K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2013, 13:14   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Stor tak til Handi-it for at ville hjælpe, og for også at aflaste Web økonomisk - beslutninger der kommer alle K10's brugere til gode!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 15:10   #12
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Tilykke til k10 og web , og tak til Handi-it
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 15:52   #13
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Stort tillykke. Hvor er det bare flot af Handi-It!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 16:34   #14
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Det var da en fin løsning... og siden kører hurtigt og godt... også her fra BG...



...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 20:25   #15
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Det er firmaet Handi-It som arbejde med IT udvikling og administration som har doneret vores nye hjemmeside plads..

Handi-It ikke har bedt om noget den anden vej....

Serveren er sat til rådighed kvit og frit....

Personligt er jeg selvfølgelig også rigtig glad for at kunne slippe for at betale de mange penge hver måned....det løfter mange kilo af mine skuldre...

Web. Et stort Hip for indsatsen, og den glæde det må være, at siden kører problemfrit , og at også den økonomiske byrde er løftet af dine skuldre.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 16:09   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er nok svært at kunne sætte sig ind i....ja det er det også for mig selv....

Men jeg har haft mareridt og en masse stress over hvad og hvordan jeg skulle gøre med siden...

Både det at jeg selv slipper for at skulle finde en masse penge hver evig eneste måned for at kunne betale for at have siden hosted plus det at jeg nu slipper for serveropdateringer og jeg kan få en ordentlig support i det tilfælde at der skulle opstå problemer....endda på dansk...ja det har virkelig gjort en forskel for mig...

Man kan slappe af på en helt anden måde vel vidende at K10 kommer til at køre videre uanset hvad....og jeg kan slippe min stress og endda spare en masse penge hver måned...ja det er virkelig guld værd for mit helbred at kunne slippe for den stress...

Når man tænker over det ja så burde det jo være staten eller kommunerne der burde have kommet med det tilbud om at hoste siden...og ikke et privat firma som Handi-It...men når det er sagt så tror jeg nu at det er langt bedre at det er Handi-It frem for det kommunale der er kommet med dette tilbud..

Man har jo set mage gange at i det øjeblik der kommer penge imellem folk og det kommunale eller staten ja så føler folk ikke rigtigt at de kan tillade sig at komme med for meget kritik af dem...bare se på LAFS før og efter de fik midler fra satspuljemidlerne...

Så når alt kommer til alt ja så er det nok meget godt at det er et helt igennem privat sponsorat fra Handi-It...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 18:33   #17
WebAdmin
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2013
Indlæg: 20
Styrke: 30
WebAdmin er ny på vejen
Mange tak for de positive svar.

Vi har hørt at nogen har spurgt hvordan det kan være der ikke er nogen hjemmeside på handi-it.dk. Det betyder ikke vi er et fusker firma, men simpelthen at vi er blevet nødt til at prioritere vores opgaver højere end at få smidt en side op om firmaet. Vi vil gerne have at det bliver en god side, så der skal en del mere tanke i det, end bare at smide en CMS og lidt tekst op.

Men det er noget vi snart vil have oppe.
WebAdmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 19:48   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så når alt kommer til alt ja så er det nok meget godt at det er et helt igennem privat sponsorat fra Handi-It...
Det vil jeg også mene.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Handi-IT Se meddelelser
Mange tak for de positive svar.

Vi har hørt at nogen har spurgt hvordan det kan være der ikke er nogen hjemmeside på handi-it.dk.
Indrømmet, det undrede også mig.
Men jeg går jo ud fra, at Web ved hvad han gør.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 22:46   #19
WebAdmin
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2013
Indlæg: 20
Styrke: 30
WebAdmin er ny på vejen
I er alle velkomne til at stille spørgsmål både her og til denne profil i en personlig besked.
WebAdmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2013, 22:47   #20
WebAdmin
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2013
Indlæg: 20
Styrke: 30
WebAdmin er ny på vejen
(undskylder lige spam, men skal op på 5 indlæg for at kunne besvare beskeder)
WebAdmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension