K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2014, 07:33   #1
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
God læge Vejle

Hej med jer.

Jeg leder efter en god læge i Vejle. Det skal være en læge der anerkender usynlige smerter og tror på sine patienter.

Jeg lider af 2 x whiplash i nakke og lænd. De opstod i 2004 og 2006 så jeg kender min krop ret godt mht smerter. Den senere tid læs 1 - 2 år er de her smerter blevet meget forværret og det eneste medicin de vil give mig er panodil og ibumetin men det hjælper ikke. Pt har jeg været igennem en hård periode psykisk. Er nede med depression. Og er sygemeldt til næste fredag. Der tvivler jeg på lægen forlænger sygemeldingen fordi holdningen er bevar dit job. Jo tak vil jeg gerne men kan ikke. Har sindssyg ondt. Er i fleksjob 16 timer pr uge. Ikke særlig forstående chef så er presset.
Men det jeg gerne vil er en læge der tager det seriøst og som henviser mig til undersøgelser. Jeg har selv en mistanke om fibromyalgi da jeg har mange af symptomerne.

Så kender i en læge i Vejle der er god?
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2014, 18:48   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Hej sommer.

min mor havde Lars Mikkelsen tror den hedder vardevej over en tank og lige over for pølsevognen ved græsdalsvej.

hvordan han er fiberfy. ved jeg ikke men han var meget inden i div. da min mor var syg, hun fik på et tidspunkt guld i fingerne, pga. gigt smerter
Må heller sige, at hun døde for 3 år siden, så han kan jo godt være stoppet siden.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:05   #3
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Tak for svaret. Jeg har hørt rygter om han skal stoppe indenfor en kortere periode derfor har jeg valgt ham fra.

Jeg sad og kiggede på lægernes hjemmeside igår og kender nogen lægerne i dommergården? De er yngre læger allesammen så ved ikke om det er godt eller skidt set i forhold til de fysiske problemstillinger jeg har. Hvad er jeres erfaringer med yngre / ældre læger?
Og hvad tænker I mht lægeskift nu hvor jeg er midt i en sygemelding og virkelig har brug for en læge der hjælper mig. Jeg skal tigge og bede om at være sygemeldt da det ikke føles som om han tror på jeg har så ondt som jeg siger jeg har. Jeg er selvfølgelig også lidt sårbar fordi jeg selv syntes det er træls at have så ondt og være i fare for at miste et job jeg er rigtig glad for. Men hjælp har jeg brug for så langt er jeg kommet.
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:08   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg har selv lige skifte læge pga. flytning har kæmpet en kamp for at få lov at beholde min gl. læge uden held.
Men min nye læge er ung og utrolig sød, de ting jeg var bange for, min migræne medecin og min datters følsomhed, her hun en utrolig forståelse for, er næsten ked af jeg ikke har haft hende længere.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:16   #5
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Jeg Flyttede kort til vejle i juni i 2013 og havde en der hedder Birgitte Toft. Har hende ikke mere, da jeg er flyttet retur til Esbjerg.

Men hun var rigtig sød og dygtig, jeg var glad for hende de 5 mdr. jeg havde hende. Hun er alene, så man skal lige sættes ind i hendes åbningstider. Ellers ligger man bare en besked på hendes TLF: -svare og hun ringer tilbage hurtigt. 1. gang jeg var hos hende fik hun hele min sygdoms historie, hun sad bare og lyttede og spurgte ind til nogle ting, der efter sende hun mig til en neurolog fordi der var nogle ting, jeg gik og bøvlede med som aldrig havde fået undersøgt. Hun er effektiv syndes jeg. Kan god anbefale hende
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 16:08   #6
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Nogen gange handler det måske om at springe ud i det og bare skifte læge. Jeg er nok skræmt lidt efter jeg har været inde ved alle 5 læger hvor jeg er nu men alle siger ingen piller, du skal beholde dit job. Ja der er ikke noget jeg hellere vil end beholde job for er glad for det og trives med det MEN lige nu er jeg ikke noget værd for familien. Jeg har sindssyg ondt nu men endnu mere efter en arbejdsdag. Det duer jo ikke :-)
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:13   #7
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommer7502 Se meddelelser
Tak for svaret. Jeg har hørt rygter om han skal stoppe indenfor en kortere periode derfor har jeg valgt ham fra.

Jeg sad og kiggede på lægernes hjemmeside igår og kender nogen lægerne i dommergården? De er yngre læger allesammen så ved ikke om det er godt eller skidt set i forhold til de fysiske problemstillinger jeg har. Hvad er jeres erfaringer med yngre / ældre læger?
Og hvad tænker I mht lægeskift nu hvor jeg er midt i en sygemelding og virkelig har brug for en læge der hjælper mig. Jeg skal tigge og bede om at være sygemeldt da det ikke føles som om han tror på jeg har så ondt som jeg siger jeg har. Jeg er selvfølgelig også lidt sårbar fordi jeg selv syntes det er træls at have så ondt og være i fare for at miste et job jeg er rigtig glad for. Men hjælp har jeg brug for så langt er jeg kommet.
Tænker om du har været på smerte- klinik ? Jeg har været på Allevia i Kolding og kan virkeligt anbefales. Du skal have en henvisning fra egen læge
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:17   #8
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Lægen vil ikke henvise mig til smerteklinik da de ikke tager whiplashpatienter er begrundelsen.
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:24   #9
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
sikke noget p.. kender en der også er whiplashpatiente og hun har været i give og fik en god hjælp der, så det kan de godt glemme.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:26   #10
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommer7502 Se meddelelser
Lægen vil ikke henvise mig til smerteklinik da de ikke tager whiplashpatienter er begrundelsen.
ok hmmm du kunne jo prøve at ringe og snakke med dem på Allevia, eller sende dem en besked her på Facebook, de har i øvrig flyttet en Afd. til Vejle...de er rigtig søde så du skal bare snakke med dem og høre hvad de siger til dine smerter, om de vil tage dig ? ! og hvis de siger de gerne vil have dig ind til en bedømmelse samtale ( det skal alle) så kan du sende den vider til din egen læge....du kan også tage op og snakke med dem...

linket til Facebook siden :

https://www.facebook.com/pages/All%C...037069?fref=ts
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension