K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2008, 15:14   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Talking hu hej hvor det går

synes lige at jeg har lyst til at fortælle en lille sand historie:

December måned år 2007 var jeg til en undersøgelse på hospitalet og efter denne blev jeg indstillet til et hjælpemiddel.

I min naivitet troede jeg at alt gik pr automatik meeeen jeg skulle blive klogere.

Hm, juli måned år 2008 ringede jeg så til afd hvorfra jeg skulle have dette men, tænk engang, man havde aldrig modtaget noget såsom ansøgning eller journaler

Det måtte være hospitalet som ikke havde videresendt angsøgningen - påstod kommunen.

Da jeg så forsøger at komme igennem telefonisk til hospitalets afd må jeg opgive og skriver et lille brev hvor jeg spørger om de fx har glemt mig ?

I dag ringer så selve overlægen og oplyser mig om at han sidder med ansøgningsskemaet som er afsendt d.20 dec år 2007 til kommunen!
Han beklager at jeg ikke har hørt yderligere, meget rar mand, og oplyser mig om hvordan jeg så kan gøre det samt vil han snarest indkalde mig igen

Nå, men så må jeg vel igang igen med en klage til både lederen og borgmesteren og henvise til hospitalet og lægen

Hold da op, hvor det kører for dem på den kommune og hold da op hvor er det bare heldigt at jeg ikke er stomipatient, det tør jeg slet ikke tænke på hvordan det havde været

Blot en lille "detalje" i vores lille verden
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 15:57   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Vi søgte også en masse hjælpemidler da min var lå syg af kræft - vi gjorde ALT, ringede, skrev og rykkede, tog på på kommunen, op på hospitalet og tilbage igen.
Det eneste vi kunne få med i hånden var en tissekolbe - resten kom 3 uger efter han var død!! Dvs han havde en periode på over et år, hvor han kravlede rundt fra seng til toilet, fordi kommunen lod rollatoren vente på sig.

Da han så døde, blev kommunen informeret om at stoppe sagsbehandlingen - det fik de så heller ikke gjort, men sendte alle hjælpemidler afsted i ugerne after hans død.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 19:15   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, det lyder alt sammen som total hul i hovedet.
Hvor svært kan det være, skulle man tænke.. tænk hvis det var supermarkedet som leverede samme dårlige service, så man aldrig vidste om de havde varer eller ej..

Helenekr.. det gør mig ondt med din far. Det er ganske enkelt uforskammet af kommunen at behandle en familie i sorg sådan.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 20:19   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Helenekr, jeg savner ord.....

-Og så sidder jeg og klager min nød....

Om jeg begriber at man vil være sig selv bekendt

til dig
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 20:28   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak-tak...

Nej, men det ER da utroligt hvad borgerne skal finde sig i. Min Far arbejdede som en hest i over 50 år og kunne tælle sine sygedag på to hænder, og bidragede via høj skat til samfundet. Det samfund der - troede han - en dag ville hjælpe ham. Det nåede han så aldrig at opleve, men han var da optimistisk lige til det sidste.

Når folk kigger skævt til mig fordi jeg er på kontanthjælp, så plejer jeg altid at sige, at det er de penge min Far betalte i skat, jeg nu forsøger at overleve på. Han fik ikke en skid for sine skattekroner.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension