K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2014, 16:16   #21
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja ja men pyt nu også med det.....nu er det kommer klart frem at de vare vi køber hos FT og andre måske er kopi vare.

Min kone køber smykke dele i kina, de påstår at de sælger sølv og der er også stempel i, men en sølvkæde til 2$ kan ikke være ægte sølv det siger sig selv,

men kæden er flot og kan holde så længe den vil, sådan har jeg det også med mit udstyr til e-cig, og så forbavser det mig faktisk at det holder så godt som det nu gør.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 19:08   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, som jeg skrev, er det udmærkede kopier. Det er kun iclear30 S jeg har haft problemer med, mine brændere til iclear 30 fungerer fint.....og tanken ligeså.

Det er ikke kvaliteten jeg sætter spørgsmålstegn ved, men udelukkende princippet.

Jeg har en del kopi grej der fungerer til UG og som kan slå originalerne i holdbarhed når de er bedst, men omvendt har jeg så også massere kopier der ikke er pengene værd, fordi de nærmest skal kasseres inden man får begyndt. Men det er jo den chance man tager når man køber kopier.

Det er så også første gang jeg handler i Kina, så man skal jo lige lære det hele at kende på godt og ondt. Tror hvis man har handlet der før i flere sammenhænge, så kan man også bedre gennemskue marked.

De skulle bare lade være med at skrive noget der ikke passer, for så er der ingen der beklager sig, og så kører det sgu bedst for alle parter

Men jeg indrømmer blankt, at jeg ikke er til kopier når det gælder mine mods og batterier. Det er sådan et princip jeg har. Jeg kan til nød gå med til tanke og brændere, men indrømmer lige så blankt, at EU skal stå i flammer før end jeg handler der igen
Og det bliver måske før end vi ved af det, hahahaha....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 00:57   #23
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
De ting som f.eks. Fasttech sælger som ægte kan sagtens være fremstillet på selv samme fabrik som originalen...

Det kunne f.eks foregå sådan her:

Når f.eks. Innokin skal have lavet et mod, kontakter de fabrik A, som så laver det antal mods som Innokin har bestilt, men fabrik A kan ikke levere nok, så fabrik B bliver også bedt om at lave samme mod, og fabrik C, osv., en eller flere af disse fabrikker får pludselig kapacitet til at lave flere end der er brug for/bestilt, så de sælger overskudet til f.eks. Fasttech...

Copyright betyder "retten til at kopiere" på Kinesisk
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 03:31   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Så har jeg lige fået mail fra Liqua i Italien, og de har så heller aldrig sendt varer til Fasttech, så min originale Liqua e-væske er også en original kopi
- og nu anmelder Liqua så også fasttech

Ved ikke helt om jeg skal føle jeg skyder mig selv i foden, hahahaha....

Mangler bare mail fra Dekang om Fasttech også laver kopi af Dekang-væskerne, eller om de har en aftale med Dekang....ikke at væskerne har den store betydning for mig, da jeg alligevel nok ender med at blive busted
Men jeg er en smule i tvivl om jeg i det hele taget gider handle med Fasttech i fremtiden....

Fasttech skriver, at ordet autentisk, blot betyder, at det LIGNER originalen, men de har ikke svaret på, hvorfor de så fx viser deres itaste mods, som er figureret med æsker fra Innokin og er mærket med itaste logos

Innokin svarer, at de IKKE har NOGLE af deres produkter listet hos fasttech, og at div itaste mods er kopier - også dem i fine æsker fra Innokin/itaste der fuldstændig ligner de originale....
Jeg synes sgu det er frækt!!!

Så jeg overvejer at gøre mine fremtidige handler i overensstemmelse med ophavsret, patent, sikkerhed mm, og så bare betale det ekstra. Også for mit helbreds skyld.
Se når man begynder at skrive rundt til diverse producenter for at få at vide om det er originale produkter....dette vel at bemærke på en side som du ved er fyldt op til randen med kopier....sådan at de firmaer evt begynder at sagsøge fasttech....

Ja det kan være med til at sørge for at andre mennesker ikke vil kunne købe disse meget billige....kopier eller ej...produkter hvis de efterfølgende er nødt til at fjerne dem...

Personligt bryder jeg mig ikke om denne måde at gøre tingene på...

Jeg ville kunne forstå det hvis du handlede på en side hvor du troede at alle produkter er ægte....og at du havde betalt fuld pris for dem....men du ved at fasttech for det meste sælger kopier og klonet ting...plus du ikke kan regne med det de skriver og det er det der gør at jeg ikke synes om fremgangsmåden...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Håber ikke det er mig der er den hellige

For jeg vil såmænd bare gerne vide hvad jeg køber, og kende - bare nogenlunde - de risici der er forbundet med min dampning.
At købe kopier er udmærket, så længe man VED det er kopier vel og mærke.

At sælge kopier under betegnelsen ægte, originale eller autentiske er i min optik vildledende - og det skulle de se at holde op med!!

Jeg kan ikke forstå du, Web, ikke kan få øje på forskellen??
Æsken de kommer er bla vildt forskellig, med mindre du er taget ved næsen af en dansk forhandler, som også køber fra Fasttech!?

Fasttechs emballage er i løs kartonformat i farverne sort og hvid. De originale fra Innokin kommer i Innokins farver, hvid og blå!

Metallet fra Fasttech er betydenlig lettere at klippe op - metallet er hårdere og kraftigere fra Innokin. Indmaden er ikke så presset fra Fasttech, hvor det er helt presset fra Innokin. Mener også jeg fandt en forskel ved gevindet, men kan ikke lige huske om der var en ekstra fra Fasttech, eller en mindre, hmmmmm.
Men selve æsken de kommer i, er jo ikke til at tage fejl af + der er en farveforskel i de små poser + den samlede vægt ikke er den samme.

Men det skal da ikke undrer mig en bønne, om de danske forhandlere også køber fra Fasttech, så kunderne ikke kan se skoven for bar' træer!!
Jeg købte mit originale grej i England, for netop at undgå snyderiet.

- jeg fandt samme forskelle på iclear30, her er vægerne bla kraftigere fra Innokin, og igen vejer de mere. Vægerne er heller ikke lavet af helt det samme.

Men som jeg skrev først, er det udmærket kopier! Og som i kan se, handler jeg der jo fortsat (når det kommer til væske!), selvom jeg er klar over det er kopier.
- jeg skal bare vide hvad jeg køber!! Magter ikke at blive snydt. Vil hellere lægge penge i noget jeg VED hvad er, og selv have muligheden for at vælge til eller fra, baseret ud fra de faktiske omstændigheder, det synes jeg ikke der er noget helligt over - det er sund fornuft!

Og så er det også fedt der fortsat er folk der hellere vil give ekstra penge til de originale produkter, end kopierne, så de store firmaer fortsat kan udvikle sig og sende nye produkter på marked, til gavn og glæde for os alle sammen - og så Fasttech kunderne får et bredere sortiment - for deres salg afhænger jo af, at der forsat er kunder til de originale produkter. Og den sag vil jeg gerne støtte, for jeg mener den er vigtig for dampverdenen og den udvikling der er under opsejling.

Jeg ved godt jeg ikke kan købe så meget som jeg gerne ville, fordi prisen næsten er tredobbelt på nogle produkter, men så må jeg bare købe mindre. Men det gør jeg også gerne, så du og alle andre, fortsat kan købe billige kopivarer - der skal jo være nogen der tager byrden, for at kabalen kan gå op - og jeg har jo dampet i over 3 år uden Fasttech, så selvfølgelig kan jeg fortsætte i samme spor, uden gentlig at få øje på forskellen
Jeg har i forvejen altid dampet dyrt.

Men væskerne bliver jeg fortsat ved med at købe hos fasttech, hvis vi får forbud i Danmark, for der er marked i forvejen helt fucked og uden kontrol. Og de smager skide godt, giver fantastisk damp og fungerer godt i div tanke.

Ja jeg er forvirret på et højere plan...men jeg kan selvfølgelig være blevet snydt af den danske sælger....og det vil han ikke håbe er jeg ret sikker på...

Nu skriver du Helene om indpakningen de iclear 30S kommer i....at der er forskel på dem....

Er dette den originale indpakning http://www.ecigbase.co.uk/index.php/...pare-coil.html eller er dette kopien??

Det med at man køber i england....tja det er der ovenstående link kommer fra...så er det de uægte ja så sælger de jo også kopier...

Jeg synes også at de godt bare kunne skrive det er kopier hvis det altså er det....

Men uanset...så kan jeg så ikke se at når man går ind på en side som fasttech hvor ALLE priserne er under det halve af de ALMINDELIGE priser....ja så må man vide at det kan være kopier de sælger...

Plus jeg har fortalt dig det da vi snakkede om fasttech...at de for det meste sælger kopier...

Når priserne er mere eller mindre ret ens over det meste af verden....og så kun er det halve på fasttech...ja så må det give en nogle tanker....

De er jo også kendt for det over hele verden....at de kloner alt...dette ved man selvfølgelig kun hvis man har søgt på dem...

Ja det er mig der har sagt til dig at det er de originale iclear 30 S de har der....for det har jeg hele tiden været 100 % sikker på....

For de er jo nøjagtig ens som de "originale" jeg har købt af en "ærlig" dansk forhandler herhjemme...

Jeg kan så godt se at det er et problem hvis han så har snydt mig....og solgt mig noget fra fasttech.....og som måske er en kopi....for så vil de selvfølgelig være ens når jeg sammenligner...

Han skulle jo have fuld pris for det...og der stod intet om at det var kopier...

Men uanset alt dette ja så er jeg glad for at jeg kan købe....ægte eller kopier betyder ikke så meget......for halv pris....og jeg synes ikke at jeg vil rører i gryden ved at skrive til gud og hver mand sådan at alle begynder at anmelde og sagsøge fasttech...sådan at der måske vil være ting de ikke kan sælge billigt...

Sådan ville jeg også have det selv om jeg personligt ikke selv ville købe der evt fordi de skriver noget der ikke passer...for jeg synes ikke at jeg vil være med til at sørge for at andre måske ikke kan købe deres ting der fremover...

Det er noget helt andet hvis nu det var en forhandler som ikke var kendt for at sælge kopier og som tager fuld pris for alt og ikke nævner at det er kopier...for når man betaler fuld pris for en vare ja så forventer man selvfølgelig også at den er ægte...

Ang væsker....

I det ene indlæg skriver du at du tænker på din sundhed...

I det næste indlæg skriver du at du vil købe dine væsker der uanset hvad...selvom du godt ved at der ikke er nogen sikkerhed og kontrol...

Du vil jo ikke nødvendigvis kunne stole på en indholdsfortegnelse på væskerne som kommer fra dem...

Nu er det selvfølgelig op til hver især om hvad man vil....men jeg vil da gerne advare dig igen igen over at handle dine væsker der...

Men det kan jo være at det giver sig selv hvis de nu bliver anmeldt af liqua og evt andre DEKANG osv...at du måske slet ikke vil kunne få dem mere...

Jeg er ret sikker på at væsken vil kunne skade dig væsentligt mere end diverse coils...

Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg syntes at med de priser FT har så kan man hvis godt sige sig selv at det er kopi vare også selv om de skriver noget andet....

Hvordan vil du kunne tro på hvad de skriver i deres indlægsseddel Helene når deres væsker er kopi og når de ikke er helt til at stole på.....jeg ville ikke gøre det.

Men det er jo et valg man tager, jeg vælger også at købe deres Mods og tilbehør da jeg syntes det er udmærket til prisen.
Præcis...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 12:58   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, jeg vidste IKKE de var fyldt op til randen af kopier - det er da først noget jeg har fundet ud af efterfølgende.

Og selvfølgelig skriver jeg da rundt, det gør jeg også når de fylder borgerne med løgn på kommunen, eller aviserne ikke fortæller korrekte historier, eller politikere er ude i hegnet.
Fordi man kan redde egen røv på en sag og selv føler en personlig økonomisk vinding, er det da ikke ensbetydende med, at så er det helt okay at der bliver bedraget med ukorrekte oplysninger.

Og jeg forstår ikke, hvordan man kan være ligeglad med at dampe på grej der er helt uden kontrol - vi aner jo ikke om der sidder børnearbejdere og samler coils for 5 øre om dagen, eller om de produkter der er anvendt, i det hele taget er egnet til damp, hvem ved om vægerne er bleget i gift eller andet suspekt.
Der ved man da i det mindste, at Innokin er godkendt, det er jo det man bla betaler ekstra for.

Og der er jo reelt ikke noget problem, hvis bare dem der sælger kopier, lader være med at markedsfører deres produkter som værende originale, ægte, autenstiske mm.
Så køber man bare velvidende, at man ikke aner hvad det egentlig er man kommer ind i kroppen - og det er jo et ret personligt valg, om man for en billig penge, vil det, eller ej.
Eller om man TØR sidde og fifle med kopi batterier og kopi mods - jeg tør ikke af angst for lortet eksploderer mellem hænderne på mig. Så hellere lade være.

Nu har vi flere gange herinde talt om, at man ENDELIG IKKE skal købe kopi batterier og at man ENDELIG skal sikre sig at oplader, batterier mm er af SUPER kvalitet, for man skal ikke spare på god og godkendt kvalitet, og endelig ikke gå på kompromis på udstyret. For den slags kan ende grueligt galt.
- og så i samme åndedrag, så er kopier pludselig skide gode, for nu er de pludselig lige så holdbare som originalerne og BILLIGE til prisen, og man er nærmest en tumpe fordi man ikke lige fanger pr automatik, at billige kinesiske priser SELVFØLGELIG er kopivarer, og hvis man stiller producenterne et par spørgsmål om sikkerheden, så står man pludselig på listen over idioter der vil bremse hele Fasttechs fremgangsmåde ''for så kan vi jo ikke få billige kopivarer længere''....

Så er det Helene ikke kan følge med mere.....

Innokin oplyser, at alle de sort/hvide pakker er kopier (den du har linket til).

De originale coils fra innokin er KUN i blå og hvid (sakser lige fra en vilkårlig), da jeg har lidt travlt nu..
På pakken skal forefindes et produkt nummer og et batch nummer. Dette nummer kan så tjekkes på Innokins hjemmeside.

Jeg har tjekket mine originale på siden , og de er originale og verificerede.

Der er ikke nogle numre på pakkerne fra Fasttech - ej heller på den anden kopi jeg købte som original Innokin, på dansk hjemmeside.

http://www.dndvapor.com/Innokin-iCle...ead_p_319.html

Innokin oplyser endvidere, at man ved henvendelse kan få oplyst om en navngiven sælger/firma får deres varer fra Innokin.
- men så kan man jo, uha aldrig, få oplyst noget, for så rammer man jo forhandleren. Så hellere selv blive taget i røven.

Sidst redigeret af Ninja; 15-04-2014 kl. 13:04.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 16:14   #26
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Der er ingen der er tumper eller andre ord......

vi har bare hver vores mening og det er der bestemt ikke nogen som peger fingere af, en god debat er altid velkommen, at man så ikke kan blive enig det er noget helt andet.

jeg har nu heller aldrig sagt at kopi er bedre end de originale, men sagt at jeg er godt tilfreds med kopi vare og så til prisen,

jeg har altid vidst at FT vare er kopi og at man ikke skal tage det for gode vare hvad de skriver, heller hvad de oplyser ang. indholdet i deres væsker.......

om det er børn som sidder og laver disse ting til e-cig får vi aldrig at vide, ej heller hvis du køber kopi vare i England, Tyrkiet eller andre lande, så den holder nok ikke....

jeg tror der er mange danske forhandler som køber deres vare hos FT. og kalder det originalt, hvis det er rigtigt ja så falder kæden af, måske det er det web har været

udsat for.
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-04-2014 kl. 16:17.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 17:03   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, der er mange danske forhandlere der sælger varer direkte fra Fasttech - både mods, batterier, tanke, coils og heads.
Det kan jeg jo se på pakkerne nu. OG hvis vi er derude hvor man alligevel køber kopier hos de danske forhandlere til ågerpris, jamen så kan man da lige så godt selv handle samme varer direkte fra Fasttech, og få dem for en slik!

Nu kan jeg godt fornemme i er ligeglade, men jeg bliver pisse sur over sådan noget. Fuck Fasttech, det er hvad det er, og jeg har også skrevet 1000 gange at jeg også handler mine væsker der, eller vil handle der hvis der kommer forbud og jeg - gud forbyde det - skulle udgå for noget....
Så jeg er ikke hellig eller noget - jeg påpeger såmænd bare problemet, og problemet også med de danske forhandlere....

Når det så er sagt, så aner jeg jo heller ikke om mine egne mods er kopier??
Jeg har købt hos danske forhandlere, som måske er lige så røget som den der er speget!?

Fastteh har fx denne
http://www.fasttech.com/products/0/1...riable-voltage

Og den kunne da til forveksling ligne min! I Kina koster den så bare omkring 320 kr, hvor den koster over det dobbelte, når forhandleren skal sælge den videre....

Og jeg har IKKE hverken produkt nummer, batch eller kode på min SVD - det har jeg så til gengæld på min itaste 134, så SVD'en er GARANTERET en kopi hentet fra Fasttech.
Min genbo har flere gange sagt, at min SVD er en kopi - for hans kører som i olie, hvor min godt kan være lidt ru, og metallet er en smule anderledes, samt at rillerne er ekstremt skarpe på min SVD, hvor de ikke er skarpe på hans.......der er de behageligt afrundede.
Så jeg må nok give ham ret i, at jeg slet og ret, har betalt 600 kr for en fucking kopi!!!

Så hellere selv ha købt den hos FT.

Og gid det må klø i alle de forhandlerrøve der sælger kopier fra FT, og må deres arme være for korte!!!!
Og hold kæft hvor må de grine hele vejen til banken!

Mand, man skal aldrig købe kopivarer hvor der står made in China! For det er lig rigtige dårlige forhold for børn. Jeg har aldrig selv købt kopivarer fra Kina (bortset fra fasttech naturligvis). Specielt Louis Vuitton taskerne er made in China, så dem køber jeg KUN hos Louis Vuitton på strøget, eller brugte på TS med kvittering, serienummer og validering.
Men bluser og den slags tøj, er som regel lavet i Tyrkiet, Spanien eller Italien på store fabrikker, så der kan man godt gå amok når man er på ferie, uden at støtte børnearbejde.
Ray Ban solbriller mm, plejer også at være made in China. Også en del sko og punge, så der skal man lige kigge en ekstra gang.
Sidste år fandt jeg en del made in China, da jeg var i Tyrkiet. Men tøjet var fint nok - jeg køber det til ungerne, Adidas, Nike osv.

Glemte at poste denne her fra Innokin...

Der står at ALLE deres produkter kommer med en sikkerhedskode på 20 bogstaver, og at disse også udgør garantien.
Kunden skal SELV skrabe feltet, så koden bliver synlig.
Koden SKAL stå på kassen når man modtager den! Eller vedlægges som plastikkort.
(Gjorde den netop ikke på min SVD)
Så modtager man noget fra en dansk forhandler UDEN koden, er den fake!!

Man kan få oplyst hvilke forhandlere i Danmark der er godkendte til at sælge Innokin produkter - det har jeg så ikke fået gjort, men vil straks gøre det. Også selvom i måske synes jeg er dum eller hæmmer salget.
Og min forhandler af SVD får også ballade! Hæhæ.

Her er Innokins 5 gyldne regler.

https://exploreb2b.com/articles/5-gu...g-true-innokin

Sidst redigeret af Ninja; 15-04-2014 kl. 17:22.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 11:48   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hold da op hvor har mig om min genbo dog lige haft et grineflip af dimensioner!

Vi har jo siddet her med vores SVD'ere og sammenlignet, og vi kunne begge UDMÆRKET se og føle at hans var den ægte, og min var kopien. Ingen tvivl overhoved.
Men så da jeg tog SVD kassen frem, for den skulle vi også sammenligne, så så jeg jeg pludselig at der sad et mærke i BUNDEN af kassen - og fandeme om det ikke var det originale Innokinmærke - jeg kunne både skrabe feltet og finde den på Innokins hjemmeside. Men genboens mærke, kunne slet ikke skrabes, men så skide originalt ud!!! AHAHAHA
Så var det HAM der havde kopien og mig der have originalen - hold kæft hvor vi morede os, det var godt nok dagens 12'er!!!!

Jeg har fået mail fra Innokin - uopfordret! At han havde undersøgt sagen angående farverne på boksen til de 5 coils til iclear 30S.

De første æsker de sendte på marked var faktisk i sort, hvid, rød - og med deres logo på æskens top i en blå oval hvor der står Innokin på. Men fordi den var meget let at kopiere, så lavede de æskerne om til at være blå, lyseblå, orange, og med skrabevenligt valideringsmærke på bagsiden.
Den æske jeg har fra Fasttech har så ikke det blå Innokin mærke på låget, men de to jeg har købt fra dansk forhandler har.
Så om dem fra den danske forhandler er kopier, eller bare er så gamle at de indgår i Innokins første parti, kan man ikke finde ud af, med mindre jeg sender æsken og en enkelt coil til Innokin, så de kan teste det (og det gider jeg så ikke!). Jeg skal som sagt, kun bruge informationerne til at SELV kunne navigere rundt i marked.

I en anden mail fra Innokin - den jeg sendte i går, for at få den danske forhandlerliste, kunne de kun finde én eneste forhandler i Danmark der med garanti kun fører originale Innokinprodukter, og som de har garantiordning med. Og det er en forhandler der hedder smoke-IT.dk og som ligger i Galten.
- så dem ringede jeg jo til og fik oplyst at deres coils til Iclear 30S var i den sort/hvide boks med Innokin logo. Men nu ved jeg så, at det er de originale fra første parti, og bestilte lige et par æsker mere til samlingen - portofrit!!

Selvom smoke-IT, åbenbart er den eneste forhandler i DK med aftaler direkte fra Innokin, så har jeg altså fået fine originaler af iclear 30 tanke i korrekt pakning og med valideringskode og skrabefelt, fra en anden i DK. Bla en mand linkede til på et tidspunkt...husker ikke forhandleren, men har den på ordrekvitteringen inde på min mail.
Så han har nok en mellemmand et sted, han køber fra, udenom Innokin - hvilket så også er fedt nok, når bare man får det man bestiller! Og kan regne med oplysningerne når man sidder og skal bestille

Så jeg føler virkelig jeg er blevet en hel del klogere her på de seneste 10-14 dage. Nu ved jeg præcis hvor jeg skal handle, hvad jeg skal kigge efter og hvad jeg skal spørge om, såfremt jeg er i tvivl. Dette er også 'bare' for at skærme mig selv lidt for ubehagelige overraskelser, og så fordi jeg generelt synes det er skide interessant at dykke ned i - men folk har været SUPER søde hele vejen rundt, og jeg har fået super service fra både Fasttech, Innokin, Joitech, Tecc, Liqua mf - også selvom jeg bare er en hjemmegående pensionist der ikke vejer en skid, forhold til marked!

Og NU kan jeg holde påske - mission compleated!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 16:08   #29
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det er altid godt at holde en ordentlig tone, selv på skrift

Der er kommer nogle interessante oplysninger frem om hvor brogede markedet er inden for udstyr til e cig, ikke det kom bag på mig,

men mere det at folk bliver snydt så vandet driver af dem (Desværre)

Os der handler hos FT og som ved det er kopi vare og prisen er under det halve af hvad Danske forhandler tager, ja vi har skudt papegøjen og ikke betalt for meget

Og vi er samtidig tilfreds med kvaliteten hvad mere kan vi forlange.

Interessant læsning Helene.

Jeg har i dag modtaget et Twister batteri på 1500mah af mærket SMOK. købt hos FT. på kassen er der et skrabe felt men der var ikke nogen nummer under,

på kassen er der også et links www.smoktech.com ....en skam man ikke kan lægge billeder ind her på siden for det er et super fedt twister batteri til få penge.
__________________

Sidst redigeret af mand; 16-04-2014 kl. 16:17.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2014, 17:19   #30
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Mand....det kan være fra det første parti....for det sker jævnligt at de får lavet det felt med nr....men ikke får udfyldt det med et nr i første parti....så det kan sagtens være originalt...

@Helene....nu er der skam ingen grund til at blive så sur bare fordi nogle er af en anden opfattelse end en selv...

Medmindre du har en meget meget dårlig hukommelse....så burde du vide at fasttech er fyldt op til randen med kopier....det ved jeg da det er mig selv der har fortalt dig det da vi snakkede om det da jeg fortalte dig om fasttech...

Ang de coils...iclear 30S.....tja så ser det jo ud til at fasttech har de originale coils....hvis jeg har forstået dig korrekt....

Så det er måske derfor jeg ikke har kunne se en forskel....for dem jeg købte herhjemme i Dk og dem jeg har fra fasttech er ens...både i æske og i coils...

Det jeg så ikke forstår...det er hvordan du så kan få nogle andre end dem jeg har fået fra fasttech...eller misforstår jeg noget...

Det må du jo have fået hvis du kan se en forskel på dem...medmindre de har ændret på dem i dem de sælger i den lyseblå æske....og dem i den sorte/hvide med rød streg...

Er det så rigtigt forstået at den SVD du har købt ved fasttech er en original SVD....

Hvor har din nabo købt sig...

Lidt skræmmende hvis en original køre så meget dårligere end en kopi gør....

Er helt enig i at det er rigtig dårligt hvis danske forhandlere sælger fasttech grej....uden at oplyse det....ene og alene fordi de kræver fuld pris for deres ting....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension