K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2014, 14:39   #61
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Det lyder godt så jeg må gerne arbejde i flekjob . Min største frygt er at de siger pension til mig . Jobkonsulenten sagde forleden til mig at jeg jo skulle være realistisk at med mine skånebehov. Hvad han så end mente med det ...

Er det rigtig forstået at når de har lavet den arbejdsprøvning så afgør de om jeg skal ud af de sygedagpenge ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2014, 17:08   #62
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Det lyder godt så jeg må gerne arbejde i flekjob . Min største frygt er at de siger pension til mig . Jobkonsulenten sagde forleden til mig at jeg jo skulle være realistisk at med mine skånebehov. Hvad han så end mente med det ...

Er det rigtig forstået at når de har lavet den arbejdsprøvning så afgør de om jeg skal ud af de sygedagpenge ?
Synes da du skal spørge ham hvad han mente med det, om han tænker pension eller hvad. Det er jo svært i dag at få en pension, når man kan visiteres til fleksjob helt ned til 1-2 timer/ugentligt.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2014, 21:27   #63
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Når arbejdsevnen er afklaret kommer man så til et møde med sagsbehandler som fortæller hvad der videre skal ske ?

Og er det en god ide at have min mand med til mødet i praktikstedet når ham jobkonsulenten kommer.

Hvis jeg har forstået det rigtigt er det jobkonsulenten der er øjnene på mig i min praktik . Det er vist derfor han skal komme hver 14'dag og vi skal svare på alle de der spørgsmål...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2014, 01:32   #64
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Kommer folk som ikke har en varig lidelse i arbejdsprøvning egentlig ? Sidder lige med en veninde og det mener hun ikke at de gør . Jeg mener det modsatte . Nogen som kan hjælpe og fortælle at jeg har ret :-)
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:10   #65
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tak for dit inslag danbo .

Jeg ved ikke hvad han mener med det men han sagde jeg skulle være realistisk at det var begrænset hvilke job jeg kan bestride med mine skånebehov.
I min praktik er der under formål indskrevet skånebehov men ikke dem som lægen fra hospitalet har påpeget ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 01:28   #66
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Kommer folk som ikke har en varig lidelse i arbejdsprøvning egentlig ? Sidder lige med en veninde og det mener hun ikke at de gør . Jeg mener det modsatte . Nogen som kan hjælpe og fortælle at jeg har ret :-)
Kan godt regne ud veninden for længst er gået hjem, men du har helt ret. Alle kommer i arbejdsprøvning, uanset om tilstanden er varig eller ikke varig - ofte kommer varighedsbegrebet først til senere i forløbet (men det kan også være omvendt).....som regel er en arbejdsprøvning bare et godt sted at starte før, under, eller i forbindelse med en udredning.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 03:19   #67
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Du har helt ret :-) og Så havde jeg jo ret ;-) enhver sag bliver arbejdsevnen afprøvet :-)
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 09:39   #68
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Enhver, også uden sygdom, kan få virksomhedspraktik.

Der kan være mange årsager til, at man får tilbudt dette, feks, også langtidsledighed.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 14:26   #69
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Min sagsbehandler siger det er for at få afklaret hvormange timer jeg kan arbejde ?

Og hvad kan hun så bruge det til ? Er min så også i forbindelse med ordinært arbejde ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 16:23   #70
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
når hun siger det ar for at afklager dig med hensyn til timer og med dit time antal er det nok for at se om du skal i fleks job, ellers vil hun sige, at du skulel op i timer så du kunne komme i ordinær job
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension