K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2007, 23:13   #21
helle2440
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
helle2440 er ny på vejen
Hej! Jeg har snakket med "kommunen" og selvom min pension er trådt i kraft får jeg først udbetaling næste måned, men så med kompensation for de ca. 1600 jeg skulle have haft nu (får kontanthjælp). (Men det helt præcise beløb jeg vil få er jeg ikke helt klar over). Var på boligstøttekontoret og får forhøjet min boligsikring fra 500 kr til 1200 månedligt. Det er jeg da taknemmelig for, men hold da k.... hvor kunne jeg godt have haft brug for de ekstra penge som tilskud til kontanthjælpen. Nå men vil bare lige sige at jeg selvfølgelig er solidarisk overfor andre der sidder i saksen, med elendig økonomi, og har oplevet uværdig behandling fra sagsbehandlere og kommuner og andet i den kategori. Håber at jeg herinde vil kunne være til hjælp for nogen fremover(ved dog ikke så meget om lovgivning og politik, men al den menneskelige støtte der har jeg ihvertfaldnu fået overskud til at dele ud af og det gør jeg med glæde

Hilsen Helle2440
helle2440 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension