K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2010, 23:55   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh, ja.. lad os komme i folketinget, så får vi fed løn, bonus, fri rejse, bliver vi ministere, så får vi livslang pension større end mange hårdarbejdende s løn..

og ikke mindst så får vi ret til 2 års sygeorlov med fuld løn... ingen ventetider på hospital. ak ak.. ikke så tovligt...

går det helt galt med helbredet så får vi vel bare nogle bestyrelsesposter i medicinindustrien, vi må jo siges at have nøje kendskab til den slags ting..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 00:50   #12
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Et parti..der ville være vores Stemme..ville vel ikke være så dårligt?

Jakob Haugård, kom i tinget på, medvind på cykelstier

Nå..ved godt det ikke bliver til noget, men kan godt li`tanken

Stadig optimist trods " Tæsk" og kampe med systemet!

fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 00:53   #13
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
tja hvorfor ikke jeg kan godt bruge en års løn på et par millioner
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:43   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...og jeg vil bare gerne have en bil....og et kørekort, suk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 18:39   #15
Blue2
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-11 2009
Lokation: Kerteminde
Indlæg: 5
Styrke: 0
Blue2 er ny på vejen
Ja, så røg jeg ind på kontanthjælpen, da jeg stadig ikke har fået job... oven i den brutale overgang, glemte min sagsbehandler så også lige at meddele mig at jeg selv skulle søge kontanthjælp, hvilket jeg ikke var bekendt med. Det medførte så, at jeg ikke havde noget at leve for i marts måned, da man ikke får før man har søgt... Min sagsbehandler erkendt dog sin fejl og prøvede at rette op på fejlen, men det er så 2. gang de har glemt at deres underretningforpligtelse.

Det er utrolig nedværdignende for mig at modtage kontanthjælp... Fra, altid at havde klaret mig selv til at blive et nr. i systemet. Må pludselig ikke eje noget, og kontanthjælpen er på 7.700 efter skat, når udgifterne er betalt har jeg 1.100 at leve for.. Mad, transport osv. Da jeg jo stadig står som ledig på arbejdsmarkedet og ikke får mere end en folkepensionist, så ved jeg ikke hvordan jeg skal få råd til at søge arbejde, transport dertil osv. men jeg kan da spørge på kommunen om de giver et måltid af deres lækkerier fra deres kantine til frokost..
Blue2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 18:50   #16
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hvis man er på kontanthjælp og skal i arbejdsprøvning/eller hvad de kalder det så skla komunen hjælpem ed bus kort osv.har i ikke et ældre center hvor du kan spise det er billigt og smager udemærket.du siger hun glemte at sige du skulle søge kontanthjælp.men det er jo også logissk tænkning at man hvis man bliver fyret selv søger om ydelse/kontanthjælp samme gælder jo i fagforeningen. ingen meldning ingen ydelse så vil sige du har også selv sovet i timen.men transport osv skal de hjælpe.mad ældre center spise man godt kan jeg hilse og sige :P
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 19:35   #17
Blue2
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-11 2009
Lokation: Kerteminde
Indlæg: 5
Styrke: 0
Blue2 er ny på vejen
Tro mig jeg har ikke sovet i nogen time.... læs mit første brev...

Nå man får flexjob og er ny i dette, og har brugt mange ressurser for at holde sig oprejst... så er der mange ting man på én gang skal sætte sig ind i,. og ikke kan overskue fordi kræfterne bliver brugt op på jobbet, efter fyringen er der et psykisk pres og sorg over at have misten en god arbejdsplads der var med til at komme videre i liver Da jeg fik job efter min sygdom, var jeg stadig ikke rask før jeg blev smidt ud i det, men jeg klarede det, blev fyret pga besparelser i kommunen...Tal ikke om selvforskyld, jeg har ringet jobcenteret ned for, at få oplysninger og hjælp. De har oplysningspligt ikke mig, det er dem der sidder med reglerne.. så spyt din galle ud et andet sted, jeg har ikke brug for det.
Blue2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension