K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2016, 15:26   #1
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Exclamation Vurdering af din arbejdsevne i fleksjob

Jeg er ansat i flexjob og jobcentret har derfor udarbejdet en "Vurdering af din arbejdsevne i fleksjob" De har bare glemt stort set alle mine skånebehov, også de skånebehov der står i min fleksjobbevilling.

Skal jeg klager over den eller bare rette henvendelse til sagsbehandleren og liste mine aktuelle skånebehov op, og håbe på de bliver skrevet ind?
Skånebehov som flere gange er blevet beskrevet i afklaringsforløb.

Det der er med mine skånebehov, er at arbejdespladsen, kender dem godt, men det er allerede svært at få dem til at overholde dem. fx fast arbejdsplads.

På forhånd tak for hjælpen
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2016, 17:54   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Prøv at kigge på blanketten,

Virker umiddelbart ikke som om anvendelsen af denne blanket har det formål, du forventer.

Men spørg din sb.

https://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ab325.pdf
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2016, 19:34   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Dine skånebehov står vel i din ansættelseskontrakt....det bør de...

Så længe ens skånebehov står i ens ansættelseskontrakt så har man sit på det tørre...og arbejdspladsen kan ikke senere komme og sige at de ikke vidste hvad skånebehovene er...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2016, 17:32   #4
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Hej
Jeg har ikke fået en ansættelseskontrakt endnu.. Så det vigtigst er at mine skånebehov kommer på kontrakten.!?!

og ang blanketter, så er det dem jobcentret har udfyldt, men de har bare ikke skrevet alle mine skånebehov på.
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2016, 05:16   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er vigtigst at dine skånebehov står i din ansættelseskontrakt så der senere ikke bliver problemer..

Så sikre dig at du får den ansættelseskontrakt og at alt står i den...både tider og skånebehov.

Ang fleksjobsbevis...så er det noget du selv skal bede kommunen om...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2016, 09:59   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
mange laver selv et tillæg til deres kontrakt med skånebehov og ligger ved kontrakten underskrevet af arbejdesgiver og ansat.

tit glemmer kommunen det,i min kontrakt har de skrevet, hun har brug for hjælp på grun af dårlig helbred, ja det siger jo alt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension