K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2013, 15:48   #1
Pilkington
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Pilkington er ny på vejen
Flex/ pension

Hej alle
Jeg er ny herinde, og jeg har et spørgsmål til jer, jeg har været i prøvning i lang tid, men bliver hele tiden forlænget, jeg er ved at være godt træt af alt det,nå men nu spørgsmålet, hvis jeg ikke kan blive godkendt til flexjob, hva' så, er der så pension tilbage og hvordan er ens situation så ang økonomi/ ?jeg kan kun arbejde 12 timer pr uge.
Pilkington er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 15:57   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis du ikke bliver godkendt til flexjob, så bliver du slet ikke godkendt til pension - med mindre det er fordi du har 0 arbejdsevne, hvilket det ikke tyder på med 12 timer om ugen...

Har du slet ikke fået en handleplan hvor i sammen har fundet ud af, hvor længe den arbejdsprøvning skal vare, og hvad formålet er??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 16:01   #3
Pilkington
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Pilkington er ny på vejen
Jo jeg har en plan men det er som om at det bare bliver forlænget hele tiden, hver gang vi nærmer sig datoen til indstilling, og i planen står der også at formålet er at jeg bliver selvforsørgende, og det er jo ikke så ligetil med så få timer.

Jeg har alle papir/ m.m fra læger og special læger så jeg ved snart ikke hva de mangler, det er som om de ikke ved hva de skal stille op med mig.....
Pilkington er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 18:00   #4
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pilkington Se meddelelser
Jo jeg har en plan men det er som om at det bare bliver forlænget hele tiden, hver gang vi nærmer sig datoen til indstilling, og i planen står der også at formålet er at jeg bliver selvforsørgende, og det er jo ikke så ligetil med så få timer.

Jeg har alle papir/ m.m fra læger og special læger så jeg ved snart ikke hva de mangler, det er som om de ikke ved hva de skal stille op med mig.....
Hvad står der i dine lægepapirer om din tilstand? Står der, at den er varig og stationær? Står der, at alle behandlingsmuligheder er udtømte? Disse ting skal nemlig være opfyldte for at kunne indstilles til såvel fleksjob som førtidspension - også efter de nye regler.
Hvis disse ting er opfyldte, så kan du jo spørge kommunen om, hvorfor de sigter efter, du bliver selvforsørgende.
Står der i dine lægepapirer, at det IKKE er sikkert din tilstand er stationær og varig, ja så kan det være forklaringen på, at kommunen satser på, du bliver selvforsørgende.
Står der, at alle behandlingsmuligheder ikke er udtømte, ja så burde de slet ikke have sendt dig i arbejdsprøvning på nuværende tidspunkt
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fra flex til pension. alberta Din historie 3 15-06-2011 16:02
flex job/ pension kim strand Spørgsmål ang fleksjob 11 20-12-2010 20:37
Fra flex til pension tossen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 27-11-2010 00:37
Flex før pension???????? Mouse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 25-01-2010 17:48
Hvad gør jeg ? flex el. pension puttenu Spørgsmål ang fleksjob 11 19-10-2009 11:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension