K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2007, 13:40   #31
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Hej Dorthe

Jeg ved ikke hvad der sker, men jeg må have overset en hel masse. Sådan går det desværre med mig af og til. Undskyld...............

Tillykke med resultatet. Håber du får anket og får medhold.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2007, 09:39   #32
dorte
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 19
Styrke: 18
dorte er ny på vejen
Hej alle i søde mennesker og tak for jeres "tillykker"

Jeg må sige at jeg har fået meget mere ro på - og har været rigtig glad for at jeg fandt denne hjemmeside i en tid hvor det var rigtig svært.

Jeg fik pensionen - og tilmed ret i min anke om tilkendelsestidspunktet. (det kan jeg læse at nogen vist ikke lige har fået med )

Jeg var til møde i min bank i går og det var en rigtig dejlig fornemmelse at skulle tale om opsparing og børnepension osv. Der er overskud istedet for minus som jeg har levet med i laaaaaaaaang tid. Dette skyldes en forsikring i pka som jeg har via en pensionsopsparing jeg havde da jeg arbejdede i en kommune. Så husk lige at tjekke jeres pensionsforhold hvis i får tilkendt pension.

Min datter og jeg havde 3 drømme - en bil (den er købt - en udlandsferie (kreditkort er bestilt og en opvaskemaskine. Mon ikke at alle 3 drømme nu kan gå i opfyldelse. Men mest af alt er det rigtig dejligt at være fri for det pres det er at man aldrig har vist hvornår telefonen eller postbudet kom med dårlige nyheder. Nu tager jeg glad telefonen og er ikke bange for postbudet mere

Dorte
dorte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjemsendt sag fra BAN samp Spørgsmål ang fleksjob 10 30-10-2012 14:39
Kommunen anker sagen Betina1953 Alt det andet 9 21-11-2010 12:34
Hvornår får jeg svar? anket afslag på ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-11-2010 17:50
Hjælp afslag fra kommunen!! laurana Alt det andet 6 08-07-2010 12:55
Hvor længe må kommunen forhale sagen L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 30-11-2009 22:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension