K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2013, 18:33   #1
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Hvor meget vægter status rapport fra egen læge?

Synes godt nok, at systemet går langsomt. Det er nu snart 7 uger siden, at skemaet til rehabiliterings teamet blev afleveret. Siden er der ikke sket en skid. Nu idag har jeg så fået lavet status rapport ved egen læge, som de åbenbart manglede.

Hvor meget vægter sådan en?

Min egen læge skriver, at hun vurdere, at der ikke er nogen rest arbejdsevne. Hun skriver ligeledes, at enhver tiltag for udviklingsforløb vil forværre min tilstand væsentligt.

Min afklaring af arbejdsevne, som er foregået i eget hjem af reva center, konkludere, at der ingen rest arbejdsevne er.

Status rapport fra angstklinik beskriver, at de ikke ser nogen rest arbejdsevne. Ej heller mulighed for udvikling. De anbefaler, at jeg eventuel bliver tilkoblet angstklinikken fremover, dog blot for at prøve at give livskvalitet i hjemmet.

Speciallægeerklæring beskriver, at jeg har væsentlige barrierer i erhvervsevnen, som de ikke ser mulighed for udviklet i fremtiden.


Jeg er kun 34 år, så frygter jo ressourceforløb eller fleksjob.

hvad tænker I?

Hvor meget vægter de forskellige udtalelser.

Lægekonsulenten er desuden enig i alle ovenstående udtalelser.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2013, 18:48   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
LÆ265 er en del af rehabiliteringsskemaets forberedende del, på lige fod med de spørgsmål du sammen med din sagsbehandler har udfyldt.

Hvad rehabiliteringsteamet så vælger at se på, ja det ved kun de, det er der ingen her som kan sige noget om, alt vil være gætteri.

Din alder i betragtning og henvisning til angstklinik... ja så er der desværre nok ikke en afklaring lige om hjørnet.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2013, 23:25   #3
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
LÆ265 er en del af rehabiliteringsskemaets forberedende del, på lige fod med de spørgsmål du sammen med din sagsbehandler har udfyldt.

Hvad rehabiliteringsteamet så vælger at se på, ja det ved kun de, det er der ingen her som kan sige noget om, alt vil være gætteri.

Din alder i betragtning og henvisning til angstklinik... ja så er der desværre nok ikke en afklaring lige om hjørnet.
Jeg er færdigbehandlet i angst klinik. De kan ikke gøre mere mht arbejdsevnen.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 11:39   #4
jassie
Hvor skulle jeg ellers være
 
jassies avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2011
Indlæg: 121
Styrke: 13
jassie er ny på vejen
Held og lykke.
Jeg skal selv til rehabiliteringsmøde på mandag og er rystende nervøs for hvad de indstiller til.
Hvor ligger den omtalte angstklinik og hvordan foregår behandlingen der.
jassie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent -egen læge mm søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 6 19-09-2012 10:30
Generel helbredsattest hos egen læge fibro Alt det andet 94 09-03-2012 23:04
Vedr. Ens egen læges rolle og vurdering i pensionssag, samt status fra psykiater. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-11-2009 09:45
Statusrapport egen læge! iben Spørgsmål ang fleksjob 1 17-11-2008 11:54
Kan jeg søge førtidspension via egen læge? Troldemama At søge førtidspension 2 09-07-2007 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension