K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2012, 09:52   #1
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
regeringen-hvad har de gang i?

nyeste påfund;de er godt nok mærkelige http://www.b.dk/



"Det er overraskende - men positive - nyheder, SF melder ud på skattefronten om at hæve grænsen for topskat, mener borgerlige politikere.

I dagens Berlingske annoncerer SF for første gang, at partiet går målrettet efter, at færre danskere skal betale topskat, og det er svært at være uenig i, mener formand for de Konservative Lars Barfoed, der ser udmeldingen som højst overraskende.

- Det er igen en kæmpe kovending i forhold til, hvad partiet sagde for får blot uger siden. Jeg har haft talrige diskussioner med Villy Søvndal især under valgkampen, hvor han hver gang har slået en høj latter op og ment, at jeg var en af Danmarks største humørister ved at sige, at en hævelse af topskattegrænsen var foreneligt med social ansvarlighed. Så jeg er målløs, men det er da en glædelig bevægelse. Nu bliver det interessant, hvordan det skal finansieres, siger han. "

jeg gætter på, at regeringen vil lave en Fogh Rasmussen, og erobre vko regeringens meninger, for at gøre deres vælgere forvirrede og politisk hjemløse.

Sidst redigeret af østerbro; 15-05-2012 kl. 09:53. Årsag: link
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 11:09   #2
jonah
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
jonah er ny på vejen
Det er der nok ingen som ved,ikke engang dem selv.

Jeg kan ikke lade väre med at spörge mig selv om
vilken politik skal de före når de sidder i oppossition,
det blir rigtigt spändende at se.
jonah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 11:17   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg synes det hele er blevet lidt underligt derinde..den ene mener og siger en ting,den anden siger noget helt andet og ingen ved hvad der reelt foregår..
det er det værste jeg har set i mange år og håber på valg,når finansloven skal laves
..jeg har ikke noget imod johanne smidt nielsen - som person,men politik har hun ikke forstand på,jo hun er god til at snakke,men r.. i bukserne tror jeg desværre ikke hun har når vi kommer til efteråret
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 11:22   #4
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
man må le når de nævner at bl.a. sygeplejersker så vil arbejde mere. Der er ingen sygeplejersker der i dag betaler topskat uanset hvor meget de arbejder......
De mennesker der ligger i den lønklasse 400K+, er for rigtig manges vedkommende slet ikke timeaflønnede og det giver således ingen mening at skattelette dem for at få dem til at arbejde mere.

jesus - endnu engang fatter de slet ikke hvad de snakker om.
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 11:34   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja denne gang kan man da rigtig se, hvad jagten på magt egentlig kan gøre.....

Sidder lige og ser Statsministerens pressemøde. Allerede efter de 4 første sætninger lagde hun vægt på, at det er VIGTIGT med en PRIVAT sektor som skal forstærkes. Hmmmm, før valget var hun MOD privat sektor, og sagde vi skulle forbedre den offentlige sektor......(den er glemt nu).

kæft mand.

Vil lige høre resten af tågetalen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 11:58   #6
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg har længe haft på fornemmelsen, at fleks- og ftp-reformen og senere kontanthjælpsreformen skulle financiere skattelettelser bl.a. i topskatten. Det er den omvendte verden: tager fra de fattige og svage og giver til dem, der har...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 13:12   #7
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Jeg har længe haft på fornemmelsen, at fleks- og ftp-reformen og senere kontanthjælpsreformen skulle financiere skattelettelser bl.a. i topskatten. Det er den omvendte verden: tager fra de fattige og svage og giver til dem, der har...
Det er nok prisen for at V og K vil stemme for reformen, de har nemlig krævet skattelettelser for reformen.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 13:53   #8
sambadude
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2011
Lokation: randers
Indlæg: 25
Styrke: 14
sambadude er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Det er nok prisen for at V og K vil stemme for reformen, de har nemlig krævet skattelettelser for reformen.
Ja pudsigt nok er besparelsen for flex og førtidsreformen 3,9 milliarder kroner - og sjovt nok koster skattelettelserne 3,9 milliarder kroner - men de lavstlønnede, syge og handicappede skal ikke financere skattelettelser...

hvornår vågner danskerne og ser hvad der sker foran næsen på dem ?????
__________________
syge mennesker er altså lidt bedre and andre
sambadude er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 20:24   #9
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
ats bagsiden har også tænkt
http://heltnormalt.dk/truthfacts/2012/02/28
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 21:07   #10
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Ja de skulle ha holdt fast i betalingsringen
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad har Åbenrå Kommune gang I ? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 44 01-05-2012 12:44
2. gang nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-10-2011 21:53
Hvad i alverden har de gang i?! hla72 Alt det andet 352 05-05-2010 18:23
Er regeringen så træt af sit arbejde, som danskerne er af regeringen? buster Politik og Samfund 1 15-04-2010 08:08
3. gang... Buffy Dit og Dat 12 28-10-2008 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension