K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2013, 09:08   #51
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Der mangler status fra min egen læge bl.a og en fra en speciallæge 2005. Det der undre er at jeg først er sygemeldt i 2005 og fremefter, så hvorfor leder hun efter noget bl.a fra 2003/2004?

Det har kun med min arbejdsskadesag at gøre nemlig, og intet med kommunen, for der var jeg i arbejde?

Men i sidste ende er det jo ikke mig, som i forvejen er smadret over jeg skal igennem dette, som skal fremskaffe disse ting , som er forsvundet fra kommunen.

Jeg vil spørge min læge om status stadig ligger i min journal fra 2005. Det andet orker jeg simpelthen bare ikke. Indiansummer
Det er trods alt ikke en ny sag, og derfor skal der jo ikke graves langt tilbage, det handler om tiden efter du fik tilkendt pension og nu.

Sidst redigeret af Nøgne tær; 13-08-2013 kl. 09:11.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2013, 14:00   #52
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Nøgne tær. Har du noget på skrift om dette du skriver? Ville være fint for mig hvis jeg kunne gøre hende opmærksom på dette. Altså i virkeligheden kun fra 2008 og frem? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2013, 14:57   #53
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Nøgne tær. Har du noget på skrift om dette du skriver? Ville være fint for mig hvis jeg kunne gøre hende opmærksom på dette. Altså i virkeligheden kun fra 2008 og frem? Indiansummer
Nej jeg har ikke noget på skrift, men indenfor både rimelighedens og logikkens rammer, så er der ingen grund til at de skulle sidde og kigge sig selv i kortene.
Vi må antageta kommunen accepterer den beslutning der dengang blev taget.
Derfor siger jeg at de må finde det omsonst at se længere tilbage når de skal træffe afgørelse, de har trods alt andet at lave end at rode i el gamle papirer.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2013, 15:19   #54
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det giver ingen mening hvis de skal gå længere tilbage og det ved din sagsbehandler udmærket godt...

De er blevet enige om at du skal have en førtidspension...ud fra de regler som var gældende på det tidspunkt....sag afsluttet.....basta...

Dette uanset om de så har smidt alle dine papirer væk....det er deres problem og ikke dit...

Det eneste de skal se på nu....det er om du har fået det væsentligt bedre...så du evt kan arbejdsprøves....

Hvis du ikke har fået det bedre...ja så får du din pension videre frem...

Dette fordi de jo allerede engang har fundet ud af at du ikke har nogen arbejdsevne tilbage....da de gav dig din førtidspension...

Man får kun en arbejdsevne tilbage hvis man har fået det bedre....end på tidspunktet da de gav dig pensionen...

Så det er det eneste de skal finde ud af....det er om du har fået det bedre....da du jo ellers opfylder alle krav for en pension...

Igen vil jeg opfordre dig til at forsøge at få dine tanker væk fra det her....da du ellers vil gøre skade på dig selv...

Læs bøger...ja lige meget hvad...bare det er noget andet end det her om din sag..

Du kan nemlig ikke rigtig gøre noget ved den på nuværende tidspunkt...ud over at lige tjekke den ressourceprofil når den kommer fra sagsbehandleren...

Jeg ved godt at det er nemt at sige...og ikke så nemt at gøre....men gør alt hvad du kan for at beskæftige dig med andre ting....du vil takke dig selv senere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 11:55   #55
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Webmaster. Jeg ved godt du vil mig det bedste

Men jeg er blevet skør.

Jeg har nu set min førtidspensions afgørelse igennem ( aktindsigt).

Der står ingen grund til hvorfor man har valgt at indføre en kontrol på mig?

Kun dette: Der skal bemærkes , at der i henhold til Pensionslovens § 20 er indført en kontroldato om 5 år fra dato, hvor pensionen vil blive vurderet på ny.

Øv øv øv. Hvorfor havde jeg bare ikke kræfterne til at anke dengang? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 13:18   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det fremgår helt sikkert af de interne noter, men dem kan man så ikke få aktindsigt i, desværre.

Dog er det underligt der ikke bare står lidt om, hvorfor de mener du senere skal revurderes.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 13:19   #57
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der stod heller ikke noget i min afgørelse....om hvorfor der skulle kontrol på...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 13:35   #58
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ringede lige til damen - der står heller ikke noget i hendes.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 20:33   #59
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Så har jeg fået lavet helbredsattesten ved lægen i dag

Han kunne desværre ikke printe den ud til mig, men jeg fik lov til at læse hvad han skrev og kunne sige ja eller nej til det.

Som sådan var den vel okey, men men for der sidder jo en djævel på min skulder og siger det her har du prøvet før, de plukker bare noget ud de kan bruge, og resten smider de væk.

Dog fik jeg en kopi af den som sagsbehandler har skrevet til ham, og her står der faktisk Pgl skal egentligt igennem endnu en arbejdprøvning?

Og så er det jeg igen står der! Var det ikke det der blev skrevet at jeg ikke skulle ved svar fra flere af jer?

For hvis jeg skal det, så er det jo det samme som at sige at det var på et forkert grundlag at jeg fik førtidspensionen i 2008 ikke sandt.?

For efter min overbevisning skal jeg da ikke arbejdsprøves igen? Men følge de regler der var i 2008 da jeg fik førtidspensionen, og ikke nye regler fra 2012

Jeg syntes at det min læge skrev var okey, men han tager det altså ikke så alvorligt som jeg gerne vil ha han gør.

Men ingen forbedring, forværring med andre sygdomme, og så tar vi den derfra når der kommer noget fra kommunen igen.

Så nu afventer jeg hvad kommunen så finder på. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 16:27   #60
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hej igen

brev fra sagsbehandleren:

"
Jeg gik egentlig igang med at finde de relevante papirer fra din sag allerede i fredags idet jeg skulle bruge dem til den nuværende kontrolsag og der kunne jeg se at jeg mangler nogle akter. Jeg var derfor nede hos førtidspensionsafsnittet som altid opbevarer en kopi af den samlede sag men her måtte man erkende at der på mystisk vis er forsvundet nogle papirer. Derefter var jeg i vores arkiv og her kunne jeg godt finde din sag men der manglede præcis de samme akter som hos førtidspensionsafsnittet. Jeg ville ønske at jeg kunne sige at jeg nok skulle finde dem men jeg har nu ikke flere steder at lede og jeg har aldrig været ude for noget lignende. Vi overgik til elektronisk dokumenthåndtering og journalsystem i 2006 så alt fra denne dato og fremefter har jeg ."
DET her er simpelkthen den VILDESTE dokumentation for deres sløsen og inkompetence - og du har det på skrift!!

Vil du ikke godt være så fantastisk, at fortælle mig navnet på det pågældende kontor i en PB?

SLET ALDRIG DEN MAIL/DET BREV Indian.
ALDRIG!!

Det er et supervigtigt argument i vores afsløringer af, at der sløses utilgiveligt med borgernes sagsakter - og ultimativt liv.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Incita, nogen med erfaring der har været der? Evaave Politik og Samfund 42 11-09-2017 16:56
forsikringsselskaber og pensionselskab efter bevilget FP sane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 20-04-2010 23:27
Er der nogen der har fået førtidspension efter §17??? Mik Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-03-2010 16:52
Nogen der har været i min situation? Anna1 Spørgsmål ang fleksjob 6 30-01-2010 22:17
Nogen der har været hos neuropsykolog? ayla Spørgsmål ang fleksjob 27 23-04-2009 07:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension