K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2011, 01:16   #1
1970girl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2010
Indlæg: 95
Styrke: 15
1970girl er ny på vejen
STOP kommuners kassetænkning!

Hejsan alle på K10!

Jeg har hittet denne namn underskriftsindsamling på jubii og håber I vil hjælpe til at skrive under!

STOP kommuners kassetænkning!
---------------------------------
Syge har ret til et værdigt liv, også når man ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet.

Mit navn er Pia Mortensen. Jeg er 51 år, gift og bor i Odense.
Jeg har arbejdet siden jeg var 16 år.
I 1997 blev jeg uddannet til socialrådgiver, efter en omskoling på grund af dårlig ryg. Jeg har aldrig brugt uddannelsen, udover et par måneder i jobtræning på Vojens Kommune, da jeg ikke søgte jobs, der ville indebære at jeg skulle sidde på et kontor på en kommune. Efter nogen måneder på dimitentsat, søgte jeg igen ind på fabrik, da man ikke kan leve af dimitentsats. Jeg søgte dog stadig jobs indenfor misbrugsområdet og kriminalforsorgen.
I 2003 blev jeg syg og har senere fået en diagnose der hedder Polyartrose, hvilket vil sige; slidgigt mange steder i kroppen.
I 2007 har jeg også fået en diagnose der hedder; fibromyalgi.
Jeg lever i et medicin og smerte*******.
Siden november 2004 har jeg ikke haft nogen egen indtægt, vi lever af min mands indtægt.
Jeg har forsøgt at få min førtidspension siden 2004.

Målet er at få samlet 20.000 underskrifter, som jeg vil aflevere til både Beskæftigelsesministeren og Velfærdsministeren. Men jeg må nok erkende, at det er for højt et tal. Så jeg håber, at nå over 400, da loven jo en gang er lavet om, for at kunne "hjælpe" ca. 400...............

Ønsker du at læse mere,inden du skriver under, kan du læse på:

http://pia.skysite.dk/ (kopier denne og sæt ind)



Læs mere og skriv under på dette link:

http://skrivunder.dk/sign/?subdomain=kassetaenkning


Med venlige hilsen fra

Fattig Førtids 27/ 40 Brøk pensionisten ( 67% af en fuld førtidspension)

1970girl

Link til Brøkpensionister i Danmark:

http://broekpension.freeforums.eu/




Vi snakker meget om starthjælp og kontanthjælpsloft og dette er også meget vigtige områder og ikke et land som Danmark værdigt.

Dog vil jeg tilføje at fænomenet "brøkpension" er for de allerfleste et ukendt fænomen, en gruppe af mennesker som det er lykkedes regeringen at holde gemt og dermed også glemt. Og dem som laver den danske lov kan brød føde en hel familie!

Sidst redigeret af 1970girl; 26-01-2011 kl. 02:07.
1970girl er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Høringssvar om regioners og kommuners adgang til borgeres sundhedsoplysninger fra off L.S. Politik og Samfund 0 06-02-2012 21:37
Kommuners misbrug af lægekonsulenter 1futfe Lægekonsulenternes Rolle 27 21-06-2011 23:28
Handicapboom presser kommuners økonomi Lilli Susanne Politik og Samfund 2 16-05-2009 21:37
Fejl i halvdelen af kommuners afgørelser telefonmanden Dit og Dat 8 26-11-2008 15:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension