K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2017, 08:54   #11
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Jo der er gået lang tid. Tre uger. Det er lang tid, når der er flere instanser og parkeringssteder på vej hen mod Rehabiliteringsteamet.

Jeg er i tordags blevet oplyst om at min sag helt rigtigt ligger i bunken hos det Forberedende Team. Det er, som tidligere nævnt, en enhed i Odense som screener sagerne meget, meget grundigt, og tilbageviser dem til socialrådgiveren, eller sender dem videre til Rehabiliteringsteamet. Jeg er også blevet oplyst om at min sag ikke vil blive tilbagevist. Men at den ligger i en vente-bunke, en midlertidig parkering, og at der f.eks godt kan gå op til to måneder før den sendes videre til Rehabiliteringsteamet. Og at jeg hos Rehabiliteringsteamet også kan forvente yderligere ventetid i to - ???? antal måneder.

Bare lige info om hvordan hvordan venttiderne tilsyneladende pt er i Odense, og om hvordan Rehabiliterings-konstruktionen er i Odense.

mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 09:25   #12
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Undskyld jeg spørger nysgerrigt men fik du svar på hvorfor sagen skal ligger i syltekrukken i to måneder inden den sendes videre til rehabiliteringsteamet?

Jeg tænker, hvis den der manger info i sagen skal den retur til sagsbehandleren med det samme, hvis sagen er fuldt belyst skal den vel bare videre til rehabiliteringsteamet uden unødige forsinkelser?

Derfor går mit spørgsmål ud på om du fik oplyst hvad eksakt den venter på? Eksempelvis at den venter den på at Forberedende Team har tid til at kigge på den.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 09:40   #13
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Jeg fik at vide af sagsbehandleren at det er p.g.a ja hvad skal jeg kalde det : arbejdspresset, mange sager i deres bunke, som så må være meget høj, eller delt op i mange bunker. (for få socialrådgivere ansat??)

Men det er netop det der undrer, at den skal ligge og vente i det forberedende team OGSÅ, udover ventetiden ved Rehabiliteringsteamet. Men det er fakta, det er det der sker lige nu. (????)

Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 10:47   #14
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Kan sige at det ikke altid tager 2+2 mdr.
I september 2015 lavede min daværende sagsbehandler det forberedende skema til teamet, sammen med mig. I oktober samlede hun de andre papirer.
4. november (2015) sad jeg inde ved teamet.

Og lige nu, er min nuværende sagsbehandler ved at samle papirer. På hende lyder det til, at vi godt kan komme ind til teamet i august måned.

Det med de yderligere 2 mdr ventetid: husk at der snart er sommerferie. De fleste tider i juni måned i teamet, er vidst ved at være booket. I juli er der ikke rigtigt nogen, pga ferie. Og så rammer vi jo august, dvs om 2 mdr
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 11:12   #15
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Apollonia Se meddelelser
Jeg fik at vide af sagsbehandleren at det er p.g.a ja hvad skal jeg kalde det : arbejdspresset, mange sager i deres bunke, som så må være meget høj, eller delt op i mange bunker. (for få socialrådgivere ansat??)

Men det er netop det der undrer, at den skal ligge og vente i det forberedende team OGSÅ, udover ventetiden ved Rehabiliteringsteamet. Men det er fakta, det er det der sker lige nu. (????)

Mvh Apollonia
Tak for info.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension