K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2013, 16:45   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan vedlægge alt det du vil....

Det er så ikke sikkert at de tager ting med i deres overvejelser hvis det drejer sig om flere års gamle papirer...

Men send alt det du mener kan hjælpe i din sag med ind...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 17:38   #12
Georgie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2013
Indlæg: 25
Styrke: 11
Georgie er ny på vejen
Mon jeg befinder mig det rigtige sted nu, her på K10. Jeg er ikke ferm til, at bevæge mig rundt på disse sider. Men jeg vil i hvert fald sige tusinde tak for al hjælp og tror nu, jeg kan finde ud af det.
Georgie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 17:44   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du befinder dig det helt rigtige sted...

Vil du se de forum kategorier vi har herinde så kan du finde dem her http://www.k10.dk/index_forum.php

Der kan man så klikke sig ind i en kategori og trykke på opret en ny tråd hvis man har spørgsmål som passer ind i den kategori...

Hvis man vil stille spørgsmål om det samme emne som man har gjort før...ja så er det en god ide at blive i samme tråd og bare stille sine spørgsmål der..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 18:02   #14
Georgie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2013
Indlæg: 25
Styrke: 11
Georgie er ny på vejen
Ok det gør jeg fremover og tak for hjælpen!
Georgie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 18:11   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er det vi er her for Georgie
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 18:15   #16
Georgie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2013
Indlæg: 25
Styrke: 11
Georgie er ny på vejen
Det betyder rigtig meget, når man er løbet helt sur i det.
Georgie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 18:21   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps i know...det var en af grundene til at siden blev oprettet...

Bare det at man finder ud af at man ikke er den eneste som bliver behandlet skidt af kommunen....ja det er ret befriende for mange mennesker...

Man kan hurtigt tro at det er noget personligt hvis kommunen behandler en på en bestemt måde eller de mistror en...og det er det jo ikke i de fleste tilfælde...

De gør sådan ved de fleste og det er deres økonomi der ligger til grund for det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2013, 00:50   #18
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
" men jeg mener ikke min sagsbehandler har gjort sit forarbejde og grundlaget er tyndt. Bl.a. lagt på udtalelser fra 3 samtaler fra Incita og en intetsigende rapport fra en virksomhedspraktik, hvor jeg slet ikke blev overvåget. Hvad kan jeg selv gøre? Jeg har lidt af svær angst on/off i mange år og ikke været i arbejde i 12år. Før da, har jeg kun haft sporadisk kontakt med arbejdsmarkedet. I afslaget angives, jeg vurderes til, at kunne varetage et flexjob på rette betingelser," citat.

Du bør bl.a. undre dig/klage over, at kommunen IKKE har tilbudt dig fleksjob, i løbet af de 12 år, du nu har været på kontanthjælp, hvis de mener at dette er en mulighed!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension