K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2014, 08:37   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
"Og at min arbejdsevne ikke er dokumenteret manglende (hvilket jo er helt korrekt, jeg skal jo også have fleks)." ciat.

For at få fleks, SKAL restarbejdsevnen være dokumenteret nedsat, via praktisk afklaring.

Jeg mener fortsat, at teamet, godt kunne tilkende fleks, og burde have set på dette, men kun hvis det er en oplagt mulighed.

Alt administration, og sagsbehandling, incl. dette team, har altid en forpligtigelse til at bruge retsikkerhedsloven §5, om helhedsvurdering, og SKAL derfor henvise til andet, her feks fleksjob, hvis dette er en mulighed.

Men mangler der feks lægeerklæringer oa, skal der selvsagt henvises til dette, i første omgang.

PS en lægeerklæring kan kun forældes hvis din tilstand ikke er stationær, og/eller der afvendtes svar/behandling oa.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2014, 10:32   #12
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Jeg mener jo så, incl min sagsbehandler, at det ER dokumenteret med nedsat arbejdsevne men afslaget gik jo på at der ikke er dokumenteret manglende (lig 0) arbejdsevne, som nødvendigt for pension

Det overordnede mål har været rehabiliteringsteam mødet med åbne muligheder - men at komme til møde er noget af en kamp .. Men jeg er temmelig sikker på at de får en over næsen i en af mine anker

Sidst redigeret af Whattodo; 29-06-2014 kl. 12:17.
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension