K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 12:03   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Nå okay??

Har i dag modtaget brev til JC

i anledning af din henvendelse vedrørende ansøgning om fleksjob, er der behov for en samtale i jobcenteret. Vi skal ved samtalen drøfte din situation.

Hvordan forstår i den? Har fået afslag på fleks tre gange, senest 19.12.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:05   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tjaaaa, det lyder som om de ikke har læst din sag igennem, formoder at du har klaget over afslaget, hvis ikke klagen er videresendt til BAN, er det måske dette de vil drøfte med dig ??
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:20   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Tjaaaa, det lyder som om de ikke har læst din sag igennem, formoder at du har klaget over afslaget, hvis ikke klagen er videresendt til BAN, er det måske dette de vil drøfte med dig ??
Sagsbehandlerne sagde, at visitationsteamet havde brugt meget lang tid, på at vurdere min ansøgning, men at det desværre blev et afslag. "Synes du skal klage over det", sagde sagsbehandleren.

Har sendt en klage over afslaget i går til CDU, så lidt mærkeligt at dette brev kommer, inden de ved at jeg har klaget over afslaget?

Jeg er ærlig talt lidt forvirret over det men skal allerede til møde den 14.1., så et eller sted tolker jeg det lidt positivt. Fik nemlig at vide, da jeg talte med sb om afslaget, at min sag nu ville blive lukket...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:27   #4
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det vil jeg da osse se som positivt, når de ikke havde modtaget klaget fra dig, da de skrev indkaldélsen til dig.

Krydser finger for dig på mandag, måske det vender på mødet der har de jo osse haft tid til at læse din klage igennem.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:31   #5
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak for dine krydsede fingre jasch, håber virkelig også på det bedste!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 13:35   #6
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
du kan være helt sikker på at sb kan se i din log at du har klaget, men en klage har ikke opsættende virkning, så de kan bare fortsætte med møder, afklaring og aktivering dvs aktiviteter som vel stadig giver kommunen en form for refusion.

på den anden side hvis en klagesag satte alt i stå, så var der sager som trækker ud.
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 13:45   #7
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
du kan være helt sikker på at sb kan se i din log at du har klaget, men en klage har ikke opsættende virkning, så de kan bare fortsætte med møder, afklaring og aktivering dvs aktiviteter som vel stadig giver kommunen en form for refusion.

på den anden side hvis en klagesag satte alt i stå, så var der sager som trækker ud.
Har først sendt min klage i går, altså den 7. Og brevet er skrevet den 4.
Desuden er jeg på ægtefælleforsørgelse, så ingen refusion til kommunen. Eller hvad?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 14:26   #8
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
det ved jeg intet om, du bor i en "dum" kommune jeg håber at du får ret og lidt ro
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 11:28   #9
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Har talt med JC, der er tale om et standardbrev! Øv, troede lige at det var fordi, at de havde trukket deres afslag tilbage. Ja ja, er stadig naiv, selv efter 5 år i systemet...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 12:47   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå okay, ja jeg læste det også som en slags - du fik afslag på fleks, men nu skal vi drøfte hvad der så skal ske videre....men de skriver fandeme også dårlige breve, nogen gange føler jeg slet ikke de skriver dansk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension