K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2008, 23:42   #1
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Talking Politisk kommentar

Lige en kort politisk kommentar. Hvordan kan det være at hver gang de socialt indstillede partier som f.eks SF stiller forslag om at gøre livet lidt lettere for de fattigste og bunden i samfundet, så stiller højrefløjen massive krav til finansiering, som ofte er udokumenterede påstande, men giver overskrifter, fordi folk ikke orker at læse lange tekster med detaljer, men når oppositionen gerne vil se dokumentation for samme, når det handler om topskat, så ignoreres dette?

Jeg er bl.a inspireret af denne artikel, hvor jeg seriøst tvivler på den meningsmåling i artiklen:

http://www.berlingske.dk/article/200...ark/710170036/

Når jeg siger tvivler, så mener jeg at Berlingeren er en borgerlig avis, og dermed kunne denne meningsmåling være en måde at skabe en stemning, inden de yderligere udhuler vores engang så berømte velfærdssystem.
Måske skulle de tage skridtet fuldt ud, og give den gamle krikke (farvelfærdssystemet) nådeskuddet og indføre fri våben-lov som i USA. Så kunne vi jo ordne alle mellemfolkelige relationer som i western filmene?

"This town is not big enough for both of us!" og så skal vi her have en smiley der spytter skråtobak i en spytbakke.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2008, 23:58   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Berlingeren er en borgerlig avis
Mugge... hvis du går ind på næsten samtlige danske mediers sider og tjekker, hvem der sidder i bestyrelse eller som chefredaktør, vil du opdage, at de borgerlige sidder på alle de "vigtige" poster i næsten samtlige.

Så det er et fedt, om det er TV2, Fyens, JP, Politiken, BT, Ekstrabladet, osv. osv. Ligeså Ritzau, DR osv.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Notatpligt v. kommentar til partshøring? Lejeko Alt det andet 2 10-03-2013 14:42
Ingen afgørelse før opdateret RP m. kommentar?? Hygeria Alt det andet 120 22-02-2012 20:43
kommentar på arbejdsevne fra berlingeren østerbro Lægekonsulenternes Rolle 6 13-07-2011 15:18
partshøring/kommentar ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 3 20-06-2011 16:02
Tragi-komisk fleksjob kommentar superhoax Politik og Samfund 4 07-11-2010 17:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension