K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2013, 16:42   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg har det ligesom helene....

jeg ku heller aldrig drømme om at melde nogen...det anser jeg ikke for min opgave..og hvordan kan vi igrunden vide de snyder...vi ved vel ikke i de fleste tilfælde - hvad folk har opgivet og ikke opgivet..tænker f.eks på enlig eller ej osv...
jeg ville nødig være dommer..hvornår er det en kæreste f.eks og en bofælle,det er et vuderingsspørgsmål...

men ser jeg naboen eller andre tæske børnene eller udøve psysisk chikane og jeg har SET DET eller fået det fortalt af personen selv og de ikke HAR MODET...ja så ville jeg helt klart gå videre.,,,
jeg mener samfundet overvåger nok,det behøver vi vel ikke også gøre..
bare min mening

og forsinket godt nytår derude allesammen

mvh stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 16:56   #12
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
det er et lidt sjovt emne-- det her vi kan jo se at inde på borgen er de ikke blege for at snyde-- se nu kuglekasteren han sover på kontoret-- er det snyd-- og så var det ham--løkke var det ikke ham der sku ha en rygekabine på borgernes vegne -- det blev da heldigvis stoppet-- men hvis min nabo selger en fisk han har fanget -- ja hvis jeg har set det - men kan man være sikker på det er en han har fanget-- det kan jo være han har købt den-- nej det bliver nok ikke vores opgave og lege politi er det ikke snyd når de kommer med forkerte oplysninger om kontanthjælpen i aviserne
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 16:57   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er da sørgeligt at du @Flexjober ikke læser mit indlæg....men begynder at tolke på det...

Jeg synes absolut ikke det er okay at snyde....og det er da uanset hvem....men det skrev jeg jo heller...

Men få brillerne på min ven....så kan der måske komme en debat ud af det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:10   #14
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nogle gange møder man personer der sidder og næsten praler med, hva de får fordi de ikke off. bor sammen, så kan jeg godt blive harm.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:25   #15
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.662
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvorfor.....

startede jeg denne lille tråd?

Fordi det er for mig tydligt, hvor udviklingen er på vej hen.

Mange af Jer har endnu ikke fanget at flere områder i den sociale verden fremover overgår til Borger.dk, ATP og Udbetaling Danmark.

Alene her ser vi et skred i og devalueringen af vores retssikkerhed!

Grundet svar jeg har modtaget, der skal bruges i vores kamp for offentliggjorte sagsbehandlingsfrister, er jeg inde på Borger.dk og Udbetaling Danmark.

Her bemærker jeg at stort set samtlige sider man er inde på, findes der denne opfordring til at anmelde sine medborgere, hvis man har mistanke på socialt bedrageri.

Det nye er, som beskrevet, i begyndertråden at man kunne vedhæfte billede med som dokumentation.

Det er et faktum, at disse metoder blev også brugt i Stasi-tyskland for få år siden!

I 8 år har jeg personligt kæmpet imod direkte ulovligheder fra kommunernes side af. Som kan DOKUMENTERES på forsiden af k10.

Det er et FAKTUM at folkevalgte politikere har luftet deres tanker om at få placeret Danmarks sværeste handicappede eet sted, for derved at kunne medicinere dem således at mange socialpædagoger kunne spares væk.

Det er et FAKTUM at politikere kalder børn i situationen, der skal modtage specialundervisning for GØGEUNGE-AGTIGE

Det er et FAKTUM at KL, Kommunernes Landsforening går ud og forsvare sådanne udtalelser med undskyldninger med at det var en enlig svale. En lille smutter.

Det UNORMALE er ved at blive normalt i Danmark.

Er det den udvikling vil ønsker?

Triste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 01-01-2013 kl. 17:43.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:33   #16
Klep
Banned
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2012
Indlæg: 48
Styrke: 0
Klep er ny på vejen
Uhyggeligt

Jeg synes det er ganske uhyggeligt, at folk kan anmelde hinanden anonymt! Helt utroligt, og åbenbart uden konsekvenser for dem der indgiver falske anmeldelser!
Hvor er advokatsamfundet henne i alt det her?
Klep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:59   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af flexjober Se meddelelser
Husk nu staten er os-dig og for hver gang der laves økonomisk svindel så tages der enten fra dig i hjælp eller i form af større skat

syntes du virkelig det er iorden??
Gider du ikke lige tage brillerne på og læse hvad jeg skriver??

Hvor læser du i mit indlæg, at jeg synes socialt bedrageri er i orden??

Jeg skriver at JEG ikke vil anmelde nogen og ikke vil være dommer. Dermed ikke sagt det er i orden at snyde...

SÅ IRRITERENDE når man får lagt ord og meninger i munden, som man slet ikke ejer.

Og NEJ, det er ikke i orden folk snyder, men JEG anmelder dem ikke. Færdig.

Jeg tager den mindre pensionsudbetaling og den højere SKAT med sindsro og i overbevisning om, at det er kommune, skat og politi har fejlet deres opgaver.
Jeg begynder sgu ikke at dadle mine medmennesker for ikke at stikke andre!

Og selvom jeg skulle stikke 10 medborgere, så får jeg ikke andet end en grim smag i munden der bare ikke er de 100 kr mere værd om måneden.
Hellere miste penge og så kunne se mig selv i spejlet om morgenen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 18:05   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo det....det er så nemt at afsporer en debat...hvis man lægger folk ord i munden de ikke har sagt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 21:14   #19
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
tænk hvis ,,dette ,,blev det ..gamle.. tlf børnesjov


mange folk begynder pludselig at anmelde alle andre og starter med de ,,store,, derefter tages alle folk på alle veje i hver by

hold da op hvor ville der komme nye i arbejde for at tjekke og slette de mange mange tusinde pr dag som blev anmeldt .

nej jeg kan slet ikke li det Danmark der er begyndt at behandle og ,,jagte,, og ødelægge gode naboskaber for det er hvad der sker med dem slags på længere tid, så trist så trist

og dem der syntes det er i orden vågner nok først den dag de selv kommer ud for en ulykke eller bliver syge selv om de kun tror det rammer andre

kunne folk bare være gode og hjælpe hianden og sige nej til den slags

Citat:
Oprindeligt indsendt af Klep Se meddelelser
Jeg synes det er ganske uhyggeligt, at folk kan anmelde hinanden anonymt! Helt utroligt, og åbenbart uden konsekvenser for dem der indgiver falske anmeldelser!
Hvor er advokatsamfundet henne i alt det her?
vi er så enige
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 21:33   #20
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 12
HvadNuLilleDu er ny på vejen
føj hvor ulækkert, det burde ikke være muligt af melde andre anonymt
man må squ skulle stå til ansvar for en anmeldelse.
det her er ikke rusland.

få nu bare de der store selskaber til at betale skat af de penge de rent faktisk tjener i dk.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunal appel: Meld din nabo! buster Politik og Samfund 44 10-04-2010 13:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension