K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2009, 23:41   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Unhappy stoltheden :(

Jeg er opdraget med at man klare sig selv og self ikke tager imod offentlige ydelser (du ved god gammeldags opdragelse ). At jeg så er sygemeldt nu har min familie accepteret MEN kan mærke de har lidt svært ved at forstå det helt. Istarten var det den der "du skal bare finde noget du kan holde til" og den får jeg stadig lidt af. Jeg er nu nede på 15 timer i kontor/diverse opgave og har fået onsdag fri til at slappe af. Alligevel er der dage hvor jeg bliver nødt til at gå før tid pga smerter og udmattelse(lider af HMS og venter svar på fibromyalgi). Når jeg så kommer hjem får jeg ikke gjort rent meget i hjemmet fordi jeg er helt bombet så har evig dårlig samvittighed over huset ligner et bombet lukum. Til trods for dette, at jeg kan se jeg ikke bare går hjem og pjækker og knap kan overskue min hverdag har jeg det MEGET MEGET dårligt med alle de dage jeg skal gå før tid føler det er et nederlag hver dag. Jeg vil helst have et flexjob selvom jeg jo godt kan se jeg ikke engang kan holde til 15 timer om ugen mere og føler mig alt for ung til pension hvilket ville være endnu et psykisk nederlag for mig. Foruden dette er jeg blevet ressistent overfor ALT det smertestillende jeg kunne få så kan ikke engang få hjælp fra pillerne af mere. Har 2 slags men de kan bruges MAX en gang om ugen og bliver mindre og mindre virkning da mine krop genkender dem LYN hurtigt.

Hvordan får man vænnet sig til at man altså er syg flere af mine venner spørger hvorfor jeg ikke søger pensionen men VED jeg som 25 årig ikke får den på HMS og føler det er helt forkert jeg så ungt skal overveje det. Hvad gør i for at håndtere den dumstædige stolthed

Sidst redigeret af Tzari; 28-06-2009 kl. 23:53.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension