K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2007, 22:02   #11
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hvad skal man vælge....

Hejsa Metro
Ja lidt sent jeg kommer ind i din historie men bedre sent end aldrig *ss*
Og ros skal du have...... Sikke end kampgejst at have det beundre jeg dig virkelig for!!!

Jeg synes det er forfærdeligt at læse dine indlæg og det gør mig (undskyld mit sprog) PISSE gal!!

dine holdninger til hvordan og hvem der bestemmer over dit liv er dybt rørende og tænk at du har kræfter og vilje til at tage disse valg!!!

Nu mit handicap er ikke livstruende men har selv sagt fra overfor sundhedssystemet og fortalt dem hvad jeg mener!!

Nå men hvis du ellers forstod bare lidt af min beundring af dig så må du have rigtig meget held og lykke i dit videre forløb og jeg håber du har kræfter til at at holde på det du tror og mener!!
Og ja herinde kan vi jo altid prøve at give et kærligt skub fremad hvis du skulle få brug for dette !!

Mange knuser Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2007, 18:38   #12
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad skal man vælge....

Citat:
Borroe skrev:
... jeg håber du har kræfter til at at holde på det du tror og mener!!
Og ja herinde kan vi jo altid prøve at give et kærligt skub fremad hvis du skulle få brug for dette !!

Mange knuser Borroe
Et kærligt skub kan man altid bruge Tusind tak Borroe og andre

Efter denne lange tid er jeg ikke kommet videre.... biopsier (4 hold) siger "ikke cancer".... kirurgerne siger "ligner cancer". Alligevel er der ingen der har specielt travlt med at lytte eller foreslå en løsning med respekt for mine livsvilkår/levebrød. I hvert fald ikke uden at jeg affinder mig med ubestemmelige aftaler, "måske - måske ikke", "lad os nu se" o.s.v.

Jeg vil derfor gerne be` alle om oplysninger om - hvor på Sjælland kan man modtage en god behandling/kirurgi af mave-tarm? (Roskilde Amt ingen interesse )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad skal jeg vælge anja8800 Alt det andet 7 17-11-2012 00:55
hvad for en psykolog skal man vælge skivehansen Spørgsmål ang fleksjob 0 15-12-2011 12:48
Cykel eller scooter? Hvad skal jeg vælge? PiaL Hjælpemidler til handicappede 21 29-04-2011 08:55
Hvilken fagforening skal jeg vælge??? bassenborg Dit og Dat 18 07-03-2010 21:09
Har man lov til selv at vælge, når man skal i fleksjob? Ahgs Spørgsmål ang fleksjob 4 07-06-2007 09:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension