K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2016, 18:24   #1
Inger77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-09 2015
Indlæg: 25
Styrke: 9
Inger77 er ny på vejen
Syg igen, 2. Gang indenfor 1 måned

Så er jeg syg igen, 2. Gang inden for en måned. En måned hvor der har været drøn på jobbet. Fysisk syg.
Er i fleks efter ny ordning, 14t, 12 effektiv, som oftest bliver det 14 t effektiv fordi jeg ik har tid til at holde min pause, da jeg har telefon med i denne.
Arbejder som ufaglært kontorassistent. Har fået fleks pga af alvorlige tilbagevendende depressioner.

Da jeg ringede for at melde mig syg, var svaret bare, nu igen. Suk
Ved ik helt hvad jeg skal gøre, skal give en melding imorgen, og er pt ik klar til at tage på job torsdag. Gruer for chefens reaktion.

Har skrevet til min jobkonsulent idag, for så at finde ud af at han er på ferie, hvorefter han går på efterløn. Egen læge er langtidssygemeldt.

Hvad gør jeg? Føler ik jeg kan blive ved med at holde til arbejdspresset, især når min kollega har ferie går det helt galt, og vi går jo ferieperioden imøde, hvilket bare gør knuden i maven endnu større.

Suk fra mig. Hilsen Inger
Inger77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2016, 19:18   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
du ringer til kommunen igen og beder om en ny job kunsulent, sig det haster og du mangler hjælp nu, for ellers bliver du fyret, de skal hjælpe dig med dine skånehensyn bliver overholdt
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat