K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2012, 14:18   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Os på varig førtidsforfølgelse.

Trolle og gnomer og andre bedrevidende. Tro I virkelig at det er for sjovt, at vi hver dag udsætter os selv for varig førtidsforfølgelse?

Sådan føles det efterhånden at ha kæmpet sig til denne førtidspension, kun for at alle i vores samfund mener at de har lov til at svine og forfølger os dagligt.

Kunne jeg , ville jeg langt hellere være på arbejdet og være en del af fællesskabet.

Nu er jeg sat ud, til daglig forfølgelse sammen med de arbejdsløse og kontanthjælpsmodtagere, og vel også dem på sygedagpenge.

Det er sådan et trist samfund, at skulle være en del af og udenfor. Faktisk kan man vel efterhånden sige at vi bliver diskrimineret. Og den politiker som tillader at hans blog, bliver brugt til tilsvining af k10 og brugerne, han burde få frataget retten til at sidde på tinget Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 16:13   #2
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
svin igen...vi har ytringsfrihed


- og tænk så på

- at fx claus hjort ALDRIG I SIT LIV har haft en eneste dags arbejde
- at Thor Möger Pedersen, eller thår måve - så'n staves han i jylland - aldrig har påbegyndt en uddannelse efter studentereksamen
- at skattesvindel, ulovlig omgang med våben og spritkørsel er hverdag blandt folkevalgte
fortsæt selv....der er rigeligt med fæhoveder på djævleøen.....det er nok derfor det er forside overskrift når en vraget politiker får et (nyt) job
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 19:12   #3
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Bop bop bop ...skal vi nu ikke lige klappe hesten ..Claus Hjort har rent faktisk haft flere forskellige jobs....

http://claushjort.dk/cv/
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:11   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg læste i går i EB at der ikke var mange i den nuværende regering der i virkeligheden har været ude at arbejde...det var meget få af dem...........

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:17   #5
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
@Indiansummer

Tag det ikke så tungt, de fleste taler mod bedre vidende og ville ikke bytte med dig hvis de kunne.

Med min FP og TAE tjener jeg mere end nattevagter, sosuer og kassemedarbejdere og alligevel omkring halvdelen inden jeg blev syg.
Jeg ville gerne bytte med dem alle hvis jeg kunne, du får min indtægt og giver mig de samme muligheder jeg havde før..

Har selv i flere år set mange FPer som dovne mennesker, før jeg selv havnede der med et brag.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:18   #6
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
jeg læste i går i EB at der ikke var mange i den nuværende regering der i virkeligheden har været ude at arbejde...det var meget få af dem...........
Hvad er egentlig gennemsnits alderen for dee politikere der er i regeringen...
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:38   #7
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
keld60

jeg kan ikke huske det,men har læst det engang og den er ikke ret høj..

nu er det ingen hemmelighed det ikke er min regering ..men unge skal måske også ha en chance,men som der stod i EB igår er det jo lidt skræmmende at dem der sidder og laver lovene ikke aner en dyt om hvordan virkeligheden er...
og det virker det jo ikke til de gør..
jeg synes stadig deres meningsmålinger viser alt og her i aften hørte jeg sass larsen sige,at de ikke gik - før - uanset om de fik politik igennem el.ej..

det var da en underlig melding..
jeg er ihvertfald bitter på dem.

min mand får mere iforbindelse m.topskatten - ja han skal stadig betale..pensionsopsparing,boliglån,børnechecken,mi n pension....

den eneste fordel jeg stadig har er jeg handler 95 procent på den anden side..det ka de ihvertfald ikke tage fra mig...

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:58   #8
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
...- at Thor Möger Pedersen, eller thår måve - så'n staves han i jylland - aldrig har påbegyndt en uddannelse efter studentereksamen...
Jeg fik fortalt af min meget fortrolig kilde at knægten kommer fra en ret så rig familie ( gamle SF’er )
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 22:03   #9
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Han er direktør søn.

Og ikke en lille "beskeden" en af slagsen.
Hans far har i de sidste 20 år været adm. direktør for en af landets aller største finansielle virksomheder "Pension Danmark".
Før da var han direktør for PKS Pension. Han besidder tillige fire bestyrelsesposter.

lille Thor er øjensynlig vokset op i et millionær hjem. Det forklarer måske bedre hvorfor han mener :

"det er vigtigt at forøge gabet mellem dem der er i arbejde , og dem der ikke er i arbejde".

Deadline på DR2 i går aftes:

http://www.dr.dk/nu/player/#/deadline/43877/07:31



http://da.wikipedia.org/wiki/Torben_M%C3%B6ger_Pedersen

Sidst redigeret af halse; 30-05-2012 kl. 22:29.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp ang varig nedsat arbejdsevne mor2 Spørgsmål ang fleksjob 35 18-04-2012 09:51
Varig kontanthjælp Maj-Britt Politik og Samfund 23 31-01-2011 17:20
Varig lidelse pga. arbejdsskade Madrid Alt det andet 4 23-09-2010 22:26
Sygdomme med varig nedsættelse TylerGirl Hjælpemidler til handicappede 7 06-03-2010 20:29
nedsat funktionsevne - hvornår er den varig? buster Alt det andet 8 25-02-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension