K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2012, 12:30   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Træt af politikeres indblanding i privatlivet.

Jeg ved ikke med jer andre. Men jeg begynder virkelig at føle mig som en lille baby, som intet kan foretage mig uden der er en lov om dette og hint.

Det er totalt pinligt, at det vores såkaldte dygtige politikere beskæftiger sig med at lave love omkring, det er indblanding i folks privat liv. Føj siger jeg bare.

Og hvornår er grundloven blevet ophævet? Og hvornår er vi blevet et folk, som skal bruge " en voksen" til at holde os i hånden?

For vi ved jo åbenbart ingenting? Vi er slet ikke klar over faren ved rygning. Eller at vi skal læse for vores børn? Eller at vi er i en såkaldt krise? Samtidig med at man skal høre, at regeringen har givet jeg ved ikke hvor meget til maldiverne?

Undskyld mig, men dette ligner jo fuldstændig hjernevask. Tilsidst så kan vi ikke tænke selv, fordi vi ustandseligt får det af vide, ved de underligste love og regler.

Som vel og mærket ikke løser den såkaldte krise, men som bare gør en mere og mere frusteret og forvirret, men det er vel det der er meningen? Så man ikke opdager, hvad de nu har gang i for at ramme de svage. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2012, 20:08   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja DET ER noget underlig noget DEN regering har gang i..vi er små babyer i DERES verden..de løj over for hele DK for at komme til at lege mor og far for os og ikke for at løse landets problemmer..læste idag i en avis,at de nok må se i øjnene at de får en ordentlig en på tuden ved næste valg - som gerne må blive imorgen..stemmer ikke på dem,har aldrig gjort det og kommer heller ALDRIG til det..
virksomheder flygter ud af landet -min mands med,arbejdspladserne forsvinder,nye afgifter kommer og er kommet både for private og firmaer...in gen gider købe noget,vil hellere gemme pengene under dynen..
det er jo en dårlig linje..som min mand siger der næsten har alt på plads ved flytning af firma til udlandet..han gider ikke mere....nok er nok..afgift på afgift,beskatning af dit og dat,moms af ditog dat..og ingen roser nogen for aty sætte noget igang,du får bare en på hatten når du kommer i banken med dine ideer..
hjalp de erhverslivet istedet for at bruge deres åndsvage tid på ligeså åndsvage love og restriktioner - ja så vil dk komme til at blomste
og det at jagte de syge og svage - som manden siger..pyha...jagt dem der ikke gider og ta regeringens goder og fede pensioner..så hjalp tingene også

hilsen stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
V har været i tænkeboks: Nu skal politikeres pensionsalder op gunvor Politik og Samfund 2 09-05-2011 23:37
Beskæftigelsesministerens jagt på socialsvindlere truer privatlivet Webmaster K10 Nyheder 0 06-05-2011 19:10
jeg er så træt.... frugammeljas Alt det andet 19 01-03-2011 19:19
Træt Ida Alt det andet 22 23-08-2010 15:22
Er så træt og ked af det. lone t Dit og Dat 5 26-11-2009 12:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension