K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2010, 16:04   #1
klarkurs
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2007
Lokation: Jeg bor i Københavns Kommune
Indlæg: 41
Styrke: 17
klarkurs er ny på vejen
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk"

Invitation til

Festival på Tværs!- fremtiden er rummelig


18. og 19. Marts 2010 på Roskilde Universitetscenter


Festival på Tværs bringer rummelighed, livet på kanten, arbejdsløshed, sygdomsforløb, stress og udfordringer til arbejdsmarkedet til torvs. Det handler om det rummelige arbejdsmarked, om at finde plads til alle, om det sociale ansvar, om anerkendelse, kritik, synlighed og meget mere.


Formen er et utraditionelt miks af workshops, teater, forskning, musik og fortællinger. Festivalen er en tiltrængt social innovation, som tager hul på udfordringer til fremtidens arbejdsmarked med varme, hjerterum, humor og alvor på tværs af traditionelle aktør roller.

Vi får besøg af Cavlingvinder Jesper Tynell, af Glen Winzor og Malene Friis Andersen fra NFA med det store Tilbage Til Arbejde projekt, af AOF Danmarks Rejsescene med forestillingen ’Det røde felt’ om stress og livet i overhalingsbanen og mange, mange flere.


Festival på Tværs løber over to dage. Den er gratis og den er til dig, der er sagsbehandler, arbejdsløs, konsulent, forsker, fleksjobber, medarbejder, tillidsvalgt, handicappet eller.…..
Ses vi?

Tilmeld dig og følg med i Festival på Tværs på: www.festival-pa-tvars.dk

Festival på Tværs arrangeres af Center for arbejdsmiljø og arbejdsliv på Roskilde universitetscenter med hjælp fra; Landsforeningen af Fleks-og Skånejobbere, Café Sygemeldt, Handicapidrættens Videnscenter, AOF Danmark og Rejsescenen, Kofoeds Skole og en lille håndfuld arbejdsløse.

Vil du vide mere kontakt: Ditte Tofteng 4674 2971 /[email protected] eller Mia Husted 4674 2855 /[email protected]
klarkurs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 16:42   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Tak for invitationen og ja, det lyder da som en rigtig go idé

Hm, om ikke andet burde man jo tilmelde sig -blot for personligt at takke Jesper Tynell for sin indsats ikk´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 16:58   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har meldt mig til som repræsentant for K10 jeg får fat i et kamera der funger godt og tager billeder derude og tager mig sammen og skriver noget om det sådan at andre der ikke har mulighed for at komme med også kan se hvad det er for noget ...

Og så tager jeg naturligvis noget matriale med om K10 som kan deles ud derude og ligges i deres shop ...

Er der andre der har lyst til at tage med mig ?
kedeligt alene .. hvis du vil med så skrive på tilmeldingen at du kommer fra www.k10.dk og ja buster også Jesper Tynell der gør at jeg SKAL med denne gang og skal jeg med så kan jeg lige så godt slå to fluer med et smæk
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 17:01   #4
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
ser spændende ud så har lige tilmeldt mig, håber så ikke angsten overmander mig den dag

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg har meldt mig til som repræsentant for K10 jeg får fat i et kamera der funger godt og tager billeder derude og tager mig sammen og skriver noget om det sådan at andre der ikke har mulighed for at komme med også kan se hvad det er for noget ...

Og så tager jeg naturligvis noget matriale med om K10 som kan deles ud derude og ligges i deres shop ...

Er der andre der har lyst til at tage med mig ?
kedeligt alene .. hvis du vil med så skrive på tilmeldingen at du kommer fra www.k10.dk og ja buster også Jesper Tynell der gør at jeg SKAL med denne gang og skal jeg med så kan jeg lige så godt slå to fluer med et smæk
Vi skrev nok lige samtidig, men jeg har også tilmeldt mig så håber alle os herinde fra kan tage sammen
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted

Sidst redigeret af Webmaster; 07-02-2010 kl. 17:13. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 17:11   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vi må bare aftale et sted at mødes når dagen nærmer sig , så kan vi følges i trop (forudsat der kommer andre end os to, vi har nok svært ved at udgøre det for en trop )
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 17:14   #6
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Skal I så have telt med og være der i to dage??
Eller er det ligefedt hvilken dag man kommer, når først man har tilmeldt sig?
jeg er usikker på om vi herfra hr og fru huldra hjemmet kan få tid..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 18:13   #7
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej

Melder mig også lige på banen til at deltage.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 18:38   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har krydset af til at spise med om fredagen og regner kun med at tage af sted fredag
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 18:42   #9
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Jeg har tilmeldt mig fredag incl spisning :-))
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 19:33   #10
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej

Jeg har meldt mig til begge dage, da jeg bor i nærheden.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension