K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2013, 22:41   #1
LPE
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
LPE er ny på vejen
Unhappy flex og rehabiliteringsteam

Efter en ulykke med hjerneskade og traumatisk discusprolaps ( hvor af den ene er opereret , den anden sad for tæt på nerve )et halvt års forløb på hjerneskadecenter hvor jeg stadig er i opfølgning, jeg har nu været I arbejdsprøvning 9,5 uge . Havde store problemer med koncentration , hjerneskade træthed Værdi : 60 de fleste med hjerneskade har træthedsfaktor på 40 . så jeg havde meget svært ved at få arbejde og hjemmeliv til at hænge sammen . Var der to gange om ugen af 3 timer heraf var det knap 1 time og tre kvarter "effektivt" . Jeg havde stol med flere indstillinger, hæve sænke bord stå underlag og en sygehus seng til pauser . Nu har jeg i dag været til Odensekommunes rehabiliteringsteam for at få afgjort hvad planen skulle være . Det var en stor skuffelse og helt spild af tid ( min mand taget fri for at være med ) . Jeg skulle fortælle lidt om forløbet efter ulykken og min arbejdsprøvning de lyttede, men på forhånd var det bestemt hvor jeg skulle placeres . Flexjob og ikke pension som jeg havde håbet på for at få et bedre liv . De var fuldstændig ligeglade med min træthed ,manglende koncentrationsevne ,det at jeg mister følelsen / forbindelsen til mit hø ben indimellem og det var der hver dag da jeg var i arbejdsprøvning , mine halvdøde tommeltotter ( kommet i forbindelse med lejring ved rygoperationen ( regnes for stationært) osv osv , for de kunne ikke få det til at passe i kravene til pension der skulle man endten være dødende eller multihandicappet .Nu skal jeg snakke med en job konsulent om timer osv ...
Spild af 4 ansattes tid ( fra sygehusvæsenet/ kommunale system )
de kunne bare have sendt et brev med deres beslutning jeg havde ingen indflydelse
SIKKEN DAG ...har mistet modet .
LPE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2013, 22:59   #2
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja lyder som den nye lov... det er forbudt at være syg... glæder mig ikke selv til det...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2013, 23:09   #3
LPE
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
LPE er ny på vejen
Ja uanset hvad er " man " åbenbart mere rask og arbejdsdygtig efter 1. Januar 2013 ...
LPE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 07:05   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LPE Se meddelelser
SIKKEN DAG ...har mistet modet .
Det forstår jeg sandelig godt.

Så vidt jeg husker, så skal der være udsigt til udvikling af arb.evnen når de visiterer til fleks med så lavt et timetal.

Eller husker jeg forkert.

De overvejelser jeg gør mig lige nu er, om det er en mulighed, at anke afgørelsen om fleksjob.

Eller, om der vil være en mening med, at søge en §17, på det foreliggende dokumentationsgrundlag.
Hvis man får afslag på det sidste, så kan det ankes, men jeg er lidt usikker på, om det kan få økonomiske konsekvenser.

Jeg håber andre kommer på banen med input.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 07:30   #5
LPE
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
LPE er ny på vejen
jeg skal lige sunde mig og gå lidt i tænkeboks ...jeg ved ikke om jeg kan klage over afgørelsen og søge pension efter paragraf 17 det ville jo være dejligt men ved ikke om det kan lade sig gøre med den afgørelse igår ...tak for jeres støtte
LPE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 08:54   #6
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
du har fået en afgørelse, som du er uenig i---- det kan du klage over til jc, og hvis jc fastholder, så skal den sendes videre.

rehabiliterings team er "nye" og deres afgørelser er "nye" det er ikke sikkert at niveauet skal ligge der.

så klag, klag, klag
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 16:05   #7
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Enig med østerbro :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rehabiliteringsteam Jasmina Alt det andet 30 03-12-2013 08:29
Rehabiliteringsteam og indstilling samsung Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 3 07-09-2013 09:37
rehabiliteringsteam annjensen69 Alt det andet 2 23-06-2013 19:23
Rehabiliteringsteam dixiven Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 30-05-2013 18:24
Rehabiliteringsteam simsons Alt det andet 8 06-05-2013 14:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension