K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-06-2012, 23:11   #1
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Hvad sker der i min krop?

Ja det ved i selvfølgelig ikke, men har brug for at skrive det ned.

Jeg har lige haft en ordentlig nedtur (snart 2 mdr siden), som også er beskrevet herinde.
Men den sidste uge kører min krop underligt. Det er som om, at det ræser rundt indeni mig. Jeg er total overaktiv. Jeg er helt og aldeles udkørt og træt, men alligevel ræser jeg rundt og laver alt muligt. Svært at forklare.

Føler der er så meget energi i min krop, at jeg kunne skrige. Men alligevel er jeg så træt, at jeg næsten ikke kan hænge sammen.
Sover først meget sent pludselig. Farer rundt og gør rent. luger ukrudt, bager, hjælper andre. Føler mig helt som et overmenneske.

Men samtidig er jeg bare så udkørt, og føler lidt, at jeg er på vej op af en kæmpe bakke (altså på vej op i total lykke), for at derefter styrte direkte i *******. Det giver sikkert ingen mening alt dette, men ved ikke hvordan jeg skal forklare det.

Jeg er unaturligt aktiv, snakker, føler jeg kan en masse. Lige nu kunne jeg fx have lyst til at uddanne mig til advokat, for føler mig på toppen.................og alligevel ikke på toppen, for kan mærke min krop snart siger fra.

Hvad fanden sker der med mig?
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:28   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Hyperaktivitet.
Tilstanden kan forårsages af neuroser, stress, ...

http://www.denstoredanske.dk/Krop,_p...hyperaktivitet
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:34   #3
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Blandingstilstand.
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:38   #4
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Blandingstilstand? Hvad er det?
Jeg har haft disse skift altid, men efter jeg er kommet på anti depressiv behandling, så er mine opsving helt vilde. Jeg faret rundt som en skoldet skid men får alligevel intet gjort. Tankerne angriber mig fra alle kanter og ved slet ikke hvilke jeg skal reagere på.
Det lyder som noget vrøvl, når jeg skriver det ned
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:49   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
..men efter jeg er kommet på anti depressiv behandling, så er mine opsving helt vilde.....
http://annemettemv.blogspot.dk/2012/...stilstand.html
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:56   #6
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Måske jeg er biopolar. Har aldrig tænkt på det, for sådan her har det jo altid føltes at være mig. Mit liv i en nøddeskal, masser af drømme, planer, muligheder og intelligens, men intet af det/dem bliver til noget.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 00:17   #7
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Måske jeg er biopolar. Har aldrig tænkt på det, for sådan her har det jo altid føltes at være mig. Mit liv i en nøddeskal, masser af drømme, planer, muligheder og intelligens, men intet af det/dem bliver til noget.
I stedet for at tråden udvikler sig til: Gæt en diagnose, vil det bedste råd til dig lige her & nu nok være at du tager kontakt til den læge/speciallæge, der behandler dig med antidepressiv medicin og beskriver din oplevelse som du også har beskrevet den her.

Måske skal du reguleres i dosis eller måske skal der andet til - men det kan lægen/speciallægen tage stilling til ud fra det du beskriver.

Dvs. bestil en tid hos lægen/speciallægen og fortæl gerne ved tidsbestillingen, hvad det handler om - de bedste ønsker til dig herfra og held & lykke med at få det bedre :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 00:48   #8
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
Jeg synes jeg har læst et sted, at man som bipolar godt kan reagere sådan, hvis man kun får antidepressiv medicin. Men jeg kan desværre ikke huske om det er her på siden, eller et andet sted, jeg er stødt på det.
Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 01:11   #9
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Det kan være 117 ting, og din medicin kan sagtens have noget at gøre med det. Hvis din psyke er lidt ustabil kan du sagtens have sådan en reaktion uden at du har bipolar eller noget andet. Din hjerne kører lidt på højtryk for tiden af en eller anden grund, og det er nok fint at snakke med din behandler om det.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 01:13   #10
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Det lyder måske nok en anelse manisk. Se at få det afklaret inden kroppen siger fra.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der... Gunell Alt det andet 6 17-01-2011 16:55
Hvad sker der med mig ??? hrolsen Alt det andet 30 02-12-2010 21:31
Hvad sker der så nu? PiaL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-09-2010 20:57
Hvad sker der mon nu. zakko Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2010 11:57
...en ny krop ??? mamahonny Hjælpemidler til handicappede 4 30-01-2007 03:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension