K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2006, 09:20   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Socialministersvar på spørgsmål om pension

Jeg tillader mig hermed at rykke for det lovede svar fra Eva Kjer Hansen.

Vi er en del der meget gerne vil se svarene fra Eva Kjer Hansen.

Med venlig hilsen

xxxx

Den 16/10/06 skrev Kirsten Munk <[email protected]>:

Departementet, Holmens Kanal 22, 1060 København K

Tlf. 3392 9300, Fax. 3393 2518, E-mail [email protected]





__________________________________________________ ______________

xxxx


16. oktober 2006

Socialminister Eva Kjer Hansen har bedt mig takke for Deres brev, som hun modtog den 14. oktober 2006. Deres brev vil blive besvaret snarest muligt.

Med venlig hilsen
Kirsten Munk

Ministersekretariatet
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2006, 11:20   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Socialministersvar på spørgsmål om pension

øhhhh...snarest muligt...ja godav do...der er snart gået en måned !

Det er da underligt at en Minister bare kan ignorere breve fra borgerne....???? det er tarveligt !
....men nu ved vi at hun ikke interesserer sig en døjt for os :@
Jeg vidste det godt...men nu er jeg da HELT sikker !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2006, 12:08   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Socialministersvar på spørgsmål om pension

ja og rykker brevet det undlader de bare at svare på, hvad skal man med en minister der ikke kan finde ud af at svere eller i det mindste forsvare sine egne meninger....

Nææ de burde skrive i deres svar breve som Line Barfode har ikke tid til at svare, det ville være mere ærliigt men på den anden side har vi en ærlig regering ???
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2006, 12:17   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Socialministersvar på spørgsmål om pension

ÆRLIG....?????!!!!!! det er et ord på J:@upiter... en socialminister/regering der går ind for stor ulighed og apartheid...nej jeg er ikke imponeret..

...men jeg er også meget skuffet over at Line Barfod er så barfodet og ikke har lidt tid til at svare...og alle de andre...hvad med dem...?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2007, 12:59   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Engang imellem er det meget morsomt at sidde og læse gamle tråde i sær med min hukommelse og især fordi det siger meget om hvor meget (eller rettere hvor lidt) folk i vores situation betyder for politikkere se bare dette indlæg ...

Eva Kjer svare snarest muligt, men stadig er der ikke noget svar, hvad gør man så skal man vælge at sende det en gang til , eller skal man vælge at reducere det lidt, (jeg har en mistanke om at hun måske ikke kan gabe over så langt et brev, det kræver jo en del tanke virksomhed at læse det igennem )

i hvertfald syntes jeg det skal frem igen, bare sådan at vi har det i baghovdet når tiden kommer hvor hun gerne vil have vores stemmer, så skal vi huske tilbage og huske at vi under ingen omstændigheder er så vigtige i hendes verden at hun gider at bruge lidt skrive tid på os, og at hun tilmeld melder ud at hun snart svare , for derefter at give fanden i svaret og på et rykker brev vælger hun bare at ignorere os....

Som enhedslisten skriver andet sted på nettet , så er der idag over 1½ mil på den ene eller anden form for overførselse indkomst og tænk hvis de valgte IKKE at stemme på dem der var ligeglad med dem ....

øhhh ja hvem skulle vi så stemme på , for netop denne mail er jo sendt til alle partier , og ikke EN og gentager EN person vælger at svare os på vores spørgsmål ...

man kunne jo ønske sig et nyt parti et overførelses parti der var parat til at kæmpe de svagestes sag og at gøre det mere i handling end i tale , at gøre det også når der ikke murre rygter om et valg...

men da lige Eva Kjer er den der gider at svare at hun snart svare for derefter at lade være og ignorere et rykker brev ja det gør da at hun er værre end alle andre, man skulle jo næsten tro madammen var kommunalt ansat , der svare man heller ikke som man skal eller lover...
  Besvar med citat
Gammel 13-08-2007, 14:14   #16
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
men da lige Eva Kjer er den der gider at svare at hun snart svarer, for derefter at lade være og ignorere et rykkerbrev, ja, det gør da at hun er værre end alle andre, man skulle jo næsten tro madammen var kommunalt ansat , der svarer man heller ikke, som man skal ellers lover...
He,he... du kommer nok til at vente endnu længere.... Eva Kjer Hansen er slet ikke "ansat". Hun har aldrig været "ansat" og at dømme efter hendes ministerpræstation - kommer hun heller ikke til at være "ansat". Det ser jo ikke ud til, at hun overhovedet har fuldført nogen uddanelse, der passer til den "rang" hun er "nødt til" at gøre krav på, en gang i fremtiden hun bliver en forhenværende minister....

Iflg. "Ministerens CV" fra Socialministeriets hjemmeside....
Citat:
Udnævnt til socialminister og minister for ligestilling 2. august 2004.

Medlem af Folketinget for Venstre siden 12. dec. 1990, opstillet og valgt i Koldingkredsen, Vejle Amt.

Tidligere medlem af Folketingets europaudvalg, finansudvalg, arbejdsmarkedsudvalg og socialudvalg samt socialpolitisk ordfører.

Fra 1994-99 medlem af Europa-Parlamentet: Medlem af Budget- og Budgetkontrol Udvalget, næstformand i ELDR (Det Europæiske Liberaldemokratiske Parti), medlem af Det Særlige Undersøgelsesudvalg vedr. Transittransporter.

Formand for Femmandsudvalget (Undervisningsministeriets udvalg vedrørende Danske Kulturelle Anliggender i Sydslesvig) 2002. Formand for Atlantsammenslutningens Repræsentantskab 2000-2004. Medlem af bestyrelsen for European Center for Minority Issues (ECMI) 2002.

I 1990-91 tillægsuddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole. Fra 1984 stud.polit. ved Københavns Universitet.

Født 22. aug. 1964. Bor sammen med ægtefællen Jørgen Berg og parrets tre døtre i Stollig uden for Aabenraa.

http://socialminister.social.dk/curriculum.html
.....har Eva Kjer Hansen aldrig haft jord under neglerne.... endsige har været i et almindeligt job og tjente sine penge på samme vilkår, på godt og ondt, som de skatteydere, der forsørger hende. Eller andre forhenværende skatteydere, der har mistet helbred på bl.a. at forsørge hende....

Hun er og bliver en levebrødspolitiker, uden tilknytning til og egne erfaringer med det virkelige liv. Hvor alverden skulle hun kunne lære at opføre sig ordentligt?

At sætte sådan en associal personage til at passe Socialministeriet er det samme som at sætte ræven til at passe hønsehuset. Med fuldt overlæg.

En værdig håndlanger for Anders Foghs (og vores) vej mod Minimalstaten, førhen kaldt Danmark.

Sidst redigeret af Metro; 13-08-2007 kl. 14:45.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål ang. pension, og samliv. anitaelisabet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-11-2011 00:11
Spørgsmål vedr. pension.... Trunten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 02-11-2011 20:54
Spørgsmål vedr. afslag på pension sydfyn5700 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 13-02-2010 08:20
Spørgsmål til sagsbehandleren: Jeg ønsker pension? Kathrine At søge førtidspension 20 15-10-2008 10:18
Spørgsmål om midlertidig pension zuza Midlertidig Førtidspension 3 12-09-2008 10:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension