K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2010, 21:52   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og jeg betalte selv år efter år, gennem mange år.
Jeg har altid satset og holdt mine børn hjemme i min. 3 uger af sommerferien, og det gik godt hver eneste gang.

En enkelt gang fik jeg ødelagt en påskeferie p.g.a. Thim Partners, men havde en aftale med børnenes far om at han kunne være hos dem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 10:59   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er også frækt, at man reelt ikke må holde sommerferie med sine børn! Særlig set i lyset af, at skoler og insititutioner ligefrem anbefaler at børnene får afholdt de ferier der er, netop fordi børnene ikke selv har valgt at de vil gå i børnehave osv....

Børn skal sgu ikke bare afsted året rundt uden nogensinde at få en ferie! Det er frækt af kommunerne at pålægge kontanthjælpsmodtagere den der modbydelige rolle - og mange kan jo ikke undvære 3 ugers kontanthjælp.....

Så hvis folk bare holder deres børn hjemme i ferierne, så er det ikke socialt bedrageri der kan hidse MIG op. Det mangelde da bare andet....!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 12:49   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
For nogle år siden var der noget i Ekstra Bladet om, at nogle forældre lod deres børn være i børnehave/vuggestue hver dag i sommerferien og selv kørte til skov og strand.
NU er jeg ikke altid så hurtig på aftrækkeren, men jeg planlagde, at hvis de kom med den én gang til, så ville jeg kontakte dem og fortælle om vilkårene for kh-modtagere og deres børn.
Men jeg har så ikke set noget om det siden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 16:12   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nu nærmer sommeren sig ,og jeg håber da at,forældre vil bruge nogle dage med deres børn,enten de må eller ej... der er jo ikk noget i vejen for at sige i børnehaven eller sfo eller hvor de små nu er ,at vi holder ferie de her uger men skulle jeg mod forventning,blive sat i arbejde så kommer de i instionen aligevel..

Men man kan måske ikk tage så langt ,men man kan da så meget andet, jeg var selv på bistand med 3 børn ,og jeg hev dem ud nogle uger og planlage 2-3 tuer om ugen,stæder der ikk kostede for meget eller var gratis ,og tog mad og saft med hjemme fra..

Det er også en god ide at begynde allerede nu at planlæge hvis pengene er små.
saml friblletter og linde
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 16:19   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den kommende sommerferie bliver min første med fuldstændig ro på. Det fejrer jeg ved at give ungerne den obligatoriske 7 ugers ferie. Så hér holder vi ferie fra d 26 Juni og frem til skolestarten i August (så kan jeg altid fortryde det efter et par uger!)

Og så håber jeg at vi kan tage 14 dage til Tyrkiet eller Grækenland, og at deres Far kan tage dem et par uger til USA
- og at min læge kan give mig noget stærkt beroligende, for jeg tør ikke flyve!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension