K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2024, 12:50   #1
Nordjyden84
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2022
Lokation: Hjørring kommune
Indlæg: 9
Styrke: 0
Nordjyden84 er ny på vejen
Question Udfordret på jobsøgning/manglede erfaring

Hejsa alle sammen.
Jeg har skrevet tidligere om at være ledig fleksjobber og hvor jeg kan søge jobs i Nordjylland.

Men mit dilemma er noget andet!

Jeg er uddannet kontorassistent, som har aldrig fået chancen at få et job indenfor kontor, fordi der har været omstændigheder, som har gjort at jeg har aldrig kommet igennem som de andre fra min afgangsklasse.

De fleste i min årgang har fået et job, men dog ikke mig. De fleste har taget en videregående uddannelse, men det har jeg ikke valgt på grund af min SU gæld og ønsker ikke at den skal vokse yderligere.

Mit dilemma er dette:
Jeg har uddannelse, men ingen gider ansætte mig fordi jeg har skolepraktik... Har man lov til at diskriminere en person på grund af dette faktum?

Jeg er bare lidt nysgerrig efter at vide, hvad I tænker... Hvis du står i lignende situation, må du gerne dele dine erfaring med mig...

Jeg glæder mig at høre fra dig

PS. Jeg er 39 år og stadig Ikke fået et fast job... Burde jeg bekymre mig om min fremtid og SU gæld?
Jeg har drømme om at giftes og få børn en dag.

Sidst redigeret af Nordjyden84; 27-02-2024 kl. 12:52. Årsag: Et ord manglede
Nordjyden84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension