K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 02:29   #51
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Thumbs down

Jeg mener også man skal skille fårene fra bukkene, men man kan ikke adfærdsregulere læs lovgive sig ud af problemet på denne måde. Det er voldsomt krænkende for individet og det er nøjagtigt det samme, som at konstatere at alle på overførselsindkomst er kriminelle.
Man må tage fat hvor problemet er, uden at tage gidsler med lasso.
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 10:51   #52
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
De fleste rockere er ikke kontanthjælpsmodtagere, men førtidspensionister! Og 60% af dem modtager førtidspension har jeg hørt i en TV udsendelse, det er altså pænt mange - og ja, lugter lidt uldent.....
Men omvendt er der sgu også mange af dem der er bløde i roen, og jeg forestiller mig at de egentlig heller ikke har nogen nævneværdig arbejdsevne, med mindre det drejer som om at drive incassoforretninger hvor de kan møde op truende osv (det har der været flere sager om!)
Det er også svært at få dem integreret i et alm arbejde, folk har fordomme og kan ikke engang rumme psykisk syge, så jeg ved sgu ikke......måske er det løsningen for dém. Mange mennesker føler sig ofså utrygge i nærheden af dem mm. Jeg var engang kæreste med en fra Hells Angels, men han var kok og arbejdede på noget restaurant i Helsingør.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 10:55   #53
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hannepanne Se meddelelser
Kæft hvor jeg håber heidien starter dagen med et dementi i morgen.
Hannepanne jamen dog den tog du til dig det kan vi jo ikke have så APRILSNAR

Jeg har siddet og fulgt med i jeres debat herinde (svært at holde mund engang i mellem det kan jeg godt love dig ) men er det ikke lidt uhyggeligt at vi har så dårlige erfaringer med vores regering og hvad den kan finde på , at der ikke er en her i tråden der snakker EU menneskerettigheder osv , vi tager som en selvfølge at vores dejlige regeringen kan stigmatisere en helt befolkningsgruppe uden modstand .. det er da lidt skræmmenede at vi tillægger dem så meget magt hva

Nå der er lige et par stykker der skal have et svar her i løbet af dagen men ville lige skynde mig at berolige dig ..

Og kan trøste dig med at jeg havde mange andre ideer som ikke blev til noget fordi jeg mente at den her var den blideste

håber du har det bedre nu he he he
  Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 17:51   #54
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Heidien

Ja der fik du mig godt nok! Jeg har drømt om det også!!! puhhh.Skræmmende... Hyanna og Helene prøvede jo også at forklare mig, at det var aprilsnar, og jeg prøvede virkelig at sætte min lid til det, og også høre på min familie der tog det med stoisk ro, og sagde jeg var narret april. Men den sidste nagende rest, blev hele tiden ved med at vokse sig større igen!
Jeg må arbejde på ikke at være så nem at narre
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 19:20   #55
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Det var nemt at se det var en aprilsnar, for CHJ og PK ville meget gerne have vi rejser ud af landet.
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 19:41   #56
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nemlig .... Og helst til en af Galapagosøerne med enkeltbillet

Hmmm .... De eneste som ville savne os er sagsbehandlerne, som så bliver arbejdsløse, og en hel del vil ikke være i stand til at bestride andre job, for hvem vil finde sig i deres omgangstone ... Jeg mener kan I se dem i et servicefag?
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16
Danskerne ikke mere syge end før Stella Politik og Samfund 4 12-11-2008 10:51
kommunerne gør syge mere syge !!! Stella Politik og Samfund 13 14-09-2008 22:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension