K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2014, 20:07   #1
jamj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2014
Lokation: morsø
Alder: 45
Indlæg: 1
Styrke: 0
jamj er ny på vejen
Hvad kan jeg gøre sygedagpengestop

hmmm jeg går med piskesmæld og har været i job prøvning og skal for rehaliberingtteamet den 30 januar. Har fået at vide der ikke er anden udvej for mig ind at ryge på kh hvis jeg bliver afvist til flex job, hvilket hun siger jeg nok helt sikkert gør, men det bliver jeg jo ikke bedre af og ender med at skal af med min bil og ryge i yderligere gæld og det er man skide ligeglad med! er der noget jeg kan gøre i forhold til at blive på sygedagpenge? og hvad kræves der for at komme i et ressurceforløb?
jamj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2014, 21:19   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan du ikke komme i fra sygedagpenge endnu da den nye reform først træder i kraft 1. juli 2014 http://bm.dk/da/Aktuelt/Pressemeddel...a%20plads.aspx

Ja man tager absolut ingen hensyn til penge inden for det her...uanset om det er hus, bil eller andet...

Så du skal enten have lægepapirer og aftestet din arbejdsevne før du kan tænke på at komme videre evt imod et fleksjob eller ressourceforløb eller pension...

Bemærk lige at ovenstående er skrevet uden at jeg kender til dit helbred...men ud fra de få ting du har oplyst...

Men en ting er sikkert...du skal ikke regne med at man på noget tidspunkt vil tage hensyn hvis det drejer sig om penge....

Ja det vil lige frem kunne ødelægge din sag hvis du siger det i forbindelse med ressourceforløb , fleksjob eller pension...da de vil tro at det er pga pengene du have visiteres videre for...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension