K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2012, 00:38   #31
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
maibritt..det passer..at det er det mindste du ka få 11600 ca..så er der noget rivende galt ved dig..........

for et par uger siden havde vi en lidt hidsig debat om netop det emne..jeg ka ikke huske hvad tråden hed - men jeg ka huske ragdoll måtte give sig og give mig ret - og det er der sikkert også andre der husker herinde..

vi har revisor på og det er ham der regner det ud for os - og det passer og det har det gjort 2 år i træk..
sidste år var min mand udvalgt til krydsrevision og alt blev tjekket og det PASSER...
så vidt jeg husker - er ikke 100 procent sikker..men det ved andre herinde..
men altså bagpå den seddel hvor der står hvad du får er et regnestykke og det er noget med der er et loft for hvor meget min mand må tjene iforjold til hvad de trækker og så er det SLUT...der er en grænse,ka desværre ikke huske beløbet..
så jeg tror du får for lidt og du bør undersøge det,,det ku da være glædeligt ikke..

der var ihvertfald andre end mig - hvis mænd der tjnte over 6-7ooooo kr og de fik det samme som mig 116oo kr ca brutto

ER DER NOGEN DER KA HUSKE HVAD DEN TRÅD HED - PÅ FORHÅND TAK...

men der ka du se udregningerne..

ps..vil bare sige man skal tjekke kommunens udregninger..de er kun mennesker og laver også fejl..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 00:42   #32
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Hvis din partner ikke er pensionist
Er din partner ikke pensionist, skal kommunen se bort fra de første 174.168 kr. (2012), din partner tjener. Herefter kan I sammenlagt have supplerende indtægter på op til 110.600 kr. om året (2012), før det påvirker din pension. Din førtidspension bliver sat ned med 30 kr., for hver 100 kr. jeres samlede indtægt er højere end 110.600 kr. om året (2012).

Din partners indtægter kan højst indgå med 226.900 kr. (2012) i det samlede indtægtsgrundlag. Din partners indtægter ud over dette beløb påvirker ikke din førtidspension.


--------------------------------------------------------------------------------
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 00:50   #33
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hejden - undskyld hvis forkert stavet

Jeg har ret ikke.......... min revisor siger ihvertfald alt er ok..

er dog ked af jeg ikke ka huske hvad den tråd hed

stribe førtidspensionist

MAIBRITT VIGTIGT

du ka finde den tråd jeg snakker om -under førtidspension-hvad er fp satsen af yingyang........15 maj

der er det regnet ud..så der kan du se det hele

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gensidig forsørgelsespligt! Lotus Politik og Samfund 73 10-12-2013 17:58
Artikel på EB om Gensidig forsørgelsespligt Ragdoll Politik og Samfund 9 14-05-2012 11:58
Gensidig forsørgelsespligt! FrkSilverfox Politik og Samfund 29 23-12-2011 11:09
gensidig forsørgelsespligt når begge på FP? sane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 04-03-2011 09:45
Gensidig forsørgelsespligt Hammershus Politik og Samfund 35 09-12-2009 11:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension