K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2009, 00:04   #21
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 16
Silly er ny på vejen
Tanja:

Jeg drikker ikke mere end måske en gang om året, så jeg har ikke prøvet det på min krop, men min veninde fortæller mig at hun godt kan tåle et glas rødvin.

Ellers så lyder det kække svar vist: man kan blir fuld 3 gange på en aften - og så køre hjem. Noget med at det ryger hurtigt i blodet og hurtigt ud igen.

Det er mange år siden Merete blev opereret og hun fik en åben operation. Idag laver man den anderledes, og som kikkertoperation (kun 5 små huller), så jeg var hjemme igen næste morgen, og havde faktisk ingen smerter overhovedet. Jeg fatter ikke hvor let og hurtigt det gik. Operationen tog 45 min.

Man skal ha et BMI på 40 eller derover ELLER BMI 35 + fedmerelaterede følgesygdomme.

Jeg har 3 veninder der har været det igennem sidste efterår, og jeg er den der har tabt mindst (og den der var mindst ved operationen).

Hvis der er nogen der har andre spørgsmål svarer jeg meget gerne. Jeg ønsker virkelig den glæde jeg har fået for alle der har behov for det

Hehe.... jeg lyder en reklame men jeg er bare utrolig glad og taknemmelig
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 00:06   #22
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tije Se meddelelser
altså når nu du så siger pistacieis, så skal vi da også lige omkring toms skildpadde is.... åååårrrhhh nu bliver det snart ikke bedre, eller måske vi bare skal æde skildpadderne som de er

toms skildpaddeis... kontra... gulerødder uuuh den er svær....
HAHA hvis du vidste hvor mange gange jeg har købt skildpadder når de har 15 på tilbud i netto for at lave skildpadde is.... de er vist på tilbud nu...


men jeg er aldrig nået så langt som til isen.....
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 00:26   #23
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Æv jeg faldt i søvn på sofaen. Er der mere skildpadde??????
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 07:51   #24
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Talking ikke emre skildpadde

niks ikke mere skildpadde, butikkerne havde lukket, og selvom vi har (nosser) så gider vi trods alt ikke køre 15 km for at hente skildpadder kl 22

Huldra du skulle prøve isen, det er sååååå nemt og smager fantastisk.

4 æggeblommer hældes i en skål og piskes hvide og skummende

½ ltr rigtig god fed gammeldavs piskefløde piskes stiv

hvis det bare skal være vanillieis skal der 1 tsk vanillie og 4 tsk flormelis piskes med i æggene.

hvis du skal lave chokoladeis, så køb en kæmpe toms chokoladebar, og smelt den i mikroen og rør den sammen med æggemassen eller toms skildpadder eller hvad nu fantasien rækker til (muuums) (hvis man kommer chokolade i så undlad sukker dte bliver aaalt for sødt )

bland hele dyngen sammen og kom det i fryseren, det smager så englene synger

Helenkr du nøjes bare med en gulerod ik ik ik ik !!!!

tina der absolut ikke er spor led, men tænker på sine medmenneskers ve og vel
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 09:21   #25
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jeg har været i gang med kostomlægning i 1½ år og har tabt 20 kg. Mit BMI er gået fra 46,9 til 39,7. Jeg vejer - hvis vi tager efter BMI - stadig ca. 40 kg for meget, men jeg kan personligt godt "nøjes" med at tabe mig 27 kg endnu, så er mit BMI nemlig lige under 30

Det har ikke været den lige vej jeg har taget på det 1½ år, har haft flere depressioner/tilbagefald og i starten af året tog jeg fx 4,5 kg på. Men set over de 18 måneder, så har det faktisk gået ok og jeg er selv MEGA tilfreds med det resultat jeg har opnået indtil nu... og jeg fortsætter videre fra hvor jeg er nu med kost og motion... og med at arbejde med mig selv.

Jeg har forsøgt ultra mange slankekure i mit liv, bl.a. slankepiller, pulverkure og Weightwatchers. Det er først nu hvor jeg er ved at lære at spise rigtigt og tage det stille og roligt, at det faktisk først er lykkes for mig at tabe mig og holde det tabte sådan nogenlunde af.

En klog sagde til mig for MANGE år siden, at alle kan tabe sig. Det gælder bare om at finde den rigtige metode. Den der passer til naboen, genboen osv passer nødvendigvis ikke til dig. Nu flere år efter, er jeg helt enig

H.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 10:52   #26
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Jeg holdt op med at ryge for 8 år siden og tog en del på i vægt, tabte dem igen men blev syg og kunne i motioner som jeg plejet, så røg vægten op igen, Jeg kan varmt anbefalde vægtvogterne har tabt 13 kg på 8 måneder uden motion ved at tælle point og man må spise alt så længe man holder sig inden for sine point også is og kage brød og pasta og kartofler, da jeg ikke gidder at leve af 6oo g grønsager om dagen som f.eks vægkonsulenter koncept er, der må man heller ikke få så meget brød syntes at det er besværligt når man eks skal i byen, det andet koncept vægtvogeterne er nemt at overholde, Når men det var lidt indput fra min side ps hvis man nu lider at social forbi osv så kan man følge programmet fra nettet man behøver ikke at deltag i klasserne ... God fornøjelse og held og lykke til jer alle
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 14:36   #27
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Til Silly
Kan det ikke være et problem, hvis der er meget varmt, og
man har behov for meget væske, når man ikke kan indtage
så meget?
Kan man udvide maven, så man ender med at veje for meget igen?
Godt at høre, at du er tilfreds med indgrebet.

Vedr, chokoladekager der slanker, så er den opskrift i kommer med
ikke uden kalorier, engang læste jeg bogen Tab vægt uden at tælle
kalorier af Martin Katahn, har set den på nettet, ved ikke lige hvor,
men den koster nu 50 kr, i den er der mange gode råd, den omhandler
mest at man skal skære drastigt ned på fedtet, men ikke undgå sukker,
da man ikke mente det kunne omdannes til fedt, men idag er man
klogere, sukker kan omdannes til fedt, og da kroppen forbrænder fedtet
i kosten først og dernæst kulhydraterne kan man godt være overvægtig
selvom man spiser fedtfattigt, jeg har tabt mig 12 kg på Regenon Retard,
og holder vægten, jeg spiser fedtfattigt og har gjort det i en del år, jeg
spiser sjældent kage, is og chokolade, men blandet slik spiser jeg af og
til, jeg kan ikke holde til ret meget motion, og på grund af piller tog jeg på,
mit stofskifte ligger i den lave ende, nu skriver i noget om is, og skulle
det være, så synes jeg lakridsis og kæmpe læske er godt, og chips med dip
er også godt engang imellem, men alt med måde.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 15:14   #28
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 16
Silly er ny på vejen
Tanja:

Det var jeg også bange for lige efter indgrebet, for der kunne godtnok ikke være ret meget, men så snart den indvendige hævelse havde fortaget sig, var det ikke noget problem.

Flydende passerer jo gennem den lille mave og videre ud i tarmen med det samme, så jeg kan sagtens drikke nok.

Men jeg er blevet ret vild med frys-selv is

De siger på hospitalet at man IKKE kan udvidde den lille bitte mave, men man kan spise konstant. Det ville jo være fjollet at gøre, men hvis man virkelig VILLE tage på, kan det vist godt lade sig gøre.

Man har ikke samme sult og mæthedsfornemmelse som før, men kan sagtens mærke når maven er fuld, det er bare en anderledes følelse.

Sidst redigeret af Silly; 12-08-2009 kl. 15:17.
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 15:50   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tije Se meddelelser
niks ikke mere skildpadde, butikkerne havde lukket, og selvom vi har (nosser) så gider vi trods alt ikke køre 15 km for at hente skildpadder kl 22

Huldra du skulle prøve isen, det er sååååå nemt og smager fantastisk.

4 æggeblommer hældes i en skål og piskes hvide og skummende

½ ltr rigtig god fed gammeldavs piskefløde piskes stiv

hvis det bare skal være vanillieis skal der 1 tsk vanillie og 4 tsk flormelis piskes med i æggene.

hvis du skal lave chokoladeis, så køb en kæmpe toms chokoladebar, og smelt den i mikroen og rør den sammen med æggemassen eller toms skildpadder eller hvad nu fantasien rækker til (muuums) (hvis man kommer chokolade i så undlad sukker dte bliver aaalt for sødt )

bland hele dyngen sammen og kom det i fryseren, det smager så englene synger

Helenkr du nøjes bare med en gulerod ik ik ik ik !!!!

tina der absolut ikke er spor led, men tænker på sine medmenneskers ve og vel
DU DUM!!

Nej, jeg starter som sædvanligt først på Mandag, så i weekenden skal der VOLDÆDES!!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 15:51   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
KOM NU OG MELD JER IND I SLANKEGRUPPEN - og Tina, du blir væk!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må man være med? Dame Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 11-10-2013 18:03
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
Vil en §17 være dum nu? Trold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 57 24-12-2009 01:22
Må jeg være med? Bigmum Dit og Dat 2 15-05-2009 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension