K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2013, 12:09   #1
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Løn som Sosuhjælper fleksjob

Lige fundet en gammel tråd men håber der er en der kan hjælpe alligevel mwd at fortælle hvad jeg vil få i løn når jeg finder job?? Håber at finde inden for mit fag som sosu hjælper der ligger time lønnen på ca 140 kr i timen .. er vurderet til 8 effektive timer ?? Anyone??

Den ene neregning fra kk.dk siget 15.000 kr gør skat og gigtforeningen siger ca 20.000 kr før skat ??
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 15:18   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af kiwimor Se meddelelser
Lige fundet en gammel tråd men håber der er en der kan hjælpe alligevel mwd at fortælle hvad jeg vil få i løn når jeg finder job?? Håber at finde inden for mit fag som sosu hjælper der ligger time lønnen på ca 140 kr i timen .. er vurderet til 8 effektive timer ?? Anyone??

Den ene neregning fra kk.dk siget 15.000 kr gør skat og gigtforeningen siger ca 20.000 kr før skat ??
De resultater du får er ikke de samme fordi KK fortæller kun om dit tilskud.. Gigten fortæller hvad du vil få samlet ( løn og tilskud )

De viser begge korrekt..

Men du vil IALT få 19905,16 kr/md før skat, men efter at du har betalt 500 kr i tvungen atp..

Ud over skatten skal du så betale ca. 388,- kr i am-bidrag af lønnen = 8 %

Til oplysning ligger KK´s beregner her

Gigtens er HER

Sidst redigeret af mik16; 18-12-2013 kl. 15:25.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension