K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2010, 21:24   #11
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kalona Se meddelelser
jeg har bedt om aktindsigt, men har netop modtaget svar fra kommunen, at de højst sandsynligt ikke kan overholde 10 dages fristen.Det betyder så at jeg kan få svært ved at nå at anke inden 4 uger.( i alt fald på en uddybende måde). hvad vil være fornuftigt at skrive ind i anken.Hvad skal der lægges vægt på.

Så må du bare sende en klage lige inden udløbet (det kan jo være du når at få dem) og så skrive, at du grundet kommunens forsinkelse ift. aktindsigt, ikke har mulighed for at skrive en uddybende klage pt, og at denne derfor først vil komme når du har modtaget dine papirer.
Det kan de ikke så godt nægte dig!

Hvis kommunen siger at der stadig er behandlingsmuligheder, så må det vel hænge sammen med nogle lægepapirer... Ved du hvilke, og hvilke behandingsmuligheder der tales om?

Du kan selvfølgelig klage som du gør nu, men ellers kan jeg nok desværre ikke give dig så meget andet råd, end at prøve de behandlingsmuligheder, som de jo så må foreslå, og så søge igen, når du har prøvet dem (hvis det ikke har haft effekt selvfølgelig).
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:24   #12
kalona
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2010
Lokation: odense
Alder: 65
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
kalona er ny på vejen
det fremgår ikke hvilke behandlingsmuligheder de taler om, mine lægepapirer betegner min prognose som dårlig og derfor varig, er velbehandlet og behandlingsmulighederne er udtømte.
Erhvervsevnen er ubetydelig.

Så du har ret, jeg sender klagen, som du skriver, og må afvente yderligere.det er bare meget hårdt psykisk, men det kender du nok alt til.
tak for dit svar.
kalona er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:39   #13
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Men i afslaget skal de da uddybe, hvad det er de mener du mangler af behandlingsmuligheder så?

Jeg ville nævne i din klage, at du ud fra lægepapirerne har svært ved at se, hvilke behandlingsmuligheder det er der tales om.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:42   #14
kalona
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2010
Lokation: odense
Alder: 65
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
kalona er ny på vejen
Det ville jeg også mene, men det ligner meget et standardbrev.Jeg vil gøre som du skriver.
mange mange tak.
kalona er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 09:15   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kalona Se meddelelser
Hej.
mange mange tak for dit indlæg, det giver mig i alt fald noget at gå efter.
Jeg er ikke så god til at gennemskue alt det med trådene, men det kommer.
endnu engang tak.
hilsen Kalona
Så lidt *ss*

Selvfølgelig skal du have lov at klokke i det akkurat som vi andre også har gjort, og ind i mellem stadig gør
Men du ved bliver det ikke sagt, så bliver det jo heller ikke ændret, for man kan jo ikke ændre på noget uden at vide at det man gør der er lidt ved siden af

Bla bla bla, det vigtige er sådan set bare at du forstår at jeg ikke angriber dig, og tænker, hun trænger da seriøst til at få åbnet skalden og justeret et par skruger, det gør jeg absolut ikke, som jeg skrev jeg er ADHD´er så det der med at blive/være snot forvirret, det kender jeg til tider lidt for godt *gg* (men det altså også nogle gange morsomt)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag rose Alt det andet 6 08-02-2012 13:27
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension