vej med var den spor jeg var på derfor spurgt jeg bare om det kunne være noget godt

undskyld hvis jeg fik spurgt om noget jeg ikke måtte

Sidst redigeret af kroner; 15-04-2015 kl. 20:43. Årsag: mangled lidt
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 21:02   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej nej her kan du spørge om alt...det er ikke forbudt at spørge ind til feks privatrådgivere...

Men vi har set så mange som er blevet skuffet så jeg tænkte at jeg lige ville advare dig...så du på forhånd ved hvad du begiver dig ud i...

Der er skam også mennesker som har haft god brug af privatrådgivere...

Det hele er jo op til en selv og ens pengepung...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2015, 21:37   #28
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Har du overvejet at få en besidder fra for eksempel Sind (sind.dk) eller en anden relevant patientforening?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2015, 17:12   #29
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
hej Webmaster

tak for advarslen er klar over man skal passe på derfor jeg luftede det her

hej Akvamarin

nej viste ikke de havde sådan nogle har kigget noget på nette om her omkring det skal jeg have undersøgt om de er her
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2015, 08:11   #30
kroner
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2015
Indlæg: 179
Styrke: 10
kroner er ny på vejen
hvis man søger agtindsigt

bliver man så "upopulær" hos kommunen

og gør sig sag ringer stillet??

er lidt bange for at søge det
kroner er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension