K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2010, 00:10   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Kan det være rigtig at man bare skal blive ved med at vente, D.28/9 2009 har selskabet mod taget en andmeldelse om nerve skade ,og i december 2009 modtager jeg erstatning for indlægelse og besøget hos tandlægevagten knapt 1100 kr

Samtidig skriver de at jeg skal undersøges på rishospitalet,for nerveskaden.Og jeg vil blive indkaldt der fra.

jeg ringede til forsikringen,i febuar for at høre hvor langtid er kan gå.
de sagde det kunne tage sin tid ,for lægen på rishospitalet gjorde det i sin fritid ,men at jeg nok skulle blive indkaldt, det var afsendt fra forsikrings selskabet.

Men hvor længe er det meningen at man skal vente ?

det er ikk til at få fat i nogle på rissen på tlf.,der ved noget har også mailet til dem men ingen svar..

Der er jo gået 5 månder.skader er over 2 år nu.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 22:15   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Faldt lige over mine ejne indlæg - jeg venter stadig på indkaldelse til undersøgelse.

Det er codan der har bet en op rishospitalet indkalde mig, men kan man klage over at det ikk er sjet endnu ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 00:10   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Min gamle gamle tråd,hae været til undersøgelse,og codan har skrevet de har modtaget svarne fra undersøgelsen.

Ringede og fik af vede at der nok gik 3 til 6 uger før de havde kikket på det.

Når de har regnet på en evt. erstatning er der så nogle der ved hvor lang tid der gor før det udbetales ?

Jeg er så spændt på deres afgørelse,syntes det har taget så lang tid.

Jeg er også i trivel jeg fik jo for de dage jeg var indlagt tror det var 165kr per dag,for svige og smerte-men hvad med ersten af tiden var på flydene kost i 2½ månde,og bed mig 100 vis af gange i læben, det gør jeg desvære også stadig,dog ikke så tidt meen det sker.
Men så er svige og smerte måske afregnet..

Jeg har forsøgt at finde noget om erstatningers størelser på netten men har ikke kunnet finde noget.
nogle der kender til nogle afgørelserr ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 00:23   #14
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Jeg ved godt det ikke kan sammenlignes lige over....men jeg har netop modtaget erstaning for en skade jeg pådrog mig i ....hold fast...2004. Så der kan gå RIGTIG lang tid inden forsikringsselskaber/ASK osv synes at en skade er belyst tilstrækkeligt.
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 10:29   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, hvis der skal flere undersøgelser til og man skal vente 13 måndre på hver undersøgelse,så kan jeg jo godt se at der vil gå flere år

Men jeg forventer altså,at det er det og der ikke skal rodes mere der.
Men skulle der undersøges mere så må jeg tage en liste med næste gang,sor der var flere ting jeg ikke fik sagt,ved undersøglesen af ireternde symtomer,det gik jo hurtig der inde og,han spurte en del og så var det overstået.

så et par føleforstyerlser,nåde jeg ikke at fortælle om.feks.at jeg stadig har spendning i 3 tænder og at jeg tror at noget af snagssansen er ødelagt.

Men når men har ventert 13 månder så går men ikke lige tilbage og siger og så var der lige det og det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørsmål ang træk af skat piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 09-01-2013 15:03
spørsmål ang træk i kontanthjælp piamus2002 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 09-08-2012 07:54
Må erstatning modregnes i ledighedsydelse? Siv Spørgsmål ang fleksjob 21 05-02-2012 11:09
spørsmål om avslag Randers_nø Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-04-2009 21:09
bare et spørsmål anetta Dit og Dat 1 07-04-2007 17:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension