K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 00:13   #31
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Nej det var ikke lige det,jeg sad i en bus ca i midten der sad to i den anden side og oppe ved shaufføren,og best som jeg sad i mine ejne tanker står der en lige foran vinduet ,bussen stod stille og ventede på at kunne køre,han stod bare der og pegede på med en 9mm med et sygt stenansigt-tiden ståd helt stile jeg ved ikke helt hvor læng,men totalt rystet,løber jeg op og råber hende,kan du ikke bare køre NU,hun spøre vil du af-og jeg for sagt noget med nej for H...... kan du ikke bare køre og så kørte hun,jeg sad og stortude,fik en klenix af hende og skulle af ved næste stop.

Jeg skulle ikke længer løb nærmest til en jeg kende i nærheden af minbopælen.

Jeg ville ikke melde det og tænte de andre åbenbart ikke havde set noget.

Sener blev jeg ringet op af politiet,men jeg sagde jeg ikke ville medvirke til noget-jeg trude med at jeg ville få hukomelse svigt hvis de forlangte det-og jjeg slap.

Men han havde viftet videre hen af gaden med pistolen,jeg fik afvide at chaufføren ikke havde set ham,kun det unge par,men de havde grint og trode det var en lejetøjs en.

den hendelse har jeg selv rystet af mig,men jeg er da opmærksom hvis der er nogle der liner eller bare tager sig til inderlomme lige inden de pasere mig-så tænker jeg da hvad nu.men uden at gå i panik.
Pyha, det var dog ubehageligt! På Nørrebrogade?

Hvordan fandt politiet frem til dig?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 13:27   #32
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, det var nørrebro,og det var min bekendt der aligevel havde kontaktet politiet.

Jeg fik af vide jeg kunne være anonym,men jeg turde ikke medvirke -de havde fået fat i ham og flere andre der var villige,så hvorfor udsætte mig selv yderliger og familien også måske.Han var fra røddover men alle kender jo alle.Han var påvirket af div.piller og den var ladt og det hele.

I dag krakelerede jeg tude og kunne sku ikke stoppe igen.-foredreg Stress og selværd,jeg tak for kaffe ,vi "Du kan jo være boss i ejet liv selv planlæge og vælge halelu jaaa.

Jeg kunne ikke tænke i job og kariare,men kun på det der fylder for meget for tiden,som tvære mit selv værd ud.tror sku mit problem er sorg og saven.
Men endte med en samtale blev sendt hjem og så skal snakke om og finde mig en plads så jeg kan komme vidre-hmm det blev iv også enige om i fredags,men nu der sat en dag og klokke på.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 19:15   #33
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Ja men kæreste C.L.E.O dog.....

Jeg ved at det hele kan være svært.. Helt nede og ingen selvværd..

MEN TÆNK PÅ:

at du er nøjagtig lige så meget værd som de andre.

at din sagsbehandler også har dårlige dage.

at den anden aktør, også har problemer i ægteskabet.

at din jobkonsulent også har børnebørn, som mistrives.

at vores statsminister også har skændtets med konen om økonomien.

SÅ:

Husk at du er et menneske med samme rettigheder som ALLE andre. Altså HELT almindelig.

Knus
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 22:43   #34
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Ja, det var nørrebro,og det var min bekendt der aligevel havde kontaktet politiet.

Okay, den vej rundt!

Jeg fik af vide jeg kunne være anonym,men jeg turde ikke medvirke -de havde fået fat i ham og flere andre der var villige,så hvorfor udsætte mig selv yderliger og familien også måske.Han var fra røddover men alle kender jo alle.Han var påvirket af div.piller og den var ladt og det hele.

Tak, spids, ladt og det hele! Jeg har prøvet at skyde med en 9mm pistol, jeg vil meget gerne betakke mig for at være FORAN.

I dag krakelerede jeg tude og kunne sku ikke stoppe igen.-foredreg Stress og selværd,jeg tak for kaffe ,vi "Du kan jo være boss i ejet liv selv planlæge og vælge halelu jaaa.

Trods omstændighederne har du GOD HUMOR, c.l.e.o.!

Jeg kunne ikke tænke i job og kariare,men kun på det der fylder for meget for tiden,som tvære mit selv værd ud.tror sku mit problem er sorg og saven.
Men endte med en samtale blev sendt hjem og så skal snakke om og finde mig en plads så jeg kan komme vidre-hmm det blev iv også enige om i fredags,men nu der sat en dag og klokke på.
Mærk dig mik16's gode ord :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 09:40   #35
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg har tænkt meget også over Mik 16 ord.

jeg føler mig stadig som et stort 0 vise stæder hos vise folk.

Men ellers vil jeg bare fortælle at jeg er godt geng med min arbejdsprøvning,genbrug tøj-der er stort set ingen af mine hendsyn der til godeses,bort set fra jeg kan sætte mig når jeg har brug for det dog er stolen elendig at side på og minne smerter gå ned bag i låret ret meget nu, og når jeg sidder der er det som en borende smerte jeg ikke kan tage,så mine pauser er max 5 min af gangen.to gange.

jeg har 2½ time 4 dage om ugen og jeg er smerdet afsmerter når jeg kommer hjem,ja jeg har 2 busser hjem og den sidste bus sidder jeg 15 min og jeg kan næsten ikke rejse mig igen når jeg skal af.

Jeg ligger og sidder skiftevis om eftermiddagen og aften,det først efter kl 20 jeg orker noget igen,men stadig er mega træt,jeg sover ellers ca 2 timer mere end jeg plejer og jeg orker ikke mine små gå ture mere om onsdagen har jeg fri,den bruger jeg med mit barnebarn på 7 og vi hygger men jeg kan godt mærke at jeg ikke har helt den samme enagi som jeg plejer selv om jeg har fri på denne dag.

Jeg skal nu til at vælge mellem pest eller kolera for jeg skal jo i tid i næste uge...

Jeg orker/ magter ikke flere smerter end jeg har nu ellers må jeg på i milicin og det vil uden trivel gøre mig mere træt og glemsom.

Men jeg kan mærke nu at jeg må og skal have denne her "vile dag" ellers vil det hele sejle for mig ,med alt indkøb orden omkring mig her hjemme,og jeg ville ikke kunne klare samværet med mit barnebarn så hun har gaven af det også ,og det har hun jo også brug for.,selv ser jeg jo kun nogle to gange om ugen så jeg har også brug for denne kontakt..

Jeg tror jeg vil vælge at gå op i tid i næste uge og så må jeg jo tage en pille mere hvis det bliver nødventigt,jeg er jo alligevel ikke til noget på de dage jeg er i job,det bare heller ikke så godt at jeg har brug for så meget vile på langs,det gravner jo heller ikke skroget der har brug for at røre sig lidt hele tiden men uden belastninger jo.

Nå men det var bare lige det jeg ville fortælle.
Min panik/indre uro den for skeræker mig altså stadig lidt,der har ellers ikke været noget længe,men i super best igår gik jeg i mine ejne tanker-da jeg nermest for sammen af stemmen i højtalerne med reklam-ok han er også avskylig .
Men jeg blev faktisk resten af dagen forskeket med indre uro der vare 5 -10min ved ellers velkendte lyde ..håber altså ikke det *** starter igen..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 30-03-2011 kl. 10:03.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 10:05   #36
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Husk at du bliver bedømt ud fra det du viser i arbejdsevne.

Der er altså INGEN der tager hensyn til, at du sætter medicinen op.

Den arbejdsevne du viser, er det du bliver bedømt ud fra, og dette de senere vil forlange at du kan.

Ergo kan du klare dette i fremtiden?

Hvis du feks bliver tilkendt fleks, er det i de timer du her viser, og har helbredet IKKE ændret sig, kan du resikere at blive beskyldt for ikke at vise samarbejde.

Så.. for din egen skyld, lad være med at øge medicin forbrug!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 10:16   #37
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Når gassen er gået HELT af ballonen

Hej CLEO

vi kan blive trukket rundt i manegen og ydmyget og nedgjort rigtig længe, for at passe ind i systemets firkantede huller og skemaer.

Og vi deltager ofte alt for længe, fordi vi alle ønsker at yde et bidrag og have indhold i hverdagen.
Ofte glemmes det at mærke efter egne grænser - og tro på retten til at de OGSÅ skal respekteres.

Og vi kan et langt stykke af vejen presses og trues på fratagelse af vores økonomiske fundament, hvis vi ikke "leger med" på systemets præmisser.

Men når gassen er gået definitivt af ballonen og der ikke kan presses mere ud af menneske - så er det tide at få sat den stopper.

Du kan straffes for ikke AT VILLE deltage i videre tiltag.
Men du kan saftsusemig ikke straffes for ikke AT KUNNE!

Det er derfor ok at sidde stille på stolen foran den næste sagsbehandler der afkræver dig aktiv indsats du ikke længere har hverken fysiske og psykiske kræfter til at honorere, og lade tårerne få frit løb, mens du roligt siger sandheden: " jeg KAN ikke mere. Jeg har ikke kræfter til at tænke fremad. Jeg KAN ikke mere."

"jeg har ikke fantasi til at tænke konstruktivt og opfinde jobprøvnings-muligheder - jeg KAN ikke mere."

En person der f.eks. bliver lammet efter en ulykke, ville jo heller ikke blive afkrævet at stille op til en Marathon - dén grænse er tydelig for enhver.

På samme måde må du stille og roligt tydeliggøre for Systemet, at DIN(e) grænse(r) også er nået.

Man kan ikke presse blod af en sten - eller den sidste lillebitte rest livsmod ud af CLEO.

Gode tanker og styrke herfra
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 11:37   #38
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
-der er stort set ingen af mine hendsyn der til godeses,bort set fra jeg kan sætte mig når jeg har brug for det dog er stolen elendig at side på og minne smerter gå ned bag i låret ret meget nu, og når jeg sidder der er det som en borende smerte jeg ikke kan tage,så mine pauser er max 5 min af gangen.to gange.
Sørger du for, at dette, og de andre ting, fremgår af din dagbog, og sender denne til sb min. hver 14. dag?

Hvis du ikke fortæller dem hvordan det fungerer, så kan de ikke vide det og evt. ændre på tingene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 22:42   #39
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
L.S.

De er kolde et hvis sted,er det tid til afprøvning så er det det man skal slæbes igemmen-jeg har siddet og stor tudet hos sagsbehandleren,og jeg ved jeg jo bare skal sige fra,det bare det der er så svært.

Vovse.

jeg skriver dagbog men min skrift er lige så slem som min stavning.Og så skriver jeg jo som jeg tænker-så det er lidt rodet og jeg er slem til at skrive noget dum i en kort bemærkning.Men det er sådanne jeg føler det..

Jeg havde tænkt min at jeg afleverer den ,men det er vel for tidligt at gøre det,så har tænt mig at tage næste uge med,og så aflevere den,så det vist også tid til at konsulenten skulle komme ,undre mig at det er så tidligt i forløbet for et er jo kun den enegang vist.
Ja det burte jeg vide ,jeg plejer kun at se konsulenten en gang.sidst var det sagsbehandleren der kom.

Idag føltes arbejdsdagen virkelig lang,jeg kan bare ikke være der længer,så min vile dag må ofres,og så må jeg se hen af vejen om jeg kan klare det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 23:31   #40
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
CLEO.....
Jeg sendte min dagbog hver fredag til min jobkonsulent.. og når jeg følte at der var noget som min sagsbehandler også lige skulle læse så fik hun også en mail med en vedhæftet fil..

Og ved du hvad... du skriver som du nu skriver... og har de problemer med at læse det så må de jo spørge ind til det...

Sig fra førend du får ondt.... der er ikke en eneste der takker dig for at slide dig selv helt op og blive ked af det...

Du er så god til at hjælpe andre herinde .. du kommer med gode råd - du har det menneskelige overskud selvom du selv har det skidt ... hvad ville du skrive som svar til CLEO

Jeg startede også med at tage ekstra smertestillende da jeg var i arbejdsprøvning.. gik endda så langt at jeg fik medicin forebyg. mod mavesår... kunne heller ikke lave en dyt når jeg kom hjem efter et par timers "arbejde" - alt dette skrev jeg i min dagbog .. fik så at vide at jeg ikke skulle tage eksta smertestillende.. og at jeg skulle have et liv udenfor arbejdsprøvning...

Pas nu på dig selv.... ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kamp mod politi østerbro Politik og Samfund 0 24-02-2012 09:09
Så mangler vi bare en whistleblowerordning for juridisk spin i SDP-sager gunvor Skal kommuner ikke overholde loven? 3 30-12-2011 14:11
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Er det en umulig kamp? Ano Spørgsmål ang fleksjob 7 07-03-2009 01:14
22 års kamp buster Alt det andet 1 29-09-2008 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension