K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2013, 14:41   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.662
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Angiv din nabo...

Så tog vi et lille skridt videre i vores lille trygge Danmark.

https://www.borger.dk/Sider/Handling...3-1219e8b3cccb

"Vedhæft evt. billeder eller andet, der kan dokumentere din mistanke om snyd"

Kan I se mig ligge med r... i vejret med mit Canon 300mm zoom i busk og kradt for at tage foto af mine medborgere, som jeg muligvis har mistanke om socialt snyd.

Triste hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 14:50   #2
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
ja -- jeg syntes at man bør lave et system -- førtidspensionister-- rød hat-- efterlønner--blå-- folkepensionister grøn-- enelige -- sort-- enlige mødre hvid- og så fremdeles så bliver det nemmere at holde øje med dem ??
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 14:57   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det lidt ulækkert at det er blevet så let at anmelde hinanden ,på den anden side er det heller ikke i orden at tage af fældes kassen.

Det er nok noget der vil smadre mange familier der har det svært i forvejen,tror bestemt det vil blive godt brugt nu det er der.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:13   #4
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Jeg ville nu gerne anmelde hvis jeg ser fusk med sociale ydelser, det er noget svinerri at snyde bare tænk på hvem det går ud over ja dem der er syge og har ret til ydelserne.

I sidste ende er det snyd og berag der er skyld i de svære systemer som i dag er så stramme at de gør folk mere syge, var der ingen bedragere var der ingen gruind til kontrol på kontrol på kontrol.
så meld alle du ved der snyder så vi kan få bugt med dem.
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:26   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Sjovt så hurtigt folk kan vælge at angive andre....og synes at det er helt i orden at systemet sætter disse stikker sider op....

Jo jo selvfølgelig skal folk helst ikke snyde...men hvorfor skal man absolut kun gå efter de små fisk...

Men hvor er alle dem som råber op efter at vi kan få nogle stikker sider op omkring dem der fusker i kommunerne....sagsbehandlere, jobkonsulenter, ledere, borgmestere og videre op....

Der skal selvfølgelig være en lige så hård straf for disse system fuskere...ja den burde vel egentlig være hårdere for dem når de nu sidder og administrere selve systemet....og ikke bare et klap over fingrene som er det værste der kan ske for dem nu...

Sjovt at det lige som er helt okay med befolkningen at selvfølgelig skal vi gå efter alle de små fuskere.....men ingen råber op om at få sider sat op så vi kan gå efter dem der virkelig snyder....for mere end mange penge...

Sørgelig udvikling..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:28   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kunne ikke drømme om at melde nogen, jeg gider hverken løbe kommunens, skats eller politiets ærinder. Så hvis de vil have nogen anmeldt, så må de sgu selv ud og ligge i buskene - økonomisk svindel rager mig en høstblomst, det er ikke mit bord at lege dommer over andre.

Men jeg er på pletten med notesblokken hvis det handler om vold, overgreb mod børn og fysiske afstraffelser og overgreb på mennesker generelt.
Menneskers velbefindende interesserer mig - ikke økonomien bag.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:35   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg har aldrig meldt nogle og ville nok heller ikke på den anden side syntes jeg også der er for mange der bare udnytter systemet og det går jo ud over statskassen og derved skal der stramninger til igen, så måske burde vi gøre det.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:46   #8
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Jeg syntes mere det er sjovt at folk mener det er ok de snyder "lidt" for der er jo nogen andre der snyder mere.
Snyd er snyd stort eller lille og udover de snyder os alle ved det så er de også skyld i strammere og strammere lovgivning, jeg har intet tilovers for den type mennesker

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Sjovt så hurtigt folk kan vælge at angive andre....og synes at det er helt i orden at systemet sætter disse stikker sider op....

Jo jo selvfølgelig skal folk helst ikke snyde...men hvorfor skal man absolut kun gå efter de små fisk...

Men hvor er alle dem som råber op efter at vi kan få nogle stikker sider op omkring dem der fusker i kommunerne....sagsbehandlere, jobkonsulenter, ledere, borgmestere og videre op....

Der skal selvfølgelig være en lige så hård straf for disse system fuskere...ja den burde vel egentlig være hårdere for dem når de nu sidder og administrere selve systemet....og ikke bare et klap over fingrene som er det værste der kan ske for dem nu...

Sjovt at det lige som er helt okay med befolkningen at selvfølgelig skal vi gå efter alle de små fuskere.....men ingen råber op om at få sider sat op så vi kan gå efter dem der virkelig snyder....for mere end mange penge...

Sørgelig udvikling..
Vi får ikke bugt med det før vi selv kommer frem af busken og giver en hånd


Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg har aldrig meldt nogle og ville nok heller ikke på den anden side syntes jeg også der er for mange der bare udnytter systemet og det går jo ud over statskassen og derved skal der stramninger til igen, så måske burde vi gøre det.
Husk nu staten er os-dig og for hver gang der laves økonomisk svindel så tages der enten fra dig i hjælp eller i form af større skat

syntes du virkelig det er iorden??

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg kunne ikke drømme om at melde nogen, jeg gider hverken løbe kommunens, skats eller politiets ærinder. Så hvis de vil have nogen anmeldt, så må de sgu selv ud og ligge i buskene - økonomisk svindel rager mig en høstblomst, det er ikke mit bord at lege dommer over andre.

Men jeg er på pletten med notesblokken hvis det handler om vold, overgreb mod børn og fysiske afstraffelser og overgreb på mennesker generelt.
Menneskers velbefindende interesserer mig - ikke økonomien bag.
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:49   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kan du @Flexjober ikke komme med nogle eksempler på hvem der mener det er okay at snyde lidt....

Hvem er de "folk" du snakker om???

Og så venligst undlad at oprette en masse indlæg lige efter hinanden...som der tydeligt står i reglerne...

Brug evt knappen til multiquote hvis du vil svare flere af gangen
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 16:34   #10
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
De "folk" jeg skrev om er sikkert de samme "folk" du skrev om Danmarks befolkning og hvem der syntes det er ok at snyde lidt er jo taget fra dit indlæg
Jo jo selvfølgelig skal folk helst ikke snyde...men hvorfor skal man absolut kun gå efter de små fisk...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Kan du @Flexjober ikke komme med nogle eksempler på hvem der mener det er okay at snyde lidt....

Hvem er de "folk" du snakker om???

Og så venligst undlad at oprette en masse indlæg lige efter hinanden...som der tydeligt står i reglerne...

Brug evt knappen til multiquote hvis du vil svare flere af gangen
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunal appel: Meld din nabo! buster Politik og Samfund 44 10-04-2010 13:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension